Συνεχης ενημερωση
Η Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. υπέγραψε προσύμφωνο αγοράς των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων BMW και του κλάδου ανταλλακτικών της ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ Α.Ε.
Έτσι στον τομέα λιανικής πώλησης αυτοκινήτων, η Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. ενισχύει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην ελληνική αγορά όπου με 57 σημεία εξυπηρέτησης και 11 μάρκες (Suzuki, Opel, Ford, Volvo, BMW, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Cadillac, Corvette και Hummer), διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής πώλησης αυτοκινήτων στην Ελλάδα και πλέον ένα από τα μεγαλύτερα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Έχει ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων (Ford, Volvo, Fiat, Alfa Romeo και Lancia) και του κλάδου ανταλλακτικών (για τις αντίστοιχες μάρκες) του Ομίλου Κοντέλλη. H οργανική συγχώνευση των δραστηριοτήτων λιανικής της ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ Α.Ε. θα προχωρήσει αμέσως μετά τη σχετική έγκριση από την Ε.Α., στο δίκτυο της Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. με στόχο τις 21.000 πωλήσεις αυτοκινήτων το 2008, εξασφαλίζοντας έτσι μερίδιο αγοράς 7,5%.
Συνολικά, το 2008, η Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε. μέσω των δραστηριοτήτων λιανικής και χονδρικής (Suzuki) αναμένεται να φτάσει τις 33.000 πωλήσεις αυτοκινήτων με 12,0% μερίδιο στη συνολική αγορά αυτοκινήτου.
Σε οικονομικό επίπεδο, η εξαγορά των δραστηριοτήτων λιανικής πώλησης αυτοκινήτων και του αντίστοιχου κλάδου ανταλλακτικών της ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ Α.Ε., θα προσθέσει περίπου ευρώ 40,0 εκατομμύρια στον κύκλο εργασιών της Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε., ενώ οι συνέργιες που θα προκύψουν από τη συγχώνευση θα έχουν θετική επίδραση στην τελική κερδοφορία της εταιρείας.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (64)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ