Συνεχης ενημερωση
Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των εταιρειών easyCruise και Νεώριον Συμμετοχών, οι 2 εταιρείες προχώρησαν σε υπογραφή επιστολής προθέσεως για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων στα ναυπηγεία της Νεώριον Συμμετοχών (η Νεώριον Συμμετοχών διαθέτει δύο ναυπηγεία, στην Ελευσίνα και στη Σύρο). Το πλάνο ανάπτυξης της easyCruise προβλέπει ότι με τα συγκεκριμένα κρουαζιερόπλοια, δυναμικότητας 500 επιβατών το καθένα, το επιτυχημένο concept της easyCruise θα μεταφερθεί και στα ελληνικά νησιά.
Οι εκπρόσωποι των 2 εταιρειών, κ.κ. Στ. Χατζηιωάννου (Πρόεδρος easyCruise) και Ι. Ταβουλάρης (Δ/νων Σύμβουλος Νεώριον Συμμετοχών) συναντήθηκαν σήμερα με τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Γιώργο Αλογοσκούφη, ο οποίος τους διαβεβαίωσε για την υποστήριξη της κυβέρνησης στο σημαντικό για τη χώρα μας επιχειρηματικό εγχείρημα. Σύντομα θα ακολουθήσουν συναντήσεις ενημέρωσης με τους άλλους αρμόδιους Υπουργούς. "Είμαι χαρούμενος που η easyCruise προχώρησε στην αρχική επιλογή της Νεώριον Συμμετοχών, μετά από διεθνή διαγωνισμό ο οποίος ξεκίνησε το 2005 και στον οποίο συμμετείχαν ναυπηγεία από την Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία", δήλωσε ο Στέλιος Χατζηιωάννου. "Ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και τα κριτήρια της αρχικής επιλογής ήταν τεχνο-οικονομικά. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένα ζητήματα τα οποία θα πρέπει να διευθετηθούν μέσα στο επόμενο δίμηνο, προκειμένου η συμφωνία να οριστικοποιηθεί". "Οι επόμενες εβδομάδες θα είναι γεμάτες σκληρή δουλειά για την εταιρεία μας, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι η συγκεκριμένη συμφωνία θα οριστικοποιηθεί και η σημαντική αυτή επένδυση από την πλευρά της easyCruise θα μείνει στην Ελλάδα?, δήλωσε ο Ι. Ταβουλάρης. Σύμφωνα με τα σχέδια δραστηριοποίησης της easyCruise στην Ελλάδα, τα κρουαζιερόπλοια θα ξεκινούν από Μαρίνα της περιοχής του Φαλήρου και θα πραγματοποιούν κρουαζιέρες σαββατοκύριακου στη Μύκονο και τη Σύρο και 4ήμερες κρουαζιέρες προς τη Σαντορίνη, με πιθανές προσεγγίσεις σε Πάρο, Νάξο, Μήλο ή Σέριφο. Σύμφωνα με δήλωση του Στέλιου Χατζηιωάννου: "Στόχος μας είναι η easyCruise να δημιουργήσει και στην Ελλάδα, όπως και στο εξωτερικό, μια νέα αγορά για την κρουαζιέρα. Τα πλοία της easyCruise παραμένουν στο λιμάνι κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας και όλη τη νύχτα, έτσι οι επιβάτες μας είναι ελεύθεροι να επισκεφθούν τα τοπικά bar-εστιατόρια και καταστήματα, ενισχύοντας την αγοραστική κίνηση στους προορισμούς τους. Απευθυνόμαστε σε νέους, δραστήριους ανθρώπους, με μέσο όρο ηλικίας τα 30-35, Έλληνες και ξένους και η διαφημιστική καμπάνια που θα υποστηρίξει την δραστηριοποίησή μας στην Ελλάδα θα συμβάλλει στην προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Συμπληρωματικά στη διαφήμιση, η χώρα μας και οι προορισμοί της θα προβληθούν μέσω του on-board reality show της easyCruise, το οποίο προβάλλεται ήδη σε κανάλια της Ευρώπης και της Αμερικής".
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την easyCruise και τον Στέλιο Χατζηιωάννου, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Μεταξία Κλάδη / The PR Team, T. 210 610 67 67, Kιν. 6932 36 33 30, ή επισκεφθείτε το www.easyCruise.com
-
12:11 Μειωμένη κατά 3,9% η διακίνηση εμπορευμάτων στα ελληνικά λιμάνια το β' τρίμηνο
-
12:11 Πολωνία: Συνελήφθη φοιτητής για προετοιμασία τρομοκρατικής επίθεσης σε χριστουγεννιάτικη αγορά
-
12:11 Πετρέλαιο: Kάτω από τα 60 δολάρια το brent
-
12:07 CEO Dassault: Αβέβαιο το μέλλον του κοινού μαχητικού Γαλλίας-Γερμανίας-Ισπανίας
-
12:06 Διπλή διάκριση για την AstraZeneca στα Bravo Awards 2025
-
12:00 Barclays: Γιατί τα ελληνικά ομόλογα θα ξεχωρίσουν το 2026 - Λίγες και καλές οι ευκαιρίες στην αγορά της Ευρωζώνης το νέο έτος
-
11:50 Γαλλία: Ζητεί "ισχυρές" εγγυήσεις για το Κίεβο πριν από οποιαδήποτε συζήτηση για το εδαφικό ζήτημα
-
11:47 Στ. Παπασταύρου: "Να διασφαλιστεί ότι το αέριο μέσω TurkStream δεν είναι ρωσικό"
-
11:39 Η Natech Banking Solutions εντάσσει τον Αλέξανδρο Τσαπάρα στο Advisory Board
-
11:38 ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην ΕΕ όλο το 2025
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (34)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (16)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (15)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (8)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (6)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (3)
-
Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν; (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ