Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 10-Μαϊ-2006 11:06

    Forthnet: Θετικά Αποτελέσματα Α΄τριμήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Forthnet ανακοινώνει σήμερα τα αποτελέσματα του Α΄ Τριμήνου 2006. Το τρίμηνο παρουσιάζει σημαντική αύξηση στα επαναλαμβανόμενα (recurring) έσοδα, στους συνδρομητές ADSL και μια επακόλουθη αύξηση στο κόστος απόκτησης νέων πελατών.

    Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει την ανάλυση των εσόδων του Α΄ τριμήνου 2006  σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2005.
                                                                 Q1 2006    Q1 2005    %
    Σταθερή Τηλεφωνία(1)                               13.1        11.2        16,3%
    Σταθερή Τηλεφωνία (Διαβιβαστική κίνηση)    0.0        1.9        -100%
    Internet Access                                          4.8        3.6        33,6%
    Άλλες Υπηρεσίες                                         5.9        5.4        10,6%
    Σύνολο Εσόδων                                          23.8        22.1        7,7%
    Προσαρμοσμένο Σύνολο Εσόδων *               23.8        20.2        17,9%
    * Προσαρμοσμένο για  τα μη επαναλαμβανόμενα έσοδα διαβιβαστικής κίνησης σταθερής τηλεφωνίας.

    Η αύξηση των εσόδων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην σημαντική αύξηση των συνδρομητών ADSL κατά 199% στο Α΄ τρίμηνο 2006 σε σύγκριση με το Α΄ τρίμηνο 2005, και 48% σε σύγκριση με το τέλος του έτους 2005. Το σύνολο των συνδρομητών ADSL αυξήθηκε από 15.200 στο τέλος του Α΄ τριμήνου 2005 και από 30.700 στο τέλος του έτους 2005, στους 45.500 στο τέλος του Α΄ Τριμήνου 2006. Η προσθήκη νέων συνδρομητών ADSL στο Α΄ τρίμηνο 2006 αντιστοιχεί στην μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών που είχε ποτέ η Εταιρεία ανά τρίμηνο.

    Ως αποτέλεσμα αυτής της σημαντικής αύξησης των  συνδρομητών, το κόστος απόκτησής των συνδρομητών ADSL και Σταθερής Τηλεφωνίας (2), έφτασε τα Euro 2,8 εκατ. από Euro 200 χιλ. στο Α΄ τρίμηνο 2005. Τα κέρδη προ φόρων-τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν από Euro 3,4 εκατ. στο Α΄ τρίμηνο 2005,  σε  Euro 1,7 εκατ. στο Α΄ τρίμηνο 2006. Το EBITDA προσαρμοσμένο με το κόστος απόκτησης νέων πελατών αυξήθηκε από Euro 3,6 εκατ. στο Α΄ τρίμηνο 2005,  σε Euro 4,5 εκατ. στο Α΄ τρίμηνο 2006. Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε ζημιές Euro 1.7 εκατ. από κέρδη Euro 35,0 χιλ. στο Α΄ τρίμηνο 2005. Η FORTHnet είναι ο μεγαλύτερος εναλλακτικός Ευρυζωνικός οργανισμός στην Ελλάδα.

    Παρέχει υπηρεσίες δεδομένων, Internet και σταθερή τηλεφωνία σε επιχειρήσεις και  ιδιώτες.
    (1) Περιέχει έσοδα από αστικές και υπεραστικές κλήσεις, κλήσεις προς κινητά, διεθνείς κλήσεις , εισερχόμενη κίνηση και λοιπά συναφή έσοδα.
    (2) Το κόστος απόκτησης νέων πελατών αποτελείται από καταβληθείσες προμήθειες, κόστος εξοπλισμού, πληρωμές προς τον ΟΤΕ και μέρος της διαφημιστικής δαπάνης. Όλα τα παραπάνω είναι άμεσα συσχετιζόμενα με τις νέες συνδέσεις πελατών και βασίζονται σε  εκτιμήσεις της Διοίκησης.


    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ