Συνεχης ενημερωση
- Σημαντική βελτίωση 79,0% στο καθαρό αποτέλεσμα του Ομίλου
- Αύξηση 51,1% του λειτουργικού κέρδους (ΕBITDA) του Ομίλου
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
Ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2007 της Minoan Lines διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, παρά το γεγονός ότι το 2007, η Εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα πλοίο λιγότερο λόγω της πώλησης του H/S/F Αριάδνη Πάλας και ανήλθε σε ευρώ 83,8 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006, παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%.
Η λειτουργική κερδοφορία της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκε κατά 50,9% και ανήλθε σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,1 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους (περιθώριο EBITDA) ενισχύθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 21,7%, έναντι 14,2% του α΄ εξαμήνου του 2006 εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,5 μονάδες.
Τα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 διαμορφώθηκαν σε ζημία ευρώ 1,8 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,0 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας βελτίωση κατά ευρώ 5,2 εκατ. (+74,5%). Σημειώνεται ότι, στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνεται έκτακτο κέρδος ποσού ευρώ 2,0 εκατ. περίπου.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Oμίλου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 83,9 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,0 εκατ. του α΄ εξαμήνου 2006 σημειώνοντας αύξηση ευρώ 6,2 εκατ., ενώ τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία ευρώ 1,6 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,5 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, εμφανίζοντας σημαντική βελτίωση ευρώ 5,9 εκατ. (+79,0%).
Η παραπάνω βελτίωση, που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του Ομίλου, οφείλεται στη βελτίωση των αποτελεσμάτων τόσο της Minoan Lines όσο και της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways. Τo καθαρό αποτέλεσμα της H.S.W. παρουσίασε κέρδη το α΄ εξάμηνο 2007 ποσού ευρώ 0,7 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 1,3 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006.
Μεταφορικό Έργο
Το συνολικό μεταφορικό έργο της Minoan Lines το α΄ εξάμηνο του 2007, παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των δρομολογίων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε οριακές μεταβολές. Συγκεκριμένα, μεταφέρθηκαν 621,4 χιλ. επιβάτες, 99,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 79,0 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 617,1 χιλ. επιβατών, 100,7 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 79,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η Minoan Lines δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο, μετέφερε 185,4 χιλ. επιβάτες, 48,1 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,7 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 190,5 χιλ. επιβατών, 50,2 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 45,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 33,9% στους επιβάτες, 34,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 30,8% στα φορτηγά οχήματα, σημαντικά υψηλότερα από το μερίδιο των ταξιδίων (29,8%) που αναλογεί στην Εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς")
Στη γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς", η Minoan Lines αύξησε τη διακίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου. Συγκεκριμένα μετέφερε 420,5 χιλ. επιβάτες, 48,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 36,0 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 403,0 χιλ. επιβατών, 46,8 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 32,1 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 75,5% στους επιβάτες, 66,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 51,3% στα φορτηγά οχημάτων ενώ το μερίδιο των ταξιδίων που αναλογεί στην Εταιρεία ήταν 46,5%.
- Αύξηση 51,1% του λειτουργικού κέρδους (ΕBITDA) του Ομίλου
Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
Ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2007 της Minoan Lines διαμορφώθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006, παρά το γεγονός ότι το 2007, η Εταιρεία δραστηριοποιείται με ένα πλοίο λιγότερο λόγω της πώλησης του H/S/F Αριάδνη Πάλας και ανήλθε σε ευρώ 83,8 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006, παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%.
Η λειτουργική κερδοφορία της Εταιρείας (EBITDA) αυξήθηκε κατά 50,9% και ανήλθε σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,1 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους (περιθώριο EBITDA) ενισχύθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 21,7%, έναντι 14,2% του α΄ εξαμήνου του 2006 εμφανίζοντας βελτίωση κατά 7,5 μονάδες.
Τα καθαρά αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2007 διαμορφώθηκαν σε ζημία ευρώ 1,8 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,0 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας βελτίωση κατά ευρώ 5,2 εκατ. (+74,5%). Σημειώνεται ότι, στα αποτελέσματα του 2006 περιλαμβάνεται έκτακτο κέρδος ποσού ευρώ 2,0 εκατ. περίπου.
Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Oμίλου, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 83,9 εκατ., έναντι ευρώ 84,8 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας μικρή μείωση 1,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ευρώ 12,0 εκατ. του α΄ εξαμήνου 2006 σημειώνοντας αύξηση ευρώ 6,2 εκατ., ενώ τα καθαρά αποτελέσματα παρουσίασαν ζημία ευρώ 1,6 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 7,5 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2006, εμφανίζοντας σημαντική βελτίωση ευρώ 5,9 εκατ. (+79,0%).
Η παραπάνω βελτίωση, που παρατηρείται στα καθαρά αποτελέσματα του Ομίλου, οφείλεται στη βελτίωση των αποτελεσμάτων τόσο της Minoan Lines όσο και της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways. Τo καθαρό αποτέλεσμα της H.S.W. παρουσίασε κέρδη το α΄ εξάμηνο 2007 ποσού ευρώ 0,7 εκατ., έναντι ζημίας ευρώ 1,3 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2006.
Μεταφορικό Έργο
Το συνολικό μεταφορικό έργο της Minoan Lines το α΄ εξάμηνο του 2007, παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των δρομολογίων που πραγματοποιήθηκαν, παρουσίασε οριακές μεταβολές. Συγκεκριμένα, μεταφέρθηκαν 621,4 χιλ. επιβάτες, 99,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 79,0 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 617,1 χιλ. επιβατών, 100,7 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 79,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής όπου η Minoan Lines δραστηριοποιήθηκε με ένα πλοίο λιγότερο, μετέφερε 185,4 χιλ. επιβάτες, 48,1 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,7 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 190,5 χιλ. επιβατών, 50,2 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 45,5 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 33,9% στους επιβάτες, 34,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 30,8% στα φορτηγά οχήματα, σημαντικά υψηλότερα από το μερίδιο των ταξιδίων (29,8%) που αναλογεί στην Εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς")
Στη γραμμή "Ηράκλειο - Πειραιάς", η Minoan Lines αύξησε τη διακίνηση σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου. Συγκεκριμένα μετέφερε 420,5 χιλ. επιβάτες, 48,9 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 36,0 χιλ. φορτηγά οχήματα, έναντι 403,0 χιλ. επιβατών, 46,8 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 32,1 χιλ. φορτηγών οχημάτων του α΄ εξαμήνου του 2006.
Τα αντίστοιχα μερίδια αγοράς διαμορφώθηκαν σε 75,5% στους επιβάτες, 66,6% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, και 51,3% στα φορτηγά οχημάτων ενώ το μερίδιο των ταξιδίων που αναλογεί στην Εταιρεία ήταν 46,5%.
-
00:07 Νηνεμία πριν από την καταιγίδα
-
00:06 Ονειρικές αποδόσεις με μερίσματα από τον ΔΑΑ
-
00:05 Η σιωπηλή φορολογική επανάσταση της Ιταλίας
-
00:04 Τα Πάντα Όλα ή Βάλτε τώρα που γυρίζει
-
00:03 Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
-
00:02 Η αγορά ψάχνει το "νέο μοντέλο"
-
00:01 Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ
-
08/09 Γαλλία: Δεν θέλουμε τεχνοκράτη πρωθυπουργό, λέει η ακροδεξιά - Είναι οι "πιο ανίκανοι"
-
08/09 Κολομβία: Απελευθερώθηκαν 45 στρατιωτικοί που κρατούνταν αιχμάλωτοι σε περιοχή που ελέγχουν αντάρτες
-
08/09 Νέο ρεκόρ ο Nasdaq με τις προσδοκίες για μειώσεις των επιτοκίων να κορυφώνονται
-
Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας
-
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις από 1/1/2026 - Πώς καταργείται η προσωπική διαφορά (πίνακας)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά
-
Και πάλι όλοι μαζί
-
Ο χρυσός στον δρόμο για τα 4.250 δολάρια με περαιτέρω ράλι 20%
-
ΥΠΕΘΟ: Όλα τα μέτρα ελάφρυνσης για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ένστολους - Τι αλλάζει στα τεκμήρια κατοικίας - Αναλυτικοί πίνακες
-
Καταργείται το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης από τον Ιανουάριο του 2026
-
Το Πεντάγωνο εγκαταλείπει την φιλοδοξία ανάσχεσης της Κίνας
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό (103)
-
Τρομοκρατική επίθεση στην Ιερουσαλήμ: Έξι νεκροί και πολλοί τραυματίες - Παλαιστίνιοι οι δράστες (45)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες (25)
-
Έπεσε η κυβέρνηση Μπαϊρού - Όλα τα βλέμματα στον Μακρόν με φόντο το νέο πολιτικό αδιέξοδο (22)
-
Η απάντηση των δικηγόρων στις οικονομικές εξαγγελίες της ΔΕΘ: "Ημίμετρα για την φορολογική επιδρομή στον δικηγορικό κλάδο" (22)
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά (21)
-
ΔΕΘ 2025: Μπορεί να αναστραφεί η κυβερνητική φθορά; (16)
-
Και πάλι όλοι μαζί (15)
-
Πόσο μειώνεται ο φόρος στα ενοίκια - Η νέα κλίμακα (13)
-
Παραδοχή ΕΕ: Η παγκόσμια τάξη, όπως τη γνωρίζαμε, είναι πλέον "νεκρή" (11)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
