Συνεχης ενημερωση
- Σημαντική βελτίωση 79,0% στο καθαρό αποτέλεσμα του Ομίλου
- Αύξηση 51,1% του λειτουργικού κέρδους (ΕBITDA) του Ομίλου
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
Ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2007 της Minoan Lines διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, παρά το γεγονός ότι το 2007, η Εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα πλοίο λιγότερο λόγω της πώλησης του H/S/F Αριάδνη Πάλας και ανήλθε σε ευρώ 83,8 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006, παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%.
Η λειτουργική κερδοφορία της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκε κατά 50,9% και ανήλθε σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,1 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους (περιθώριο EBITDA) ενισχύθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 21,7%, έναντι 14,2% του α΄ εξαμήνου του 2006 εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,5 μονάδες.
Τα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 διαμορφώθηκαν σε ζημία ευρώ 1,8 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,0 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας βελτίωση κατά ευρώ 5,2 εκατ. (+74,5%). Σημειώνεται ότι, στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνεται έκτακτο κέρδος ποσού ευρώ 2,0 εκατ. περίπου.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Oμίλου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 83,9 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,0 εκατ. του α΄ εξαμήνου 2006 σημειώνοντας αύξηση ευρώ 6,2 εκατ., ενώ τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία ευρώ 1,6 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,5 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, εμφανίζοντας σημαντική βελτίωση ευρώ 5,9 εκατ. (+79,0%).
Η παραπάνω βελτίωση, που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του Ομίλου, οφείλεται στη βελτίωση των αποτελεσμάτων τόσο της Minoan Lines όσο και της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways. Τo καθαρό αποτέλεσμα της H.S.W. παρουσίασε κέρδη το α΄ εξάμηνο 2007 ποσού ευρώ 0,7 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 1,3 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006.
Μεταφορικό Έργο
Το συνολικό μεταφορικό έργο της Minoan Lines το α΄ εξάμηνο του 2007, παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των δρομολογίων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε οριακές μεταβολές. Συγκεκριμένα, μεταφέρθηκαν 621,4 χιλ. επιβάτες, 99,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 79,0 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 617,1 χιλ. επιβατών, 100,7 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 79,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η Minoan Lines δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο, μετέφερε 185,4 χιλ. επιβάτες, 48,1 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,7 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 190,5 χιλ. επιβατών, 50,2 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 45,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 33,9% στους επιβάτες, 34,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 30,8% στα φορτηγά οχήματα, σημαντικά υψηλότερα από το μερίδιο των ταξιδίων (29,8%) που αναλογεί στην Εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς")
Στη γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς", η Minoan Lines αύξησε τη διακίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου. Συγκεκριμένα μετέφερε 420,5 χιλ. επιβάτες, 48,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 36,0 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 403,0 χιλ. επιβατών, 46,8 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 32,1 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 75,5% στους επιβάτες, 66,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 51,3% στα φορτηγά οχημάτων ενώ το μερίδιο των ταξιδίων που αναλογεί στην Εταιρεία ήταν 46,5%.
- Αύξηση 51,1% του λειτουργικού κέρδους (ΕBITDA) του Ομίλου
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
Ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2007 της Minoan Lines διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, παρά το γεγονός ότι το 2007, η Εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα πλοίο λιγότερο λόγω της πώλησης του H/S/F Αριάδνη Πάλας και ανήλθε σε ευρώ 83,8 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006, παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%.
Η λειτουργική κερδοφορία της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκε κατά 50,9% και ανήλθε σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,1 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους (περιθώριο EBITDA) ενισχύθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 21,7%, έναντι 14,2% του α΄ εξαμήνου του 2006 εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,5 μονάδες.
Τα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 διαμορφώθηκαν σε ζημία ευρώ 1,8 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,0 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας βελτίωση κατά ευρώ 5,2 εκατ. (+74,5%). Σημειώνεται ότι, στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνεται έκτακτο κέρδος ποσού ευρώ 2,0 εκατ. περίπου.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Oμίλου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 83,9 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,0 εκατ. του α΄ εξαμήνου 2006 σημειώνοντας αύξηση ευρώ 6,2 εκατ., ενώ τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία ευρώ 1,6 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,5 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, εμφανίζοντας σημαντική βελτίωση ευρώ 5,9 εκατ. (+79,0%).
Η παραπάνω βελτίωση, που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του Ομίλου, οφείλεται στη βελτίωση των αποτελεσμάτων τόσο της Minoan Lines όσο και της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways. Τo καθαρό αποτέλεσμα της H.S.W. παρουσίασε κέρδη το α΄ εξάμηνο 2007 ποσού ευρώ 0,7 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 1,3 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006.
Μεταφορικό Έργο
Το συνολικό μεταφορικό έργο της Minoan Lines το α΄ εξάμηνο του 2007, παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των δρομολογίων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε οριακές μεταβολές. Συγκεκριμένα, μεταφέρθηκαν 621,4 χιλ. επιβάτες, 99,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 79,0 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 617,1 χιλ. επιβατών, 100,7 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 79,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η Minoan Lines δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο, μετέφερε 185,4 χιλ. επιβάτες, 48,1 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,7 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 190,5 χιλ. επιβατών, 50,2 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 45,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 33,9% στους επιβάτες, 34,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 30,8% στα φορτηγά οχήματα, σημαντικά υψηλότερα από το μερίδιο των ταξιδίων (29,8%) που αναλογεί στην Εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς")
Στη γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς", η Minoan Lines αύξησε τη διακίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου. Συγκεκριμένα μετέφερε 420,5 χιλ. επιβάτες, 48,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 36,0 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 403,0 χιλ. επιβατών, 46,8 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 32,1 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 75,5% στους επιβάτες, 66,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 51,3% στα φορτηγά οχημάτων ενώ το μερίδιο των ταξιδίων που αναλογεί στην Εταιρεία ήταν 46,5%.
-
10:10 Σε αυξημένη επιφυλακή οι ένοπλες δυνάμεις σε χώρες της Καραϊβικής, με φόντο την κρίση μεταξύ ΗΠΑ και Βενεζουέλας
-
09:53 Η Κίνα θα επιτρέψει εκ νέου τις εξαγωγές στην Ευρώπη κάποιων εξαρτημάτων ημιαγωγών της Nexperia
-
09:39 Στα εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου στην Γκίζα θα παραστεί σήμερα ο Κ. Μητσοτάκης
-
09:32 Μπέσεντ: Λάθος της Κίνας η επιβολή περιορισμών στις εξαγωγές σπάνιων γαιών
-
09:26 Στην Αθήνα φτάνει σήμερα η νέα Αμερικανίδα πρέσβυς Κ. Γκιλφόιλ
-
09:20 Ολλανδία: Το φιλελεύθερο D66 πάει για το 76+
-
09:01 Αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία – Ανασυγκρότηση, επενδύσεις και ο ρόλος του ευρωπαϊκού προγράμματος SAFE
-
08:54 Η Ουκρανία καταγγέλει τη Ρωσία για "πυρηνική τρομοκρατία"
-
08:35 Οι G7 ανακοίνωσαν σχέδια ενάντια στην κυριαρχία της Κίνας στις σπάνιες γαίες
-
08:30 Perfetti Van Melle: Ο γίγαντας της τσίχλας που διπλασίασε τον τζίρο του στην Ελλάδα
-
Δύο νέες έρευνες δίνουν απαντήσεις για το περπάτημα: Πόση ώρα; Πόσα βήματα είναι αρκετά;
-
Η Χρυσή Ζωή
-
Στον "πάγο" αδειοδοτήσεις καταστημάτων και απαξίωση ακινήτων ελέω πολεοδομικού σχεδιασμού
-
Perfetti Van Melle: Ο γίγαντας της τσίχλας που διπλασίασε τον τζίρο του στην Ελλάδα
-
Καζίνο στην Ελλάδα: Μετέωρο βήμα και ανάκαμψη με… λίγους παίκτες
-
Τι σημαίνει για τις τιμές "στο ράφι" η μείωση του πληθωρισμού στο 1,7% τον Οκτώβριο
-
Πληρωμές με IRIS από 1η Δεκεμβρίου σε πρατήρια καυσίμων και ταξί
-
Αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία – Ανασυγκρότηση, επενδύσεις και ο ρόλος του ευρωπαϊκού προγράμματος SAFE
-
Οι G7 ανακοίνωσαν σχέδια ενάντια στην κυριαρχία της Κίνας στις σπάνιες γαίες
-
Πλειστηριασμοί: Τα "επώνυμα" σφυριά που θα χτυπήσουν τον Νοέμβριο
-
Η Χρυσή Ζωή (6)
-
Τι σημαίνει για τις τιμές "στο ράφι" η μείωση του πληθωρισμού στο 1,7% τον Οκτώβριο (5)
-
Οι G7 ανακοίνωσαν σχέδια ενάντια στην κυριαρχία της Κίνας στις σπάνιες γαίες (2)
-
Ολλανδία: Το φιλελεύθερο D66 πάει για το 76+ (1)
-
Πληρωμές με IRIS από 1η Δεκεμβρίου σε πρατήρια καυσίμων και ταξί (1)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ