11:03 31/10
Alter Ego Media: Στα 58,5 εκατ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο
Διαιρείται σε 58.492.542 κοινές, άυλες, ονομαστικές, μετά ψήφου μετοχές με ονομαστική αξία ένα ευρώ η κάθε μία.
Η ALTEC ΑΒΕΕ στα πλαίσια της επικοινωνίας της με τη διεθνή κοινότητα των Θεσμικών Επενδυτών, συμμετείχε σε roadshow που διοργάνωσε η UBS την 25η Ιανουαρίου στο Λονδίνο. Στο εν λόγω συνέδριο η Διοίκηση της Εταιρίας είχε επαφές με ξένους θεσμικούς επενδυτές στους οποίους παρουσίασε εκτενώς τη στρατηγική και τις προοπτικές ανάπτυξης του ομίλου στον τομέα της πληροφορικής, των τηλεπικοινωνιών και στο Δίκτυο Καταστημάτων Πώλησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. 
Το ενδιαφέρον των επενδυτών επικεντρώθηκε στην σταθερά ανοδική πορεία της εταιρίας στον κλάδο της πληροφορικής καθώς και των ευκαιριών που παρουσιάζονται στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ειδικά μετά την ένταξη κάποιων εξ΄ αυτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Altec, δραστηριοποιείται στην πώληση Λογισμικού και στην παροχή Ολοκληρωμένων Λύσεων Πληροφορικής, στις αγορές της Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Κύπρου, Σερβίας και Μαυροβουνίου, ενώ εξετάζεται και η είσοδός της σε άλλες αγορές της ΝΑ Ευρώπης. H Altec, κατέχει ηγετική θέση στην Ελλάδα εξυπηρετώντας 65.000 Ελληνικές επιχειρήσεις και περισσότερους από 280.000 χρήστες. 
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, παρουσιάστηκε το μοντέλο ανάπτυξης της Altec Telecoms, της οποίας η συνδρομητική βάση σε προϊόντα "φωνής", ευρυζωνικών υπηρεσιών και τηλεφωνίας VoIP, ανέρχεται σήμερα σε περισσότερους από 130.000 ανθρώπους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε, στις προοπτικές που δημιουργούνται για την Altec Telecoms με την ολοκλήρωση κατασκευής του ιδιόκτητου δικτύου της (LLU), καθώς αφενός θα περιοριστεί δραστικά το κόστος παροχής των τηλεπικοινωνιακών της υπηρεσιών και αφετέρου θα της δώσει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης στον μέγιστο βαθμό της εταιρικής πελατειακής της βάσης. 
Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δραστηριότητες της εταιρίας Microland, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο ανεξάρτητο Δίκτυο Καταστημάτων Πώλησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Στόχος της εταιρείας είναι να ξεπεράσει τα 100 καταστήματα στο τέλος του 2008 ενώ το αναπτυξιακό της πλάνο προβλέπει τη δημιουργία άλλων 100 έως το τέλος του 2010.
 
        