Συνεχης ενημερωση
Λονδίνο, Τίρανα, Λήμνος, Κεφαλονιά, οι νέοι προορισμοί της AEGEAN για το 2008.
Η AEGEAN συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία και με την παραλαβή εντός του 2008 επιπλέον ολοκαίνουργιων AIRBUS A320/321 ενισχύει το δίκτυό της με την έναρξη του νέου θερινού προγράμματος πτήσεων το 2008 προς τρεις κατευθύνσεις.
1) Ενίσχυση δικτύου εξωτερικού από Αθήνα.
Συγκεκριμένα η Aegean, από 15 Μαΐου εγκαινιάζει 2 καθημερινές πτήσεις προς και από Λονδίνο, που θα εκτελούνται με τα ολοκαίνουργια AIRBUS A321 195 θέσεων, η καμπίνα των οποίων είναι άνετα διαμορφωμένη σε Οικονομική και Διακεκριμένη Θέση ενώ παρέχει και σύστημα in-flight entertainment. Με την κίνηση αυτή η AEGEAN θα καλύπτει πλέον τον δημοφιλέστερο προορισμό εξωτερικού αλλά και συνολικά 6 από τους 7 μεγαλύτερους προορισμούς εξωτερικού από την Αθήνα. Τα ωράρια των πτήσεων καλύπτουν με ιδανικό τρόπο την αεροπορική σύνδεση με το Λονδίνο, με αναχωρήσεις στις 07:30 το πρωί και 17:10 το απόγευμα από Αθήνα και αντίστοιχα από Λονδίνο στις 10.20 το πρωί και 20:00 το βράδυ. Το αεροδρόμιο Stansted προς το οποίο θα εκτελούνται οι πτήσεις, ανήκει στην BAA, αποτελεί τον πιο σύγχρονο αεροσταθμό του Λονδίνου και είναι το τρίτο σε κίνηση αεροδρόμιο της Αγγλίας, με διακίνηση 23,8 εκατομμύρια επιβάτες προς 158 προορισμούς. To Stansted έχει εξαιρετική σιδηροδρομική σύνδεση με το κέντρο της πόλης ενώ παράλληλα προσφέρει ταχύτατη πρόσβαση στο City (οικονομικό κέντρο του Λονδίνου). Με την επιλογή αυτή αυξάνεται η αξιοπιστία αναχώρησης των πτήσεων ενώ η ταξιδιωτική εμπειρία είναι πιο ευχάριστη και ξεκούραστη. Από τις 2 Μαϊου 2008 εγκαινιάζεται μία καθημερινή πτήση προς και από Τίρανα, η οποία θα εκτελείται με jet αεροσκάφος AVRO RJ 100 112 θέσεων. Έτσι ενισχύεται σημαντικά η κάλυψη των Βαλκανίων με τρίτη χώρα/προορισμό μετά την επιτυχή είσοδο της AEGEAN σε Σόφια και Βουκουρέστι.
2) Ενίσχυση δικτύου εσωτερικού. Νέες πτήσεις προς Λήμνο και Κεφαλονιά.
Με την έναρξη του θερινού της προγράμματος, η AEGEAN εγκαινιάζει τις πτήσεις της προς και από την Λήμνο. Συγκεκριμένα από τις 30 Μαρτίου 2008 η εταιρεία θα εκτελεί 4 πτήσεις την εβδομάδα, ενώ από την 1η Μαϊου 2008 θα συνδέει την Αθήνα με την Λήμνο καθημερινά. Επιπλέον από την 1η Μαϊου 2008 η AEGEAN εγκαινιάζει πτήσεις προς και από την Κεφαλονιά. Πιο αναλυτικά από 1η Μαϊου η εταιρεία θα εκτελεί 4 πτήσεις την εβδομάδα, τον Ιούλιο 6 ενώ τον Αύγουστο μία πτήση καθημερινά. Οι πτήσεις και στους δύο προορισμούς θα εκτελούνται με jet αεροσκάφος AVRO RJ 100 112 θέσεων. Με την κάλυψη και των δύο αυτών προορισμών τα εσωτερικά δρομολόγια της εταιρείας φτάνουν τα 23 (16 από Αθήνα και 7 από Θεσσαλονίκη), τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 98% της δυνητικής ζήτησης εσωτερικού.
3) Περισσότερες συνδέσεις ελληνικών προορισμών με Κύπρο
Η AEGEAN ενισχύοντας την σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου προσθέτει νέες πτήσεις από Ηράκλειο και Ρόδο προς Λάρνακα. Έτσι κατά την καλοκαιρινή περίοδο θα συνδέει την Λάρνακα με Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο με συνολικά 6 καθημερινές πτήσεις κατά μέσο όρο.
Τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου θερινού προγράμματος πτήσεων, προσδιορίζονται ως ακολούθως:
ΝΕΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
- 2 Νέες απ΄ ευθείας καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Λονδίνο.
- 1 Νέα απ΄ ευθείας καθημερινή πτήση Αθήνα - Τίραννα
- Προσθήκη απ΄ ευθείας πτήσης Ηράκλειο προς Λάρνακα ανάλογα με την περίοδο σε συγκεκριμένες ημέρες. Συγκεκριμένα από Ιούνιο μέχρι Οκτώβριο θα εκτελούνται 2 πτήσεις την εβδομάδα ενώ από τον Ιούλιο μέχρι και τα μέσα Σεπτεμβρίου 4 πτήσεις την εβδομάδα.
- Νέες απ΄ ευθείας πτήσεις από Ρόδο προς Λάρνακα. Συγκεκριμένα από Ιούνιο μέχρι Οκτώβριο θα εκτελείται 1 πτήση την εβδομάδα ενώ από τον Ιούλιο μέχρι και 2 Σεπτεμβρίου 2 πτήσεις την εβδομάδα.
- Λονδίνο, Μιλάνο, Ρώμη, Λάρνακα, Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη θα καλύπτονται σταδιακά έως το τέλος Ιουνίου αποκλειστικά με καινούργια Airbus A320/321 επεκτείνοντας την χρήση των νέων αεροσκαφών πέραν της Φρανκφούρτης και Μονάχου που χρησιμοποιούνταν ήδη από το 2007.
ΝΕΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ
- Νέες απ΄ ευθείας πτήσεις Αθήνα - Λήμνος από τις 30 Μαρτίου 2008 4 πτήσεις την εβδομάδα ενώ από 1η Μαϊου καθημερινά.
- Νέες απ΄ ευθείας πτήσεις Αθήνα - Κεφαλλονιά από την 1η Μαϊου.
- Νέα απ΄ ευθείας πτήση Θεσσαλονίκη - Κως 1 φορά την εβδομάδα από 3 Μαϊου ενώ από τον Ιούλιο 2 πτήσεις την εβδομάδα.
- Ενισχύονται κατά την καλοκαιρινή περίοδο οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, Σαντορίνη ενώ παράλληλα βελτιώνονται και τα ωράρια των πτήσεων.
Η εταιρεία υλοποιώντας το επενδυτικό της πρόγραμμα θα παραλάβει εντός του 2008 10 αεροσκάφη Airbus A320/321, πέραν των 3 που παρέλαβε το 2007. Το συνολικό πρόγραμμα επιτρέπει την παραλαβή 25 Airbus A320/321 έως το 2010. Κατά το διάστημα 12/2007 έως 06/2009 θα αποχωρήσουν από τον στόλο της εταιρείας 15 Boeing 737 300/400 ώστε η εταιρία να καταλήξει να έχει, το ταχύτερο δυνατόν, νεαρότερο σε ηλικία στόλο αλλά και μόνο ένα τύπο jet μεσαίων αποστάσεων, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για το κόστος.
Η Aegean Airlines είναι η πιο δυναμική αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα μεταφέροντας το 2007, 5,2 εκατ. επιβάτες σημειώνοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2006. Η Εταιρία προσφέρει πτήσεις προς 17 ελληνικούς προορισμούς (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδος, Κως, Σάμος, Μυτιλήνη, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Μύκονος, Σαντορίνη, Καβάλα, Λήμνος, Κέρκυρα, Ιωάννινα και Κεφαλονιά) και 12 άλλους διεθνείς προορισμούς(Λονδίνο, Λάρνακα, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Ρώμη, Μιλάνο, Σόφια, Βουκουρέστι, Κάϊρο, Τίρανα) ενώ εκτελεί εποχιακές ναυλωμένες πτήσεις (πτήσεις charter) σε ένα σημαντικό αριθμό διεθνών προορισμών. Η Aegean Airlines είναι περιφερειακός συνεργάτης της Lufthansa και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα.
-
14:15 Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου: Καταδίκασε τη Ρωσία για καταστολή οργανώσεων που συνδέονταν με τον Ναβάλνι
-
14:11 Ο Μερτς ως Μάο, ο Τραμπ ως Χρουστσόφ
-
13:56 ΔΕΗ Xmas West Park: Η δική μας γιορτινή γειτονιά
-
13:51 BBC: Θα αντιπαλέψει την αγωγή του Τραμπ για δυσφήμηση
-
13:50 Live οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό του 2026
-
13:45 Δίκη υποκλοπών: ΕΥΠ και Predator λειτουργούσαν ως "ενιαίο κέντρο παρακολουθήσεων" κατέθεσε ο Κ. Βαξεβάνης
-
13:44 EFA Group: Νέοι επενδυτές Motor Oil και EOS Capital Partners – Η ΑΜΚ 80 εκατ. και οι νέες επενδύσεις
-
13:39 Κούσνερ: Υποχωρεί από την επένδυση στο Βελιγράδι μετά από τις αντιδράσεις
-
13:37 Κ. Μητσοτάκης: Δημιουργία διακομματικής επιτροπής στη Βουλή για την αναδιάρθρωση του πρωτογενούς τομέα
-
13:34 Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι με όρους οι δύο από τους επτά κατηγορούμενους για παράνομες επιδοτήσεις
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (51)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (28)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (21)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (17)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (12)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (11)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (7)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (6)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ