Συνεχης ενημερωση
Η Παγκόσμια Γραμμή Υποστήριξης της επιχειρησιακής μονάδας της INTRALOT "Global Support Services" ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία πιστοποίησης, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς προτύπου Customer Contact Association (CCA) Global Standard©, όπως αποφάνθηκε η Lloyd΄s.
Το CCA Global Standard© έχει σχεδιαστεί, για να παρέχει ένα πλαίσιο αποτελεσματικής υποστήριξης πελατών και η INTRALOT είναι μία από τις πρώτες εταιρείες του κλάδου που λαμβάνει τη συγκεκριμένη πιστοποίηση. Οι αρχές του CCA Global Standard© καλύπτουν σημαντικές επιχειρηματικές πτυχές, όπως την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, την εσωτερική επικοινωνία και την επίλυση διαφορών, τη συμμόρφωση με νομοθετικές διατάξεις (π.χ. Προστασία Δεδομένων, Υγεία και Ασφάλεια, Ίσες Ευκαιρίες), τις διαδικασίες επικοινωνίας με τους πελάτες και την επίβλεψη του επιπέδου απόδοσης.
Η Πιστοποίηση διασφαλίζει σαφώς καθορισμένες λειτουργίες και διαδικασίες, οι οποίες υποστηρίζουν τη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών. Η ετήσια αξιολόγηση που πραγματοποιείται συντελεί στη διαρκή βελτίωση της απόδοσης.
Την πιστοποίηση έλαβε η επιχειρησιακή μονάδα "Global Support Services" της INTRALOT, η οποία παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες, σχεδιασμένες ειδικά για τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών. Η επιχειρησιακή μονάδα Global Support Services, μέσω του έμπειρου προσωπικού της, της σημαντικής τεχνογνωσίας και της πρωτοποριακής τεχνολογίας της, παρέχει υπηρεσίες οι οποίες περιλαμβάνουν: ανάλυση επιχειρηματικών αναγκών, διαχείριση έργων, συμβουλευτική υποστήριξη, καθώς και μία Παγκόσμια Γραμμή Υποστήριξης, η οποία λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.
Σχολιάζοντας την πιστοποίηση, ο κ. Κωνσταντίνος Φαρρής, Γενικός Τεχνικός Διευθυντής Συστημάτων της INTRALOT δήλωσε: "Η Πιστοποίηση του CCA Global Standard© αποδεικνύει τη δέσμευση, αλλά και το ζήλο της INTRALOT να βελτιώνει συνεχώς τις επιδόσεις της και να παρουσιάζει ολοένα καλύτερες πρακτικές, σύμφωνα με την φιλοσοφία της στο κέντρο της οποίας βρίσκεται πάντα ο πελάτης. Αυτή η πιστοποίηση δίνει στην INTRALOT τα διαπιστευτήρια για να γίνει μέλος μίας ομάδας κορυφαίων εταιρειών, των οποίων οι υπηρεσίες προς τους πελάτες τους χαρακτηρίζονται από συνέπεια, αποτελεσματικότητα και διαρκή προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση."
Το CCA ιδρύθηκε το 1996 και αναγνωρίζεται σήμερα ως η ηγέτιδα Ένωση που εκπροσωπεί τον τομέα των call centres. Ως μία ανεξάρτητη, μη κερδοσκοπική εταιρεία έχει πάνω από 600 μέλη τόσο από τον ιδιωτικό όσο και από το δημόσιο τομέα. Το CCA εγκαινίασε το Νοέμβριο του 2000 το ΄Standard Framework for Best Practice©΄, το οποίο αποτελεί έναν οδηγό για την υποστήριξη και ανάπτυξη εσωτερικών διαδικασιών που διασφαλίζουν βελτιωμένη απόδοση και αυξημένη ικανοποίηση των πελατών. Η βασική αρχή του ΄Standard Framework΄ είναι "ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό εξυπηρετεί ικανοποιημένους και ευχαριστημένους πελάτες."
-
10:41 Μεγάλη πυρκαγιά σε εθνικό πάρκο της Νέας Ζηλανδίας
-
10:38 Στις χώρες με τον χαμηλότερο πληθωρισμό στα τρόφιμα βρίσκεται η Ελλάδα - Στο 1,4%, έναντι 3,5% στον μέσο όρο της ΕΕ
-
10:35 Κ. Μητσοτάκης: Ενισχύεται η ενεργειακή κυριαρχία και ασφάλεια της χώρας μας
-
10:30 Η Gizelis SA η μοναδική ελληνική συμμετοχή στη FABTECH 2025 – Διεθνής διάκριση με το Robobend στο booth της Yaskawa Motoman
-
10:23 Χ. Κέλλας για ΟΠΕΚΕΠΕ: 33 εκ. ευρώ πήγαν σε μη δικαιούχους, έλεγχος για 7.000 ΑΦΜ και 4 εγκληματικές οργανώσεις
-
10:16 Μπλακάουτ στην Καστοριά – Ηλεκτροδοτείται η πόλη, χωρίς ρεύμα ο μισός νομός
-
10:06 Ο Λαβρόφ δηλώνει έτοιμος να συναντήσει τον Ρούμπιο
-
09:55 Βορίζια: Από ζήλια για τον ΟΠΕΚΕΠΕ η βόμβα των Καργάκηδων - Θεωρούν τα εντάλματα σύλληψης... τίτλους τιμής
-
09:46 Black Friday: Ο Νοέμβριος φέρνει.. χρυσές ευκαιρίες στην αγορά
-
09:37 Στις 3 η συνέντευξη του Α. Σαμαρά στον Αντέννα: "Ο Κ. Μητσοτάκης έχει μετατρέψει την Νέα Δημοκρατία σε ένα υβρίδιο σημιτικού ΠΑΣΟΚ με μπλε χρώμα
-
Τι σημαίνει σε χρήμα μια επιτυχής γεώτρηση στο Ιόνιο 2 που συμμετέχει η ExxonMobil - Πιθανά έσοδα άνω των 65 δισ. ευρώ
-
Χρησμοί και παρασκήνιο για το "κόμμα Καρυστιανού"
-
Συγκοινωνίες Αθήνας: Ταλαιπωρία με άδεια τιμόνια και μισό εκατομμύριο χαμένα δρομολόγια
-
Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα με Καρούζο, Έδραση - Ψαλλίδας, βιομηχανικά ακίνητα και ξενοδοχεία
-
Η Ελλάδα στο top 10 των προορισμών που θέλουν να επισκεφτούν οι Ευρωπαίοι το χειμώνα
-
Πώς η ελληνική ένδυση παίζει μπάλα στο διεθνές γήπεδο
-
Βορίζια: Από ζήλια για τον ΟΠΕΚΕΠΕ η βόμβα των Καργάκηδων - Θεωρούν τα εντάλματα σύλληψης... τίτλους τιμής
-
Νέα ρεκόρ στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Στο ιστορικό υψηλό των 5,7 δισ. ευρώ εκτιμώνται τα μερίσματα των εισηγμένων
-
CNN: Σχεδόν αναπόφευκτη πια η πτώση του Ποκρόφσκ στους Ρώσους
-
Μειώσεις φόρων 1,5 δισ. ευρώ για 4 εκατομμύρια πολίτες το 2026 - Τι αλλάζει άμεσα και για ποιους
-
Τι σημαίνει σε χρήμα μια επιτυχής γεώτρηση στο Ιόνιο 2 που συμμετέχει η ExxonMobil - Πιθανά έσοδα άνω των 65 δισ. ευρώ (10)
-
Χρησμοί και παρασκήνιο για το "κόμμα Καρυστιανού" (4)
-
Βορίζια: Από ζήλια για τον ΟΠΕΚΕΠΕ η βόμβα των Καργάκηδων - Θεωρούν τα εντάλματα σύλληψης... τίτλους τιμής (1)
-
Μειώσεις φόρων 1,5 δισ. ευρώ για 4 εκατομμύρια πολίτες το 2026 - Τι αλλάζει άμεσα και για ποιους (1)
-
Συγκοινωνίες Αθήνας: Ταλαιπωρία με άδεια τιμόνια και μισό εκατομμύριο χαμένα δρομολόγια (1)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ