Συνεχης ενημερωση
Ανακοίνωση σημαντικού γεγονότος.
Υπογραφή σύμβασης για την κατασκευή του τμήματος ΝΕΑΠΟΛΗ – ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΒΟΑΚ
Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία "ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και το διακριτικό τίτλο "ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε." (εφεξής η "Εταιρεία"), ενημερώνει το επενδυτικό κοινό, σύμφωνα με τους Κανονισμούς (ΕΕ) 596/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου & Συμβουλίου και του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ότι, η θυγατρική της εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, υπέγραψε σήμερα τη σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος ΝΕΑΠΟΛΗ – ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Το έργο, προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ, αποτελεί μέρος του συνολικού Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης που θα διασυνδέσει την Κρήτη από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία, με συνολικό μήκος 300 χιλιομέτρων περίπου. Πρόκειται για το μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη και το μεγαλύτερο οδικό έργο που έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης και στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2021.
Η κατασκευή του νέου αυτού τμήματος με μήκος περί τα 14,5 χλμ. συμπληρώνει ολοκληρωτικά τον αυτοκινητόδρομο, ενώ ταυτόχρονα τον μετατρέπει σε κλειστό οδικό άξονα με τη βελτίωση και διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος.
Η σύμβαση υπεγράφη παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή και του Υφυπουργού Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη και την υπέγραψαν ο διευθυντής της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων, κ. Δημήτριος Αναγνώπουλος και ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της αναδόχου εταιρείας ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος.
Κηφισιά, 5 Σεπτεμβρίου 2022
-
14:23 Πάτρα: Η ΜΕΘ Παίδων Ρίου τιμά τους 17 μικρούς ήρωες που χάρισαν ζωή
-
14:23 Οργανωμένο σχέδιο βλέπουν οι αρχές πίσω από την εκτέλεση Λάλα που είχε κατηγορηθεί για τη δολοφονία Καραϊβάζ
-
14:09 Τ. Μπαράκ: Η Συρία έχει κάνει βήματα προόδου - Αποτυχημένο κράτος ο Λίβανος
-
13:41 CDU: Το Κέντρο εξεγείρεται και αμφισβητεί τον Μερτς
-
13:41 Ο ΠτΔ Τασούλας τίμησε την απελευθέρωση του Μετσόβου: Ενότητα, προπαρασκευή και αισιοδοξία
-
13:36 Χέγκσεθ: Την εμβάθυνση της στρατιωτικής συνεργασίας με το Βιετνάμ επιθυμεί η Ουάσιγκτον
-
13:30 Τουρκικό ΥΠΕΞ: Ανάγκη διευθετήσεων ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια και η διοίκηση στη Γάζα από τους Παλαιστίνιους
-
13:26 Η Nexperia καλωσορίζει την άρση των εμποδίων στις εξαγωγές τσιπ από τη θυγατρική της Kίνας
-
13:15 Yeni Safak: Κοντά η συμφωνία Τουρκίας με το Κατάρ για τα Eurofighter
-
13:04 Ευ. Μυτιληναίος: Η απώλεια της Αλουμίνιον της Ελλάδος θα ήταν σημαντικό πλήγμα
-
Γιατί δεν αυξάνονται - προς το παρόν - τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης – Οι σταθμοί του 2027 και του 2030
-
Σκληρό "κατηγορώ" Ομπάμα κατά Τραμπ - "Σα να έχουμε κάθε μέρα Halloween"
-
Ελαιόλαδο: Στοπ στις ακραίες τιμές, ανάσα για αγορά και καταναλωτές
-
Βρετανία: Δέκα τραυματίες από επίθεση με μαχαίρι μέσα σε τρένο στο Χάντινγκτον - Δύο σε κρίσιμη κατάσταση
-
Αυτοκίνητα: Η κινεζική επέλαση σε αριθμούς
-
Δολοφονημένος βρέθηκε στην Αράχωβα ο Γ. Λάλας που είχε κατηγορηθεί για την δολοφονία Καραϊβάζ
-
Χρηματιστήριο Αθηνών: Η επόμενη ημέρα μετά τη διόρθωση του Οκτωβρίου
-
Τι οδηγεί την έκρηξη των εσόδων στον τουρισμό
-
Δίμηνο - φωτιά για το Μέγαρο Μαξίμου
-
Α. Παπαγιαννίδης για Τσίπρα: Η πολιτική ζωή χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή και επανισορρόπηση
-
Σκληρό "κατηγορώ" Ομπάμα κατά Τραμπ - "Σα να έχουμε κάθε μέρα Halloween" (13)
-
Ελαιόλαδο: Στοπ στις ακραίες τιμές, ανάσα για αγορά και καταναλωτές (13)
-
Βρετανία: Δέκα τραυματίες από επίθεση με μαχαίρι μέσα σε τρένο στο Χάντινγκτον - Δύο σε κρίσιμη κατάσταση (7)
-
Α. Παπαγιαννίδης για Τσίπρα: Η πολιτική ζωή χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή και επανισορρόπηση (6)
-
Δολοφονημένος βρέθηκε στην Αράχωβα ο Γ. Λάλας που είχε κατηγορηθεί για την δολοφονία Καραϊβάζ (5)
-
Κ. Μητσοτάκης: Η μεταρρύθμιση του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι η πιο δύσκολη που μπορώ να θυμηθώ – Προτεραιότητα της πολιτείας οι ένστολοι (4)
-
Ευ. Μυτιληναίος: Η απώλεια της Αλουμίνιον της Ελλάδος θα ήταν σημαντικό πλήγμα (3)
-
Αυτοκίνητα: Η κινεζική επέλαση σε αριθμούς (3)
-
Ο Τραμπ απειλεί με στρατιωτική επέμβαση τη Νιγηρία λόγω "των δολοφονιών χριστιανών" (2)
-
Γιατί δεν αυξάνονται - προς το παρόν - τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης – Οι σταθμοί του 2027 και του 2030 (2)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ