Συνεχης ενημερωση
- Αύξηση 10,8% του κύκλου εργασιών
- Σημαντική αύξηση του μεταφορικού έργου της εταιρείας στις γραμμές της B. Αδριατικής
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2008 διαμορφώθηκε σε 172,4 εκατ. € σημειώνοντας αύξηση 10,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση του μεταφορικού έργου της εταιρείας στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) το εννεάμηνο του 2008 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. € παρά την αρνητική επίδραση των τιμών των καυσίμων οι οποίες παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 56.0% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2007. Επισημαίνεται ότι το εννεάμηνο του 2008, το κόστος των καυσίμων ανήλθε σε 63,0 εκατ. € αυξημένο κατά 22,8 εκατ. €, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους της εταιρείας το εννεάμηνο του 2008, διαμορφώθηκαν σε 4,4 εκατ. € έχοντας επηρεαστεί αρνητικά από έκτακτο κόστος ύψους 1,1 εκατ. € το οποίο αφορά αναπόσβεστο υπόλοιπο αναδιοργάνωσης των δανείων της εταιρείας τα οποία αποπληρώθηκαν μέσα στη χρήση.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών το εννεάμηνο του 2008 ανήλθε σε 172,5 εκατ. € ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε σε 33,4 εκατ. €.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν κατά το εννεάμηνο του 2008 σε 7,6 εκατ. €. Η διαφοροποίηση που παρατηρείται σε σχέση με τα μεγέθη της μητρικής οφείλεται στη συγγενή εταιρεία Hellenic Seaways το καθαρό αποτέλεσμα της οποίας διαμορφώθηκε το εννεάμηνο του 2008 σε 16,5 εκατ. €.
- Σημαντική αύξηση του μεταφορικού έργου της εταιρείας στις γραμμές της B. Αδριατικής
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2008 διαμορφώθηκε σε 172,4 εκατ. € σημειώνοντας αύξηση 10,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση του μεταφορικού έργου της εταιρείας στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής.
Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) το εννεάμηνο του 2008 διαμορφώθηκε σε 33,6 εκατ. € παρά την αρνητική επίδραση των τιμών των καυσίμων οι οποίες παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 56.0% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2007. Επισημαίνεται ότι το εννεάμηνο του 2008, το κόστος των καυσίμων ανήλθε σε 63,0 εκατ. € αυξημένο κατά 22,8 εκατ. €, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους της εταιρείας το εννεάμηνο του 2008, διαμορφώθηκαν σε 4,4 εκατ. € έχοντας επηρεαστεί αρνητικά από έκτακτο κόστος ύψους 1,1 εκατ. € το οποίο αφορά αναπόσβεστο υπόλοιπο αναδιοργάνωσης των δανείων της εταιρείας τα οποία αποπληρώθηκαν μέσα στη χρήση.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών το εννεάμηνο του 2008 ανήλθε σε 172,5 εκατ. € ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε σε 33,4 εκατ. €.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν κατά το εννεάμηνο του 2008 σε 7,6 εκατ. €. Η διαφοροποίηση που παρατηρείται σε σχέση με τα μεγέθη της μητρικής οφείλεται στη συγγενή εταιρεία Hellenic Seaways το καθαρό αποτέλεσμα της οποίας διαμορφώθηκε το εννεάμηνο του 2008 σε 16,5 εκατ. €.
Μεταφορικό Έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2008 αύξησε σημαντικά το μεταφορικό της έργο ενώ ήταν πρώτη στα μερίδια αγοράς των επιβατών και των Ι.Χ. αυτοκινήτων μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά. Αναλυτικά, η Minoan Lines, στην αγορά
της Βόρειας Αδριατικής διακίνησε το 38,0%, των επιβατών, το 40,2% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 33,0% των φορτηγών αυτοκινήτων.
Το εννεάμηνο του 2008, η Minoan Lines μετέφερε 523 χιλ. επιβάτες, 138 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 73 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» το εννεάμηνο του 2008 η Minoan Lines διατήρησε την ηγετική θέση που έχει στη συγκεκριμένη αγορά ενώ τα μερίδια αγοράς της διαμορφώθηκαν ως ακολούθως: για τους επιβάτες σε 68,8%, για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα σε 60,9% και για τα φορτηγά αυτοκίνητα σε 48,2%, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 45,9% του συνόλου των ταξιδιών. Η Minoan Lines μετέφερε 887 χιλ. επιβάτες, 122 χιλ. Ι.Χ.
αυτοκίνητα και 57 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα.
-
00:05 Κάποιος να σκίσει τη γάτα
-
00:05 Ποιος θα αφοπλίσει τη Χαμάς;
-
00:05 Sell in May... και χάνεις το πάρτι
-
00:04 ESG μετά το "μαστίγιο–καρότο": Τι παραμένει ουσιώδες για τις επιχειρήσεις
-
00:03 Τα SMS ενοχλούν! Οι θάνατοι όχι;
-
00:02 Τρομάζουν και με τη λέξη ΟΠΕΚΕΠΕ..
-
00:01 Forbes 30 UNDER 30 - Η Ελληνική Λίστα
-
00:01 Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι
-
02/11 Βόρεια Μακεδονία: Νίκη για το VMRO-DPMNE του Μίτσκοσκι και στον β' γύρο των δημοτικών εκλογών
-
02/11 Βέλγιο: Νέο περιστατικό με drones σε στρατιωτική βάση - "Έρχονται να κατασκοπεύσουν" μαχητικά αεροσκάφη και πυρομαχικά
-
Προς νέα αύξηση κατά 50 ευρώ ο βασικός μισθός τον Απρίλιο του 2026
-
Γιατί δεν αυξάνονται - προς το παρόν - τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης – Οι σταθμοί του 2027 και του 2030
-
Ευ. Μυτιληναίος: Πλήγμα για τη χώρα να χάσει μία από τις λίγες θέσεις "πρωταθλητισμού" που κατέχει στο ευρωπαϊκό οικονομικό γίγνεσθαι
-
Έρχεται νέα κακοκαιρία με καταιγίδες – Πότε θα βρέξει στην Αττική
-
Σκληρό "κατηγορώ" Ομπάμα κατά Τραμπ - "Σα να έχουμε κάθε μέρα Halloween"
-
Ελαιόλαδο: Στοπ στις ακραίες τιμές, ανάσα για αγορά και καταναλωτές
-
Μεγάλη ουκρανική επίθεση με drone κατά ρωσικών ενεργειακών στόχων στη Μαύρη Θάλασσα - Στις φλόγες ρωσικό τάνκερ
-
Τουρκικό ΥΠΕΞ: Ανάγκη διευθετήσεων ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η διοίκηση στη Γάζα από τους Παλαιστίνιους
-
Τ. Μπαράκ: Η Συρία έχει κάνει βήματα προόδου - Αποτυχημένο κράτος ο Λίβανος
-
Δίμηνο - φωτιά για το Μέγαρο Μαξίμου
-
Ελαιόλαδο: Στοπ στις ακραίες τιμές, ανάσα για αγορά και καταναλωτές (27)
-
Σκληρό "κατηγορώ" Ομπάμα κατά Τραμπ - "Σα να έχουμε κάθε μέρα Halloween" (19)
-
Ευ. Μυτιληναίος: Πλήγμα για τη χώρα να χάσει μία από τις λίγες θέσεις "πρωταθλητισμού" που κατέχει στο ευρωπαϊκό οικονομικό γίγνεσθαι (15)
-
Αυτοκίνητα: Η κινεζική επέλαση σε αριθμούς (11)
-
Βρετανία: Δέκα τραυματίες από επίθεση με μαχαίρι μέσα σε τρένο στο Χάντινγκτον - Ένας σε κρίσιμη κατάσταση (10)
-
Γιατί δεν αυξάνονται - προς το παρόν - τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης – Οι σταθμοί του 2027 και του 2030 (9)
-
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι (7)
-
Α. Παπαγιαννίδης για Τσίπρα: Η πολιτική ζωή χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή και επανισορρόπηση (6)
-
Κ. Μητσοτάκης: Η μεταρρύθμιση του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι η πιο δύσκολη που μπορώ να θυμηθώ – Προτεραιότητα της πολιτείας οι ένστολοι (6)
-
Δολοφονημένος βρέθηκε στην Αράχωβα ο Γ. Λάλας που είχε κατηγορηθεί για την δολοφονία Καραϊβάζ (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ