Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Μαϊ-2008 17:26

    Κορρές: Αποτελέσματα α΄ τριμήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση κατά 31,6% των ενοποιημένων πωλήσεων σε ευρώ 11,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2008 (από ευρώ 8,6 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2007) - Αύξηση κατά 12,7% του ενοποιημένου EBITDA σε ευρώ 2,6 εκ. (από ευρώ 2,3 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2007) - 

    Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) αυξήθηκαν κατά 10,3% σε ευρώ 1,5 εκ. (από ευρώ 1,4 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2007) Το πρώτο τρίμηνο του 2008, οι πωλήσεις του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε. Φυσικά Προϊόντα, αυξήθηκαν κατά 31,6%, στα ευρώ 11,3 εκ. από ευρώ 8,6 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2007, λόγω της ενίσχυσης των πωλήσεων στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων του. 

    Αναλυτικότερα, σημαντική άνοδο της τάξεως του 70,9% παρουσίασε η κατηγορία προσώπου, αποτέλεσμα της σημαντικής ανάπτυξης των πωλήσεων του εξωτερικού καθώς και η κατηγορία σώματος (+18,8%) με την ανάπτυξη των προϊόντων περιποίησης σώματος και τα προϊόντα KINGS & QUEENS, τα οποία τοποθετήθηκαν στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2007. Επιπλέον διψήφια αύξηση της τάξεως του 11,1% παρουσίασαν και τα προϊόντα μαλλιών. 

    Ο Όμιλος συνεχίζοντας δυναμικά την επέκταση του στις διεθνείς αγορές, αύξησε την συμμετοχή των πωλήσεων του εξωτερικού στο συνολικό κύκλο εργασιών του σε 26,6% από 11,5% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2007. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 2,6 εκ. από ευρώ 2,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2007, αυξημένα κατά 12,7%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα ευρώ 1,5 εκ. από ευρώ 1,4 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 10,3%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας και του μειωμένου αποτελεσματικού φορολογικού συντελεστή κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες. 

    Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2008 να ενδυναμώνει την παρουσία του στις διεθνείς αγορές και να ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας με το άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ στο Παρίσι, στο Νεσατέλ και στο Λα Σον ντε Φον στην Ελβετία, φθάνοντας τα 17 συνολικά καταστήματα στο εξωτερικό ενώ εάν συμπεριλάβουμε και τα 2 της Ελλάδος, το δίκτυο ανέρχεται στα 19 καταστήματα. Στόχος του Ομίλου για το 2008 είναι ο διπλασιασμός του αριθμού των καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ με το άνοιγμα 20 νέων μέσω των κατά τόπους διανομέων, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να προωθεί τα προϊόντα ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ μέσω του δικτύου της επιλεκτικής διανομής και τα KINGS & QUEENS μέσω της ημιεπιλεκτικής διανομής. 

    Στα πλαίσια των στρατηγικών συνεργασιών που διατηρεί ο Όμιλος και έχοντας στους βασικούς στόχους ανάπτυξής του τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων με την συστηματική αξιοποίηση της Ελληνικής χλωρίδας, προχώρησε το πρώτο τρίμηνο του 2008, στην περαιτέρω ενδυνάμωση της συνεργασίας του με την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, αποκτώντας το 5,13% της εταιρείας MEDITERRA του αποκλειστικού διανομέα μαστίχας Χίου. Τέλος η στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου για το 2008, θα συνεχίσει να είναι η ανάπτυξη και προώθηση της υφιστάμενης μάρκας "ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ" καθώς και της νέας μάρκας "KINGS & QUEENS" στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του κυρίως στις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ισπανίας, Αμερικής καθώς και Κίνας και Ρωσίας. 

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υπεύθυνη Επενδυτικών Σχέσεων του Ομίλου κα Αθηνά Λαγού στο 22620 54651, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση athina.lagou@korres.com

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ