Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 23-Ιουν-2008 12:59

    Yalco: Ανακοίνωση

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

    Πραγματοποιήθηκε την 23/06/2008 στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών παρουσίαση των εταιρειών του ομίλου της YALCO. Την παρουσίαση έκανε ο Αναπληρωτής /νων Σύμβουλος κ. Σωκράτης Κωνσταντίνου και παραβρέθηκε ο Πρόεδρος και δ/νων Σύμβουλος κ. ημήτρης Κωνσταντίνου και το μέλος του Δ.Σ. κ. Γεώργιος Μακρής.
    Κατ’ αρχήν ο κ. Σωκράτης Κωνσταντίνου αναφέρθηκε στα επιτεύγματα της χρήσης του 2007, χαρακτηρίζοντας τη χρήση αυτή ως την καλύτερη της τελευταίας πενταετίας από άποψη βελτίωσης και διεύρυνσης των οικονομικών μεγεθών των εταιρειών, αλλά και σαν αφετηρία αλλαγών και παρεμβάσεων με στόχο την ισχυροποίηση στην εσωτερική αγορά, αλλά και την επέκταση σε άλλες χώρες, διευρύνοντας πληθυσμιακά την καταναλωτική βάση. 

    Έχουν γνωστοποιηθεί τα απολογιστικά στοιχεία της χρήσης 2007 σαν μεγέθη και σαν μεταβολές σε
    σχέση με την προηγούμενη χρήση του 2006. Συνοπτικά και σε επίπεδο ομίλου τα μεγέθη αυτά διαμορφώθηκαν :
    (εκατ. ευρώ) 2007 2006 Μεταβολή % 

    • Πωλήσεις 67,8 55,8 21,5
    • ΕΒITDA 7,1 4,9 44,9
    • Kέρδη προ φόρων 3,6 2,3 50,0
    • Κέρδη μετά φόρους 2,9 1,3 123,0
    Στη συνέχεια παρουσιάσθηκαν τα στοιχεία του 1ου τριμήνου του τρέχοντος έτους για τον όμιλο σε
    σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2007.
    2008 2007
    • Πωλήσεις 15,6 13,4
    • EBITDA 1,0 1,4
    • Κέρδη μετά φόρους (0,2) 0,498 

    Παρά την αύξηση των πωλήσεων του 1ου τριμήνου 2008 σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2007, τα
    αποτελέσματα επηρεάσθηκαν σημαντικά από τη συνεχιζόμενη μέχρι και τώρα υπολειτουργία των
    λιμανιών της χώρας, η οποία και τις πωλήσεις επηρέασε, αλλά αύξησε σημαντικά τις λειτουργικές
    δαπάνες μεταφορών και γενικότερα τις δαπάνες logistics. Πέραν της επιβάρυνσης αυτής τα
    αποτελέσματα του 1ου τριμήνου 2008 επιβαρύνθηκαν με εφάπαξ δαπάνες που αφορούν παροχές προς
    τους πελάτες και δαπάνες νέων εκθεσιακών χώρων, οι οποίες θα αποσβεσθούν στους υπόλοιπους μήνες
    της τρέχουσας χρήσης, ομαλοποιώντας έτσι την κατανομή τους. Η διοίκηση της εταιρείας είναι
    αισιόδοξη και για την τρέχουσα χρήση και σχεδιάζει την αναπτυξιακή πορεία έχοντας ως στόχο
    τριετίας την επίτευξη των πιο κάτω : 

    • Αύξηση του μεριδίου στην εγχώρια αγορά με διατήρηση, τουλάχιστον, του μικτού περιθωρίου
    κέρδους.
    • Συνεισφορά 25% στις πωλήσεις του Ομίλου από τις δραστηριότητες του εξωτερικού (εξαγωγές
    & θυγατρικές).
    • Είσοδος σε νέες αγορές του εξωτερικού, μέσω στρατηγικών συνεργασιών.
    • Μεγάλη ανάπτυξη δικτύου λιανικής με τις υφιστάμενες (Omnishop, Habitat), αλλά και νέες
    αλυσίδες.
    • Περαιτέρω βελτίωση κερδοφορίας και ταμειακών ροών σε επίπεδο τόσο Ομίλου, όσο και
    επιμέρους εταιρειών.
    • Ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού/ ανάπτυξης των υποδομών.
    Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ