Συνεχης ενημερωση
ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 5,3% ΣΕ ΕΥΡΩ 267,51 ΕΚΑΤ. ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΕΥΡΩ 32,05 ΕΚΑΤ., ΤΟ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου του εννεαμήνου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2008 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 267,51 εκατ. (Ευρώ 254,01 εκατ. το εννεάμηνο 2007) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 50,29 εκατ. (Ευρώ 69,64 εκατ.).
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, για την περίοδο 1η Ιανουαρίου ? 30η Σεπτεμβρίου 2008, περιλαμβάνουν Έκτακτα Κέρδη Ευρώ 9,65 εκατ. από τις πωλήσεις τεσσάρων πλοίων RoRo στις αρχές του 2008 και ανέρχονται σε Κέρδη μετά από Φόρους Ευρώ 32,05 εκατ. και Κέρδη μετά από Φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας Ευρώ 21,57 εκατ. έναντι Κερδών Ευρώ 61,71 εκατ. το εννεάμηνο 2007, στα οποία περιλαμβάνονται Έκτακτα Κέρδη Ευρώ 12,5 εκατ. από την πώληση του Superfast X και Έκτακτα Κέρδη Ευρώ 27,7 εκατ. από την πώληση της συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών.
Τα αποτελέσματα του Ομίλου επηρεάστηκαν σημαντικά από την πρωτοφανή αύξηση των διεθνών τιμών των καυσίμων που επιβάρυναν το κόστος εκμετάλλευσης των πλοίων κατά Ευρώ 32,7 εκατ. έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2007.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Attica προέρχονται κατά 55% από την εκμετάλλευση οκτώ πλοίων Blue Star (έξι εξ αυτών σε γραμμές της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, ενός στη σύνδεση Ελλάδος - Ιταλίας και ενός στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου), και κατά 45% από την εκμετάλλευση τεσσάρων Superfast στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας.
Τα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου 2008 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2007 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Σεπτεμβρίου, 2008, Καθαρή θέση των Μετόχων της Εταιρίας Ευρώ 401,11 εκατ. (Ευρώ 389,12 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2007), Ταμειακά Διαθέσιμα Ευρώ 172,09 εκατ. (Ευρώ 171,87 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2007) και Πάγια Στοιχεία αξίας Ευρώ 669,01 εκατ. (Ευρώ 690,45 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2007). Από την πώληση τεσσάρων πλοίων RoRo (RoRo Marin, Nordia, Shield και Challenge) ενισχύθηκαν τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου κατά Ευρώ 24,48 εκατ.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ - ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία της Attica Group, Superfast V, Superfast VI, Superfast XI, Superfast XII και Blue Horizon μετέφεραν 596.621 επιβάτες (μείωση 2,58%), 111.818 φορτηγά οχήματα (αύξηση 4,83%) και 113.892 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 5,00%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,6% στους επιβάτες, 31,3% στα φορτηγά οχήματα και 28,0% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το εννεάμηνο του 2008.
Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Στις γραμμές εσωτερικού τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II και Διαγόρας μετέφεραν 2.849.700 επιβάτες, (αύξηση 3,2%), 87.224 φορτηγά οχήματα (αύξηση 1,6%) και 362.973 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 3,8%) εκτελώντας συνολικά 5% λιγώτερα δρομολόγια από το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.
Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα κατά το εννεάμηνο του 2008, το μεταφορικό έργο του πλοίου Blue Star 1 ανήλθε σε 75.463 επιβάτες, 24.973 Ι.Χ. οχήματα και 14.007 φορτηγά οχήματα. Η δρομολόγηση του Blue Star 1 στη γραμμή αυτή σταμάτησε στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 και το πλοίο μεταδρομολογήθηκε αρχικά στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας και ακολούθως στη γραμμή Πειραιά-Δωδεκανήσων.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Κατόπιν Υποχρεωτικών Δημοσίων Προσφορών που ολοκληρώθησαν στις αρχές του έτους, η Marfin Investment Group (MIG) και η θυγατρική της MIG Shipping S.A. κατέχουν, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, 90,1% του μετοχικού κεφαλαίου της Attica Group και μαζί με την Attica Group 84,45% του μετοχικού κεφαλαίου της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε.
Στις 27 Φεβρουαρίου, 2008 ανεκοινώθη η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Attica Group για τη συγχώνευση με απορρόφηση των μειοψηφιών της Blue Star Ναυτιλιακής Α.Ε. και με νεώτερη ανακοίνωση ορίσθηκε η 30η Ιουνίου, 2008 ως ημερομηνία Ισολογισμού Μετασχηματισμού.
Στις 15 Οκτωβρίου 2008, τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών Attica Group, Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της κατά 100% θυγατρικής εταιρίας Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. ανακοίνωσαν την έγκριση του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Group.
Βάσει του παραπάνω Σχεδίου οι μέτοχοι της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. - εκτός της συμμετοχής της Attica A.E. Συμμετοχών στην Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. - θα ανταλλάξουν 1 μετοχή τους, ονομαστικής αξίας Ευρώ 1 έκαστη, προς 0,6963 νέες μετοχές της Attica A.E. Συμμετοχών που θα εκδοθούν εκ της συγχώνευσης με απορρόφηση, νέας ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 έκαστη.
Η ανωτέρω σχέση ανταλλαγής και εν γένει οι όροι του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης τελούν υπό την έγκριση των Γενικών Συνελεύσεων των συγχωνευομένων εταιριών που θα λάβουν χώρα στις 2 Δεκεμβρίου 2008, και την προϋπόθεση χορηγήσεως των κατά νόμο προβλεπόμενων αδειών ή εγκρίσεων των αρμοδίων Αρχών.
Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με απορρόφηση, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Attica A.E. Συμμετοχών θα ανέρχεται σε Ευρώ 117.539.371 διαιρούμενο σε 141.613.700 κοινές, ονομαστικές, μετά ψήφου, άυλες μετοχές, νέας ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83.
Από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης, οι μετοχές που αναλογούν στους μετόχους της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. θα παρέχουν σε αυτούς το δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη της Attica A.E. Συμμετοχών.
Στις 5 Ιουνίου, 2008, η Attica Group ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Grimaldi Holding S.p.A, Γένοβας, Ιταλίας για την αγορά δύο υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Ro-Pax που ναυπηγούνται στα ναυπηγεία Apuania της Ιταλίας. Το κόστος για την αγορά των δύο πλοίων ανέρχεται σε Ευρώ 156 εκατ. και θα χρηματοδοτηθεί από Ιδια Κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό. Το πρώτο πλοίο παρεδόθη στις 6 Οκτωβρίου 2008 και ονομάζεται Superfast I και το δεύτερο θα παραδοθεί το καλοκαίρι/φθινόπωρο 2009. Το Superfast I δρομολογήθηκε στη σύνδεση Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στις 13 Οκτωβρίου 2008.
Οι οικονομικές καταστάσεις της Εταιρίας και του Ομίλου θα δημοσιευθούν στον Τύπο και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών και της Εταιρίας (www.attica-group.com) την Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008.
-
13:23 Ολοκληρώθηκε ο 42ος Μαραθώνιος της Αθήνας, ο Αυθεντικός
-
13:18 CARDIO LIFE STYLE 2025: Μία Μοναδική, Ζωντανή Γιορτή για την Καρδιά μας!
-
13:03 Τουρκική Χεζμπολάχ: Οι ΗΠΑ χαρακτηρίζουν "τρομοκράτη" τον πολιτικό εταίρο του Ερντογάν - Το μήνυμα μέσω της λίστα TEL
-
12:58 Εκλογές στο Ιράκ: Ευρεία νίκη για το ψηφοδέλτιο του πρωθυπουργού Μοχάμεντ Σία αλ-Σουντάνι
-
12:54 Τραμπ: Ζήτησε από τον Ισραηλινό πρόεδρο να απονείμει χάρη στον Νετανιάχου
-
12:46 Συνεργασία METLEN με την Power Factors για την ψηφιακή διαχείριση του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου ΑΠΕ
-
12:44 Ν. Χριστοδουλίδης στους FT: Προτιμώ μια Τουρκία που θα είναι κοντά στην Ε.Ε.
-
12:38 Wonderful ΑΙ: Εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 100 εκατ. δολαρίων - Επίσημη έναρξη και στην Ελλάδα
-
12:36 Ενέργεια, διμερείς σχέσεις και Κυπριακή Δημοκρατία στο επίκεντρο της συνάντησης Μητσοτάκη – Χριστοδουλίδη
-
12:36 Ινδία: Έρευνα για πιθανή σύνδεση ανάμεσα στην έκρηξη αυτοκινήτου στο Δελχί και σε συλλήψεις στο Κασμίρ
-
Πληρώνει ακριβά τα νέα της Eurofighter η Τουρκία;
-
Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς
-
Η τράπεζα με το μικρότερο NPE στην Ευρωζώνη και τη μεγαλύτερη απόδοση προς τους μετόχους
-
Η στρατηγική για ταχύτερη μείωση του χρέους το 2026
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό;
-
Ο επανεξοπλισμός της Γερμανίας ανατρέπει την ισορροπία δυνάμεων στην Ευρώπη
-
Μπάµπης Κωστούλας: Από την Αγία Άννα Βόλου στην Premier League
-
Κρεμλίνο: Επιβεβαιώνει ότι υπήρξε επαφή με τους Βρετανούς - "Δεν είχαν καμία διάθεση να μας ακούσουν"
-
Ελληνικό: Εισπράξεις 1,6 δισ. ευρώ αναμένεται να "κλειδώσει" η Lamda Development μέχρι το τέλος του 2025
-
Το στίγμα του Θηρίου
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό; (53)
-
Το στίγμα του Θηρίου (33)
-
Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς (27)
-
Ο επανεξοπλισμός της Γερμανίας ανατρέπει την ισορροπία δυνάμεων στην Ευρώπη (10)
-
Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Υποψήφιες για μπλόκο άλλες 14 περιοχές της Αθήνας (6)
-
Υπόθεση Ιμάμογλου: Το αίτημα για 24 αιώνες φυλακή, η απαγόρευση του CHP και το κυνήγι Ερντογάν (4)
-
Η στρατηγική για ταχύτερη μείωση του χρέους το 2026 (4)
-
Το κράτος χρωστάει σε ιδιώτες €4 δισ. Ε, και; (4)
-
Ν. Ανδρουλάκης: Έχω υψηλό δείκτη αξιοπιστίας - Το ΠΑΣΟΚ θα είναι ο νικητής στις επόμενες εκλογές (3)
-
Ρωσία: Προχωρά στην έκδοση ομολόγων σε γουάν για πρώτη φορά (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ