Συνεχης ενημερωση
- Σημαντική βελτίωση 79,0% στο καθαρό αποτέλεσμα του Ομίλου
- Αύξηση 51,1% του λειτουργικού κέρδους (ΕBITDA) του Ομίλου
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
Ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2007 της Minoan Lines διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, παρά το γεγονός ότι το 2007, η Εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα πλοίο λιγότερο λόγω της πώλησης του H/S/F Αριάδνη Πάλας και ανήλθε σε ευρώ 83,8 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006, παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%.
Η λειτουργική κερδοφορία της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκε κατά 50,9% και ανήλθε σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,1 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους (περιθώριο EBITDA) ενισχύθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 21,7%, έναντι 14,2% του α΄ εξαμήνου του 2006 εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,5 μονάδες.
Τα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 διαμορφώθηκαν σε ζημία ευρώ 1,8 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,0 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας βελτίωση κατά ευρώ 5,2 εκατ. (+74,5%). Σημειώνεται ότι, στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνεται έκτακτο κέρδος ποσού ευρώ 2,0 εκατ. περίπου.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Oμίλου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 83,9 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,0 εκατ. του α΄ εξαμήνου 2006 σημειώνοντας αύξηση ευρώ 6,2 εκατ., ενώ τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία ευρώ 1,6 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,5 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, εμφανίζοντας σημαντική βελτίωση ευρώ 5,9 εκατ. (+79,0%).
Η παραπάνω βελτίωση, που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του Ομίλου, οφείλεται στη βελτίωση των αποτελεσμάτων τόσο της Minoan Lines όσο και της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways. Τo καθαρό αποτέλεσμα της H.S.W. παρουσίασε κέρδη το α΄ εξάμηνο 2007 ποσού ευρώ 0,7 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 1,3 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006.
Μεταφορικό Έργο
Το συνολικό μεταφορικό έργο της Minoan Lines το α΄ εξάμηνο του 2007, παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των δρομολογίων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε οριακές μεταβολές. Συγκεκριμένα, μεταφέρθηκαν 621,4 χιλ. επιβάτες, 99,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 79,0 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 617,1 χιλ. επιβατών, 100,7 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 79,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η Minoan Lines δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο, μετέφερε 185,4 χιλ. επιβάτες, 48,1 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,7 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 190,5 χιλ. επιβατών, 50,2 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 45,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 33,9% στους επιβάτες, 34,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 30,8% στα φορτηγά οχήματα, σημαντικά υψηλότερα από το μερίδιο των ταξιδίων (29,8%) που αναλογεί στην Εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς")
Στη γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς", η Minoan Lines αύξησε τη διακίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου. Συγκεκριμένα μετέφερε 420,5 χιλ. επιβάτες, 48,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 36,0 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 403,0 χιλ. επιβατών, 46,8 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 32,1 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 75,5% στους επιβάτες, 66,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 51,3% στα φορτηγά οχημάτων ενώ το μερίδιο των ταξιδίων που αναλογεί στην Εταιρεία ήταν 46,5%.
- Αύξηση 51,1% του λειτουργικού κέρδους (ΕBITDA) του Ομίλου
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
Ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2007 της Minoan Lines διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, παρά το γεγονός ότι το 2007, η Εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα πλοίο λιγότερο λόγω της πώλησης του H/S/F Αριάδνη Πάλας και ανήλθε σε ευρώ 83,8 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006, παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%.
Η λειτουργική κερδοφορία της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκε κατά 50,9% και ανήλθε σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,1 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους (περιθώριο EBITDA) ενισχύθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 21,7%, έναντι 14,2% του α΄ εξαμήνου του 2006 εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,5 μονάδες.
Τα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 διαμορφώθηκαν σε ζημία ευρώ 1,8 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,0 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας βελτίωση κατά ευρώ 5,2 εκατ. (+74,5%). Σημειώνεται ότι, στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνεται έκτακτο κέρδος ποσού ευρώ 2,0 εκατ. περίπου.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Oμίλου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 83,9 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,0 εκατ. του α΄ εξαμήνου 2006 σημειώνοντας αύξηση ευρώ 6,2 εκατ., ενώ τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία ευρώ 1,6 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,5 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, εμφανίζοντας σημαντική βελτίωση ευρώ 5,9 εκατ. (+79,0%).
Η παραπάνω βελτίωση, που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του Ομίλου, οφείλεται στη βελτίωση των αποτελεσμάτων τόσο της Minoan Lines όσο και της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways. Τo καθαρό αποτέλεσμα της H.S.W. παρουσίασε κέρδη το α΄ εξάμηνο 2007 ποσού ευρώ 0,7 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 1,3 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006.
Μεταφορικό Έργο
Το συνολικό μεταφορικό έργο της Minoan Lines το α΄ εξάμηνο του 2007, παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των δρομολογίων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε οριακές μεταβολές. Συγκεκριμένα, μεταφέρθηκαν 621,4 χιλ. επιβάτες, 99,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 79,0 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 617,1 χιλ. επιβατών, 100,7 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 79,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η Minoan Lines δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο, μετέφερε 185,4 χιλ. επιβάτες, 48,1 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,7 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 190,5 χιλ. επιβατών, 50,2 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 45,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 33,9% στους επιβάτες, 34,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 30,8% στα φορτηγά οχήματα, σημαντικά υψηλότερα από το μερίδιο των ταξιδίων (29,8%) που αναλογεί στην Εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς")
Στη γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς", η Minoan Lines αύξησε τη διακίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου. Συγκεκριμένα μετέφερε 420,5 χιλ. επιβάτες, 48,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 36,0 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 403,0 χιλ. επιβατών, 46,8 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 32,1 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 75,5% στους επιβάτες, 66,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 51,3% στα φορτηγά οχημάτων ενώ το μερίδιο των ταξιδίων που αναλογεί στην Εταιρεία ήταν 46,5%.
-
00:07 Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
00:06 Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
00:05 Η Ευρώπη πρέπει να σκεφτεί πιο έξυπνα το μεταναστευτικό
-
00:04 Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
00:03 Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
00:02 Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν;
-
00:01 Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
15/12 Γερμανικά ΜΜΕ: "Μικρά βήματα σε μακρύ δρόμο" η πρόοδος που επιτεύχθηκε στις συνομιλίες του Βερολίνου για την Ουκρανία
-
15/12 Λιβύη: Η συμφωνία με την Τουρκία στερείται νομικής νομιμότητας, λέει ο πρόεδρος της Βουλής
-
15/12 Λουκασένκο: Ο Μαδούρο είναι ευπρόσδεκτος να εγκατασταθεί στη Λευκορωσία
-
Πάνω από 5 τόνοι κοκαΐνης σε πλοίο του "Έλληνα Εσκομπάρ" - Συνελήφθη στην Κατερίνη
-
Έρευνα Ινστιτούτου Αλέξη Τσίπρα: "Καταρρίπτεται το κυβερνητικό success story για την ελληνική οικονομία"
-
Χιλιάδες νέες κατοικίες "ρίχνουν" στην αγορά κατασκευαστές λόγω Golden Visa
-
Οι πωλητές κάνουν το λάθος της χρονιάς
-
Αντίστροφη μέτρηση για τους "ξεχασιάρηδες" του ΓΕΜΗ – Από 1ης/1/2026 έρχονται πρόστιμα έως 100.000 ευρώ
-
Ποιες χώρες στην Ευρώπη δίνουν 13η σύνταξη και ποιες έξτρα επίδομα στις συντάξεις
-
Δημοσκόπηση: To 75% των Ουκρανών απορρίπτει τις παραχωρήσεις εδαφών για τη λήξη του πολέμου
-
Ουκρανός αξιωματούχος: Κούσνερ και Γουίτκοφ ζητούν από το Κίεβο να παραδώσει στη Μόσχα εδάφη υπό ουκρανικό έλεγχο
-
Φρικτό μαχαίρι;
-
Κάλας: Η κατάληψη του Ντονμπάς δεν θα σημάνει το "τέλος του παιχνιδιού" για τον Πούτιν - Κίνδυνος για ολόκληρη την Ουκρανία και άλλες περιοχές
-
Τί πρέπει να κάνουμε με τη μετανάστευση; (101)
-
Κραυγή αγωνίας από τους ξενοδόχους για τα αγροτικά μπλόκα: Μπαράζ ακυρώσεων στο παρά πέντε των εορτών (56)
-
Ρωσία: Αγωγή κατά του Euroclear - Ζητά 229 δισ. δολ. (38)
-
Κάλας: Η κατάληψη του Ντονμπάς δεν θα σημάνει το "τέλος του παιχνιδιού" για τον Πούτιν - Κίνδυνος για ολόκληρη την Ουκρανία και άλλες περιοχές (28)
-
Ευρωπαίοι προς ΗΠΑ: Για τις εδαφικές παραχωρήσεις θα αποφασίσουν οι Ουκρανοί και μόνο μετά τις εγγυήσεις ασφαλείας (19)
-
Χιλιάδες νέες κατοικίες "ρίχνουν" στην αγορά κατασκευαστές λόγω Golden Visa (14)
-
Βαρόμετρο GPO: Στο 28% η ΝΔ με πτώση, ανεβαίνει ξανά η Πλεύση Ελευθερίας - Πρόσωπα της χρονιάς Κ. Μητσοτάκης, Κ. Πιερρακάκης, Αλ. Τσίπρας (13)
-
Οι κινήσεις της κυβέρνησης μετά το "όχι" των αγροτών στον διάλογο - Αναζητούνται λύσεις στον "γόρδιο δεσμό" (13)
-
Ολική επαναφορά (13)
-
Οι πωλητές κάνουν το λάθος της χρονιάς (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ