Συνεχης ενημερωση
Η AEGEAN συνεχίζει τη μακροπρόθεσμη επενδυτική πολιτική της με στόχο πάντα την ισχυρότερη παρουσία της και την προσφορά ποιοτικών και πρωτοποριακών υπηρεσιών στο ελληνικό επιβατικό κοινό. Με την έναρξη του χειμερινού της προγράμματος ενισχύει το δίκτυό της προσθέτοντας νέους προορισμούς από Αθήνα όπως το Παρίσι και το Ντίσελντορφ και αυξάνει την συχνότητα των πτήσεών της προς το Λονδίνο. Παράλληλα σε συνεργασία με μεγάλους Ρώσους Tour Operators εγκαινιάζει πτήσεις από την Θεσσαλονίκη προς την Μόσχα.
ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ
Συγκεκριμένα, η Aegean από τις 12 Νοεμβρίου 2008 εγκαινιάζει 1 καθημερινή πτήση προς και από το Παρίσι, ένα από τα μεγαλύτερα πολιτιστικά και επιχειρηματικά κέντρα της Ευρώπης. Από τον Μάρτιο του 2009 η εταιρεία θα προσθέσει και δεύτερη καθημερινή πτήση προς Παρίσι. Με την κίνηση αυτή η AEGEAN καλύπτει πλέον τους 7 μεγαλύτερους προορισμούς εξωτερικού από την Αθήνα. Το ωράριο των πτήσεων καλύπτει με ιδανικό τρόπο την αεροπορική σύνδεση με το Παρίσι και εξυπηρετεί τους ταξιδιώτες που θέλουν να το επισκεφθούν για δουλειά ή μικρές διακοπές. Το αεροπλάνο θα απογειώνεται από την Αθήνα στις 10.40 το πρωί και θα επιστρέφει από το αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού (Terminal 1) στις 14.05. Οι πτήσεις θα εκτελούνται με τα ολοκαίνουργια AIRBUS A320/321 168 & 195 θέσεων αντίστοιχα, η καμπίνα των οποίων είναι άνετα διαμορφωμένη σε Οικονομική και Διακεκριμένη Θέση ενώ παρέχει και σύστημα in-flight entertainment με την προβολή κινηματογραφικής ταινίας αλλά και επιλογών μουσικής μέσα από 6 κανάλια. Το ωράριο είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει και ανταποκρίσεις από την υπόλοιπη Ελλάδα.
Από τις 15 Δεκεμβρίου 2008 η AEGEAN αυξάνει τις συχνότητες των πτήσεών της προς Λονδίνο προσθέτοντας μία καθημερινή μεσημεριανή πτήση πέραν της πρωϊνής και απογευματινής και ανεβάζοντας τον αριθμό των καθημερινών πτήσεων προς Λονδίνο σε 3. Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα πτήσεων έχει σχεδιασθεί κατάλληλα ώστε οι συνδέσεις με τους 17 εσωτερικούς προορισμούς της AEGEAN να είναι αφενός εφικτές με ελάχιστο χρόνο παραμονής στο αεροδρόμιο της Αθήνας και παράλληλα να αυξάνουν τις δυνατότητες επιλογής προορισμών για το επιβατικό κοινό που αναχωρεί από το Λονδίνο.
Παράλληλα η παρουσία της AEGEAN στις γραμμές προς Γερμανία επεκτείνεται με την προσθήκη ενός νέου απευθείας δρομολογίου από Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, από 26 Οκτωβρίου 2008 η AEGEAN θα συνδέει την Αθήνα με το Ντύσελντορφ με πέντε απευθείας πτήσεις την εβδομάδα. Σημειώνεται ότι η καθημερινή πτήση από Θεσσαλονίκη προς Ντίσελντορφ θα είναι πλέον τοπική. Με την κίνηση αυτή η Aegean αυξάνει τις προσφερόμενες θέσεις στις πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Ντίσελντορφ και ενισχύει την θέση της ως ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας για την Βόρειο Ελλάδα. Πιο αναλυτικά τα κυριότερα χαρακτηριστικά του χειμερινού προγράμματος πτήσεων της AEGEAN προσδιορίζονται ως ακολούθως:
-Αθήνα προς Παρίσι: 1 νέα απ΄ ευθείας καθημερινή πτήση
-Αθήνα προς Λονδίνο: Προσθήκη 1 επιπλέον απ΄ ευθείας καθημερινής πτήσης
-Αθήνα προς Ντίσελντορφ: Νέα απευθείας πτήση 5 φορές την εβδομάδα. Θεσσαλονίκη προς/από Ντίσελντορφ: 1 καθημερινή τοπική πτήση
Η εταιρεία υλοποιώντας το επενδυτικό της πρόγραμμα θα παραλάβει μέχρι το τέλος του 2008 άλλα δύο αεροσκάφη Airbus A320, πέραν των 3 που παρέλαβε το 2007 και των 8 που έχει ήδη παραλάβει το 2008. Το συνολικό πρόγραμμα επιτρέπει την παραλαβή 27 Airbus A320/321 έως το 2010.
Η Aegean Airlines είναι η πιο δυναμική αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα μεταφέροντας το 2007, 5,2 εκατ. επιβάτες σημειώνοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2006. Η Εταιρία προσφέρει πτήσεις προς 17 ελληνικούς προορισμούς (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδος, Κως, Σάμος, Μυτιλήνη, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Μύκονος, Σαντορίνη, Καβάλα, Λήμνος, Κέρκυρα, Ιωάννινα και Κεφαλονιά) και 13 άλλους διεθνείς προορισμούς (Λονδίνο, Λάρνακα, Παρίσι, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Ρώμη, Μιλάνο, Σόφια, Βουκουρέστι, Κάϊρο, Τίρανα) ενώ εκτελεί εποχιακές ναυλωμένες πτήσεις(πτήσεις charter) σε ένα σημαντικό αριθμό διεθνών προορισμών. Η Aegean Airlines είναι περιφερειακός συνεργάτης της Lufthansa και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα.
-
22:18 Ο Νετανιάχου "απαιτεί" από δυτικές κυβερνήσεις να καταπολεμήσουν τον αντισημιτισμό
-
22:10 Οι ΗΠΑ απειλούν με αντίποινα εταιρείες της ΕΕ λόγω του ψηφιακού φόρου
-
21:59 ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι οι πρώτοι 7 συλληφέντες για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
-
21:50 Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Η θέση των ΗΠΑ για την επιστροφή της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35 δεν έχει αλλάξει
-
21:40 Τσίπρας υπέρ αγροτών: Λύσεις και γεμάτα ταμεία υπάρχουν- Επίθεση σε Κυβέρνηση και απαξίωση Αντιπολίτευσης
-
21:40 Μερτς για Ουκρανία: Με βάση τις εγγυήσεις ασφαλείας, δυτικά στρατεύματα θα μπορούν να απωθούν ρωσικές δυνάμεις
-
21:38 ΥΠΑΑΤ: Αναρτήθηκαν οι πίνακες με τους δικαιούχους της Εξισωτικής Αποζημίωσης 2025 – Προχωρά άμεσα η πληρωμή τους
-
21:29 ΗΠΑ: Κοινή δήλωση Γαλλίας, Ελλάδας, Δανίας, Σλοβενίας και Ην. Βασιλείου για τη Δυτ. Όχθη και σεβασμό κατάπαυσης πυρός στη Γάζα
-
21:09 Ήπια κέρδη ο χρυσός με φόντο τα στοιχεία για την ανεργία στις ΗΠΑ
-
21:04 Υπερψηφίστηκε με 159 "υπέρ" έναντι 136 "κατά" ο Προϋπολογισμός του 2026
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (93)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (59)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (15)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Reuters για δάνεια σε ελβετικό φράγκο: "Θέμα ημερών" οι ανακοινώσεις - Κούρεμα 15-50% βάσει εισοδηματικών κριτηρίων (10)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (10)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ