Συνεχης ενημερωση
Η Aegean Airlines ανακοινώνει τα αποτελέσματα του Α΄ Εξαμήνου 2007 με τα κυριότερα μεγέθη να διαμορφώνονται ως εξής:
- Αύξηση των πωλήσεων κατά 22% σε ευρώ 209εκ.
- Αύξηση των επιβατών κατά +19% (ή 372.090) έναντι του προηγούμενου έτους
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών (EBITDAR) αυξήθηκαν κατά 45% σε ευρώ 29,1εκ. από ευρώ 20,1εκ. το πρώτο εξάμηνο του 2007
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 39% σε ευρώ 12,4εκ. από ευρώ 8,9εκ.
- Καθαρά κέρδη μετά από φόρους ευρώ 6,4m από ευρώ 1,1εκ.
- Μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση 91 από 89. Συντελεστής πληρότητας προγραμματισμένων πτήσεων 67%.
Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., δήλωσε τα εξής:
"Με ικανοποίηση διαπιστώνουμε θετική δυναμική στα πρώτα οικονομικά αποτελέσματα από την είσοδό μας στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Η συνολική αγορά αερομεταφορών στην κύρια βάση μας στο Αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς καθώς η συνολική επιβατική κίνηση αυξήθηκε 10% το πρώτο εξάμηνο του 2007. Η Aegean Airlines σημείωσε απόδοση σημαντικά υψηλότερη, μεταφέροντας 19% περισσότερους επιβάτες και συνεπώς ενισχύοντας σημαντικά το μερίδιο αγοράς.
Στους διεθνείς προορισμούς η αύξηση της επιβατικής κίνησης ανήλθε σε 35%, καταγράφοντας ικανοποιητική απόδοση στην πλειονότητα των νέων δρομολογίων μας. Παρόλο που το πρώτο εξάμηνο του έτους δεν είναι η πιο σημαντική περίοδος από πλευράς κερδοφορίας λόγω εποχικότητας, καταφέραμε να ενισχύσουμε τα λειτουργικά αποτελέσματα κατά 45% (EBITDAR: Kέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών), παρά την αυξημένη χωρητικότητα που προστέθηκε από τον ανταγωνισμό. Επιπρόσθετα, η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου 2007 επιτεύχθηκε χωρίς την θετική συνεισφορά της Συνδυασμένης Προσφοράς που ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο καθώς τα συνολικά κεφάλαια που αντλήθηκαν θα συμπεριληφθούν στις οικονομικές καταστάσεις του τρίτου τριμήνου.
Η πρόσφατη Συνδυασμένη Προσφορά αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας καθώς τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια ύψους ευρώ 135εκ (πριν την αφαίρεση σχετικών εξόδων) σε συνδυασμό με τα βελτιωμένα αποτελέσματα, μας παρέχουν την απαραίτητη δυναμική στο να υλοποιήσουμε τα επεκτατικά μας σχέδια. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι τα οφέλη που θα προκύψουν από την ανανέωση του στόλου μας τόσο σε επίπεδο ποιοτικό όσο και σε επίπεδο λειτουργικού κόστους θα γίνουν ορατά από το δεύτερο εξάμηνο του 2008 όταν τα νέα αεροσκάφη θα αντιπροσωπεύουν σε χωρητικότητα το 50% του στόλου μας."
Ανάλυση Αποτελεσμάτων
Οι οικονομικές καταστάσεις του πρώτου εξαμήνου 2007 δεν έχουν επηρεαστεί από τα συνολικά κεφάλαια ύψους ευρώ 135,2εκ. που αντλήθηκαν από τη συνδυασμένη προσφορά (ευρώ 126,6εκ μετά την αφαίρεση των σχετικών εξόδων) καθώς θα συμπεριληφθούν στις οικονομικές καταστάσεις του τρίτου τριμήνου.
Η Aegean Airlines κατέγραψε σημαντική αύξηση 19% στην επιβατική κίνηση, μεταφέροντας πάνω από 2,3 εκ. επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2007. Οι επιβάτες που μεταφέρθηκαν στο δίκτυο εσωτερικού αυξήθηκαν κατά 12%, με την Aegean Airlines να ενισχύει το μερίδιο αγοράς της και επιτυχώς να δημιουργεί επιπλέον ζήτηση για αερομεταφορές στην τοπική αγορά. Η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού αυξήθηκε κατά 35%, με την Aegean Airlines να μεταφέρει 781.330 επιβάτες. Ο συντελεστής πληρότητας των προγραμματισμένων πτήσεων διαμορφώθηκε στο 67% λόγω της αύξησης της χωρητικότητας ανά αεροσκάφος κατά 4% και της έναρξης νέων δρομολογίων, κυρίως εποχικών. Ο μέσος αριθμός επιβατών ανά πτήση αυξήθηκε σε 91 από 89.
Το δίκτυο της Aegean Airlines καλύπτει 7 χώρες με 30 μόνιμα δρομολόγια και 13 εποχικά από 26 μόνιμα και 2 εποχικά το 2006. Το πρώτο εξάμηνο του 2007, η Aegean Airlines ξεκίνησε νέες καθημερινές απευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Μόναχο και Φρανκφούρτη, με κοινό κωδικό με τη Lufthansa, αύξησε τη συχνότητα πτήσεων από Αθήνα προς Μιλάνο από μία σε δύο ημερησίως ενώ επίσης ενίσχυσε τις συχνότητες για Σόφια και Βουκουρέστι. Υπενθυμίζουμε ότι στα τέλη του 2006 η Aegean Airlines ξεκίνησε νέα δρομολόγια από Αθήνα προς Βουκουρέστι και Κάιρο. Ο στόχος της εταιρείας παραμένει η σταδιακή εξάπλωση του δικτύου της και η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων της προς Ευρωπαϊκούς προορισμούς, προσφέροντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες.
Το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της Aegean Airlines ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο του 2007 με την παραλαβή των πρώτων 3 αεροσκαφών Airbus A-320 και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2010, συμβάλλοντας σημαντικά στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και στην μείωση του λειτουργικού κόστους. Τ
ο 2008 θα αποτελέσει σημαντικό έτος της υλοποίησης του προγράμματος καθώς αναμένεται να παραληφθούν συνολικά 10 νέα καινούργια Airbus της οικογένειας Α-320, αντικαθιστώντας τον υπάρχοντα στόλο των Boeing 737 300/400 και ταυτόχρονα προσθέτοντας επιπλέον χωρητικότητα.
Το πρώτο εξάμηνο του 2007 η Aegean Airlines παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων κατά 22% στα ευρώ 209εκ., απόρροια της σημαντικής αύξησης που σημειώθηκε στο δίκτυο και την επιβατική κίνηση. Ο μέσος ναύλος ανά επιβάτη προγραμματισμένων πτήσεων αυξήθηκε 3% στα ευρώ 75,6. Το μέσο έσοδο ανά χιλιομετρική θέση (RASK) υποχώρησε κατά 5,5%, λιγότερο από την μείωση του μέσου κόστους ανά χιλιομετρική θέση (CASK) που υποχώρησε κατά 8,6%. Στη διαμόρφωση του μέσου εσόδου συνέβαλαν, η αύξηση της μέσης απόστασης της διαδρομής, η έναρξη νέων δρομολογίων (κυρίως εποχικών) καθώς και η αύξηση της συνεισφοράς των κρατήσεων με την διάθεση ναύλων προσφοράς μέσω διαδικτύου. Οι τιμές των καυσίμων παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα με το μέσο όρο του 2007 κοντά στα επίπεδα του 2006. Αξίζει να σημειωθεί ότι οικονομίες κλίμακας, η αυξημένη χωρητικότητα των RJ (από 100 σε 112 θέσεις) και η αυξημένη συνεισφορά των πωλήσεων μέσω διαδικτύου συνέβαλαν στην μείωση του κόστους ανά χιλιομετρική θέση. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών (EBITDAR) αυξήθηκαν κατά 45%, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν από ευρώ 0,8εκ. σε ευρώ 8εκ. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το πρώτο εξάμηνο του 2007 αυξήθηκαν σε ευρώ 6,4εκ. από ευρώ 1,1εκ. την προηγούμενη περίοδο του 2006.
-
14:15 Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου: Καταδίκασε τη Ρωσία για καταστολή οργανώσεων που συνδέονταν με τον Ναβάλνι
-
14:11 Ο Μερτς ως Μάο, ο Τραμπ ως Χρουστσόφ
-
13:56 ΔΕΗ Xmas West Park: Η δική μας γιορτινή γειτονιά
-
13:51 BBC: Θα αντιπαλέψει την αγωγή του Τραμπ για δυσφήμηση
-
13:50 Live οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό του 2026
-
13:45 Δίκη υποκλοπών: ΕΥΠ και Predator λειτουργούσαν ως "ενιαίο κέντρο παρακολουθήσεων" κατέθεσε ο Κ. Βαξεβάνης
-
13:44 EFA Group: Νέοι επενδυτές Motor Oil και EOS Capital Partners – Η ΑΜΚ 80 εκατ. και οι νέες επενδύσεις
-
13:39 Κούσνερ: Υποχωρεί από την επένδυση στο Βελιγράδι μετά από τις αντιδράσεις
-
13:37 Κ. Μητσοτάκης: Δημιουργία διακομματικής επιτροπής στη Βουλή για την αναδιάρθρωση του πρωτογενούς τομέα
-
13:34 Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθεροι με όρους οι δύο από τους επτά κατηγορούμενους για παράνομες επιδοτήσεις
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (50)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (28)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (21)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (17)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (12)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (10)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (7)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (6)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ