Συνεχης ενημερωση
Η Loulis Food Ingredients είναι στον "αέρα" με τη νέα εταιρική ιστοσελίδα. Μοντέρνος σχεδιασμός, πλούσιο περιεχόμενο σε 2 γλώσσες και βελτιστοποιημένες λειτουργίες, έρχονται να αναδείξουν τη νέα ταυτότητα της εταιρείας, που αγκαλιάζει και εμπεριέχει το σύνολο των δραστηριοτήτων της.
Στόχος της Loulis Food Ingredients είναι να δημιουργεί αξία για την ανθρώπινη διατροφή. Πετυχαίνοντας αυτό το στόχο παράλληλα δημιουργεί αξία για τους πελάτες της, τους εργαζόμενους της, τους μετόχους της και την κοινωνία. Έχοντας αυτό σαν φάρο, φροντίζει να αναπτύσσεται με ένα βιώσιμο τρόπο για όλους. Αυτό άλλωστε είναι κάτι που αποτυπώνεται σε όλη της την ιστορία, από το 1782 που ξεκίνησε με ένα μικρό πετρόμυλο στην Αετοράχη Ηπείρου έως και σήμερα. Μια ιστορία που χαρακτηρίζεται από την συνέπεια και την εργατικότητα των 7 γενεών της οικογένειας Λούλη, αλλά και των εργαζόμενων της όλα αυτά τα χρόνια.
Η εταιρία στα 240 χρόνια ιστορίας συνεχώς εξελίσσεται. Σε όλα αυτά τα χρόνια η εξέλιξη παίρνει διάφορες μορφές: νέα προϊόντα, νέες γραμμές παραγωγής, καινούργιες αγορές, διαφοροποίηση στη δομή και πολλά ακόμη. Η νέα επωνυμία της εταιρείας, Loulis Food Ingredients, αντικατοπτρίζει τον μετασχηματισμό που έχει επιτύχει ο οργανισμός τα τελευταία χρόνια, από μία εταιρεία αμιγώς παραγωγό αλεύρων, σε μία εταιρεία που παράγει και διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από πρώτες ύλες για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική.
Σήμερα, η Loulis Food Ingredients παράγει και διαθέτει πρώτες ύλες για την διατροφή μέσα από τα brands της "Μύλοι Λούλη", "KENFOOD", "Kaizen", "Μύλοι Αγίου Γεωργίου", αλλά και μέσα από πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Eνσωματώνοντας σύγχρονη τεχνολογία, η ιστοσελίδα www.loulis.com ξεχωρίζει για τη νέα, καθαρή σχεδιαστική προσέγγιση και τη φιλική προς τον χρήστη συνολική εμπειρία ανεξαρτήτως συσκευής, προσφέροντας τη δυνατότητα μιας εύκολης και ουσιαστικής περιήγησης. Ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί για την ιστορία της εταιρείας, τις εγκαταστάσεις, τα brands, τα προϊόντα, τις δράσεις, τις διακρίσεις της αλλά και για ευκαιρίες καριέρας.
Η κα Όλγα Μάνου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας δήλωσε σχετικά: "Η νέα εταιρική ιστοσελίδα www.loulis.com αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική της Loulis Food Ingredients και τη διαχρονική δέσμευσή μας να γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί και πιο καινοτόμοι. Κατέχοντας την 1η θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία και στην παραγωγή πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, θέλαμε η αναβαθμισμένη διαδικτυακή μας παρουσία να αποτυπώνει την νέα εταιρική ταυτότητα και να αναδεικνύει στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών μας με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, την άριστη εξυπηρέτηση και την δημιουργία αξίας για το κοινωνικό σύνολο. Στόχος μας, να συνεχίσουμε να ενισχύουμε το ψηφιακό μας αποτύπωμα και την επικοινωνιακή εξωστρέφεια σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε".
Λίγα λόγια για τη Loulis Food Ingredients
Η εταιρία Μύλοι Λούλη έχοντας διανύσει 2 αιώνες διαρκούς παρουσίας στην εγχώρια αγορά, εξελίσσεται σύμφωνα με τις καταναλωτικές συνήθειες, ώστε να μπορεί να εκπληρώνει το όραμά της: να δημιουργεί αξία για την ανθρώπινη διατροφή.
Έτσι σηματοδοτώντας την δραστηριότητά της στη νέα εποχή, μετονομάζεται σε LOULIS FOOD INGREDIENTS αγκαλιάζοντας τα brands: Μύλοι Λούλη, KENFOOD, Kaizen, Μύλοι Αγίου Γεωργίου, Easy Bake & Μουσείο Λούλη.
Σήμερα, κατέχει την 1η θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία και στην παραγωγή πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής. Διαθέτοντας τέσσερις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής στη Σούρπη, στο Κερατσίνι, στη Θήβα και στο Toshevo της Βουλγαρίας, η LOULIS FOOD INGREDIENTS έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, την άριστη εξυπηρέτηση και την δημιουργία αξίας για το κοινωνικό σύνολο. Ξεκινώντας από ένα μικρό μύλο στην Ήπειρο πριν από 240 χρόνια, απευθύνεται σήμερα στους επαγγελματίες της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής και της HO.RE.CA με 285 διαφορετικούς τύπους αλεύρων και σιμιγδαλιών με την ονομασία Μύλοι Λούλη και 850 διαφορετικές πρώτες ύλες και μείγματα με την επωνυμία KENFOOD & Kaizen. Επίσης προσφέρει στους καταναλωτές 40 διαφορετικά προϊόντα με την επωνυμία Μύλοι Αγίου Γεωργίου & Easy Bake. Με ένα ευρύ δίκτυο διανομής πανελλαδικά εξυπηρετεί τους πελάτες της από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη. Η εταιρεία απασχολεί 340 εργαζόμενους, επενδύει διαρκώς σε νέα τεχνολογικά μέσα που θα αναβαθμίσουν τα εργοστάσιά της συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.
-
00:38 Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ στα Νέα Στύρα Ευβοίας
-
00:07 Νηνεμία πριν από την καταιγίδα
-
00:06 Ονειρικές αποδόσεις με μερίσματα από τον ΔΑΑ
-
00:05 Η σιωπηλή φορολογική επανάσταση της Ιταλίας
-
00:04 Τα Πάντα Όλα ή Βάλτε τώρα που γυρίζει
-
00:03 Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
-
00:02 Η αγορά ψάχνει το "νέο μοντέλο"
-
00:01 Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ
-
08/09 Γαλλία: Δεν θέλουμε τεχνοκράτη πρωθυπουργό, λέει η ακροδεξιά - Είναι οι "πιο ανίκανοι"
-
08/09 Κολομβία: Απελευθερώθηκαν 45 στρατιωτικοί που κρατούνταν αιχμάλωτοι σε περιοχή που ελέγχουν αντάρτες
-
Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας
-
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις από 1/1/2026 - Πώς καταργείται η προσωπική διαφορά (πίνακας)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά
-
Και πάλι όλοι μαζί
-
Ο χρυσός στον δρόμο για τα 4.250 δολάρια με περαιτέρω ράλι 20%
-
ΥΠΕΘΟ: Όλα τα μέτρα ελάφρυνσης για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ένστολους - Τι αλλάζει στα τεκμήρια κατοικίας - Αναλυτικοί πίνακες
-
Καταργείται το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης από τον Ιανουάριο του 2026
-
Το Πεντάγωνο εγκαταλείπει την φιλοδοξία ανάσχεσης της Κίνας
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό (103)
-
Τρομοκρατική επίθεση στην Ιερουσαλήμ: Έξι νεκροί και πολλοί τραυματίες - Παλαιστίνιοι οι δράστες (45)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες (26)
-
Έπεσε η κυβέρνηση Μπαϊρού - Όλα τα βλέμματα στον Μακρόν με φόντο το νέο πολιτικό αδιέξοδο (22)
-
Η απάντηση των δικηγόρων στις οικονομικές εξαγγελίες της ΔΕΘ: "Ημίμετρα για την φορολογική επιδρομή στον δικηγορικό κλάδο" (22)
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά (21)
-
ΔΕΘ 2025: Μπορεί να αναστραφεί η κυβερνητική φθορά; (16)
-
Και πάλι όλοι μαζί (15)
-
Πόσο μειώνεται ο φόρος στα ενοίκια - Η νέα κλίμακα (13)
-
Παραδοχή ΕΕ: Η παγκόσμια τάξη, όπως τη γνωρίζαμε, είναι πλέον "νεκρή" (11)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
