Συνεχης ενημερωση
Σε απάντηση του με αριθμό πρωτοκόλλου 4456/22-9-2008 εγγράφου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, στην οποία ζητείται η ενημέρωση α) για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές συνολικού ποσού 2.556 χιλ. ευρώ και β) για την απαίτηση από μέλος της διοίκησης σε επίπεδο ομίλου και εταιρείας ύψους 245 χιλ. ευρώ και 235 χιλ. ευρώ αντίστοιχα και σε συνέχεια της από 2/4/2008 επιστολής μας, η οποία εξακολουθεί να ισχύει στο γενικό πλαίσιο της, συμπληρωματικά πληροφορούμε το επενδυτικό κοινό ότι:
Α. Το αναφερόμενο ποσό αφορά οφειλές κυριώς του Δ΄ τριμήνου 2007 και Α΄ τριμήνου 2008, η αποληρωμή των οποίων δεν πραγματοποιήθηκε εξ΄ αιτίας:
1. Της υπερβολικής αύξησης της τιμής των πετρελαίων καθ΄ όλη την διάρκεια του θέρους και των παραγώγων της (λιπαντικά κ.λ.π.). Σημειωτέων ότι τόσο τα κάυσιμα όσο και τα λιπαντικά τα προμηθευτήκαμε καταβάλλοντας τοις μετρητοίς την αξία τους.
2. Της εκταμίευσης σημαντικών ποσών για την ολοκλήρωση της μετασκευής του Φ/Γ-Ο/Γ Παναγία Αγιάσου η οποία τελικά ολοκληρώθηκε.
3. Της συνεχιζόμενης μετασκεύης του Ε/Γ-Ο/Γ Μακεδονία.
4. Της συνεχιζόμενης καθυστέρησης εκ μέρους του Δημοσίου στην αποληρωμή των τιμολογημένων απαιτήσεων μας από εκτέλεση δρομολογίων άγονων γραμμών.
5. Της καθυστέρησης των εσόδων από εισητήρια που εκδίδονται από τα πρακτορεία και που δεν καταβάλλονται στο σύνολο τους ταυτόχρονα με την πώληση τους αλλά με χρονική υστέρηση και μετά από την εκκαθάριση τους.
Η μειωμένη ρευστότητα της εταιρείας θεωρούμε ότι αποτελεί πρόσκαιρη οικονομική δυσχέρεια που θα αποκατασταθεί εώς το τέλος του έτους ακόμη και με πώληση περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας (π.χ. πλοίο) εάν κριθεί αναγκαίο, οπότε και θα έχουν αποληρωθεί στο σύνολο τους οι εν λόγω οφειλές. Εξ΄ άλλου οι αναφερόμενες οφειλές δεν δημιουργούν εμπόδια στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας και του ομίλου.
Α. Το αναφερόμενο ποσό αφορά οφειλές κυριώς του Δ΄ τριμήνου 2007 και Α΄ τριμήνου 2008, η αποληρωμή των οποίων δεν πραγματοποιήθηκε εξ΄ αιτίας:
1. Της υπερβολικής αύξησης της τιμής των πετρελαίων καθ΄ όλη την διάρκεια του θέρους και των παραγώγων της (λιπαντικά κ.λ.π.). Σημειωτέων ότι τόσο τα κάυσιμα όσο και τα λιπαντικά τα προμηθευτήκαμε καταβάλλοντας τοις μετρητοίς την αξία τους.
2. Της εκταμίευσης σημαντικών ποσών για την ολοκλήρωση της μετασκευής του Φ/Γ-Ο/Γ Παναγία Αγιάσου η οποία τελικά ολοκληρώθηκε.
3. Της συνεχιζόμενης μετασκεύης του Ε/Γ-Ο/Γ Μακεδονία.
4. Της συνεχιζόμενης καθυστέρησης εκ μέρους του Δημοσίου στην αποληρωμή των τιμολογημένων απαιτήσεων μας από εκτέλεση δρομολογίων άγονων γραμμών.
5. Της καθυστέρησης των εσόδων από εισητήρια που εκδίδονται από τα πρακτορεία και που δεν καταβάλλονται στο σύνολο τους ταυτόχρονα με την πώληση τους αλλά με χρονική υστέρηση και μετά από την εκκαθάριση τους.
Η μειωμένη ρευστότητα της εταιρείας θεωρούμε ότι αποτελεί πρόσκαιρη οικονομική δυσχέρεια που θα αποκατασταθεί εώς το τέλος του έτους ακόμη και με πώληση περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας (π.χ. πλοίο) εάν κριθεί αναγκαίο, οπότε και θα έχουν αποληρωθεί στο σύνολο τους οι εν λόγω οφειλές. Εξ΄ άλλου οι αναφερόμενες οφειλές δεν δημιουργούν εμπόδια στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας και του ομίλου.
Β. Η απαίτηση της εταιρείας από μέλος της διοίκησης ποσού 235 χιλ. ευρώ σε επίπεδο εταιρείας και 245 χιλ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου, αφορά τον κ. Κανταρά Ιωάννη ο οποίος πολύ πριν συνέλθει στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ήταν κεντρικός πράκτορας των πλοίων στο Λιμένα Μύρινας Λήμνου. Η απαίτηση προέκυψε την 30/6/2008 από την πώληση εισητηρίων για λογαριασμό της εταιρείας και του ομίλου ως υπόλοιπο των πωλήσεων του Α΄ εξαμήνου 2008 οι οποίες δεν είχαν εκκαθαριστεί την παραπάνω ημερομηνία. Το σημερινό υπόλοιπο έχει μετατραπεί σε πιστωτικό από χρεωστικό και είναι ύψους 8.877,74 ευρώ. Η διαδικασία αυτή είναι συνηθισμένη για όλους τους κεντρικούς πράκτορες της εταιρείας και του ομίλου.
-
00:38 Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ στα Νέα Στύρα Ευβοίας
-
00:07 Νηνεμία πριν από την καταιγίδα
-
00:06 Ονειρικές αποδόσεις με μερίσματα από τον ΔΑΑ
-
00:05 Η σιωπηλή φορολογική επανάσταση της Ιταλίας
-
00:04 Τα Πάντα Όλα ή Βάλτε τώρα που γυρίζει
-
00:03 Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
-
00:02 Η αγορά ψάχνει το "νέο μοντέλο"
-
00:01 Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ
-
08/09 Γαλλία: Δεν θέλουμε τεχνοκράτη πρωθυπουργό, λέει η ακροδεξιά - Είναι οι "πιο ανίκανοι"
-
08/09 Κολομβία: Απελευθερώθηκαν 45 στρατιωτικοί που κρατούνταν αιχμάλωτοι σε περιοχή που ελέγχουν αντάρτες
-
Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας
-
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις από 1/1/2026 - Πώς καταργείται η προσωπική διαφορά (πίνακας)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά
-
Και πάλι όλοι μαζί
-
Ο χρυσός στον δρόμο για τα 4.250 δολάρια με περαιτέρω ράλι 20%
-
ΥΠΕΘΟ: Όλα τα μέτρα ελάφρυνσης για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ένστολους - Τι αλλάζει στα τεκμήρια κατοικίας - Αναλυτικοί πίνακες
-
Καταργείται το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης από τον Ιανουάριο του 2026
-
Το Πεντάγωνο εγκαταλείπει την φιλοδοξία ανάσχεσης της Κίνας
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό (103)
-
Τρομοκρατική επίθεση στην Ιερουσαλήμ: Έξι νεκροί και πολλοί τραυματίες - Παλαιστίνιοι οι δράστες (45)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες (26)
-
Έπεσε η κυβέρνηση Μπαϊρού - Όλα τα βλέμματα στον Μακρόν με φόντο το νέο πολιτικό αδιέξοδο (22)
-
Η απάντηση των δικηγόρων στις οικονομικές εξαγγελίες της ΔΕΘ: "Ημίμετρα για την φορολογική επιδρομή στον δικηγορικό κλάδο" (22)
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά (21)
-
ΔΕΘ 2025: Μπορεί να αναστραφεί η κυβερνητική φθορά; (16)
-
Και πάλι όλοι μαζί (15)
-
Πόσο μειώνεται ο φόρος στα ενοίκια - Η νέα κλίμακα (13)
-
Παραδοχή ΕΕ: Η παγκόσμια τάξη, όπως τη γνωρίζαμε, είναι πλέον "νεκρή" (11)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
