Συνεχης ενημερωση
Σε καθίσματα αναμονής SATO θα κάθονται οι επισκέπτες όλων των νέων αεροδρομίων
Η εταιρία SATO ανακοινώνει την ολοκλήρωση της υλοποίησης του έργου για τον εξοπλισμό των νέων περιφερειακών αεροδρομίων με καθίσματα αναμονής.
Η ανάθεση έγινε το 2018 από την εταιρία Intrakat για λογαριασμό της εταιρίας Fraport Greece και αφορά την εγκατάσταση όλων των καθισμάτων αναμονής σε 14 εθνικά περιφερικά αεροδρόμια: Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Ζάκυνθος, Χανιά, Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Άκτιο, Ρόδος, Κως, Μύκονος, Σαντορίνη, Σάμος, Σκιάθος και Μυτιλήνη .
Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο των τελευταίων ετών στην Ελλάδα του οποίου η αξία για τη SATO ανήλθε στα 1.347.097 ευρώ με διάρκεια υλοποίησης τρία χρόνια.
Στα πλαίσια της ανανέωσης των αεροδρομίων η SATO συνέβαλε στην υλοποίηση τους με καινοτόμα προϊόντα τα οποία καλύπτουν όλα τα διεθνή standards βάσει των απαιτήσεων και των προδιαγραφών του έργου.
Τα καθίσματα αναμονής της σειράς FLY2D καλύπτουν τις υψηλότερες προδιαγραφές και πιστοποιήσεις ενώ με την λιτή και μοντέρνα αισθητική τους δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα στους χώρους αναμονής των αεροδρομίων.
Η SATO ευχαριστεί την Intrakat και την Fraport για την άψογη συνεργασία τους καθώς επίσης και το ανθρώπινο δυναμικό όλων των εμπλεκομένων που συνέβαλε στην υλοποίηση του έργου.
Με προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη δημιουργία προϊόντων με υψηλές ποιοτικές και τεχνικές προδιαγραφές, η SATO η μεγαλύτερη Ελληνική εταιρία επίπλων και επαγγελματικού εξοπλισμού καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός ιδανικού περιβάλλοντος εργασίας: καθίσματα γραφείου, αμφιθεάτρων, αεροδρομίων και συνεδριακών χώρων, υπαλληλικά και διευθυντικά γραφεία καθώς και διαχωριστικά χώρων.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (64)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ