Συνεχης ενημερωση
Οι τιμολογηθείσες πωλήσεις του Ομίλου κατά την περίοδο 1η Ιανουαρίου - 30η Ιουνίου αυξήθηκαν κατά 12,5 % και ανήλθαν σε Euro 48,6 εκ. (Euro43,2 εκ. το 2006). Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου (που συμπεριλαμβάνουν και τις έμμεσες) κατά την ίδια περίοδο αυξήθηκαν κατά 10,2% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2006 και ανήλθαν σε Euro 49 εκ. (Euro 44,4 εκ.). Αύξηση πωλήσεων 13% παρουσίασε ο Τομέας των Επαγγελματικών Οχημάτων (βαρέα φορτηγά Scania, Pick up και μεσαία φορτηγά Isuzu) και 6% ο Τομέας των Αυτοκινούμενων Οχημάτων (Επιχειρηματικές Μονάδες Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών Petrogen, Κινητήρων & Σκαφών, Αγροτικών Μηχανημάτων McCormick και Βιομηχανικών Μηχανημάτων).
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 95% και ανήλθαν σε Euro 2.056.873 (Euro1.052.995). Kατά την τρέχουσα περίοδο έγινε αναπροσαρμογή ακινήτων στην εύλογη αξία τους και προέκυψε κέρδος Euro 2.124.644 το οποίο αναγνωρίσθηκε απ ευθείας στα Ίδια Κεφάλαια. Στις αρχές Ιουλίου ολοκληρώθηκε η πώληση των Ιδίων
Μετοχών που είχε στην κατοχή της η Εταιρία, από την οποία προέκυψε κέρδος Euro 860.288, το οποίο επίσης θα αναγνωρισθεί απ ευθείας στα Ίδια Κεφάλαια. (από αυτά Euro 337.321 έχουν ήδη αναγνωρισθεί στην τρέχουσα περίοδο). Δεδομένου ότι τα Ίδια Κεφάλαια του Ομίλου υπερεπαρκούν για τις τρέχουσες δραστηριότητες και για την επέκτασή τους, το Διοικητικό Συμβούλιο απεφάσισε να προτείνει σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση που θα συγκληθεί το φθινόπωρο τη διανομή προμερίσματος Euro 0,12 ανά μετοχή. Ο δείκτης φερεγγυότητας του Ομίλου (καθαρή θέση ως % του συνόλου του ενεργητικού χωρίς τα μετρητά και ισοδύναμα) στις 30.6.2007 ήταν 43,2%.
Τα Στοιχεία και Πληροφορίες της περιόδου θα δημοσιευθούν την Δευτέρα 6 Αυγούστου.
Προοπτικές 2007:
Εκτιμάται ότι τα κέρδη μετά τους φόρους του 2007 θα είναι 20% υψηλότερα από τα κέρδη του 2006.
Η πρόσφατα εξαγορασθείσα δραστηριότητα στο τομέα των μπαταριών δεν προβλέπεται να έχει σημαντική επίδραση στα αποτελέσματα του 2007.
H Εταιρία ιδρύθηκε το 1922 στη Θεσσαλονίκη. Κατασκευάζει, διασκευάζει, διανέμει και υποστηρίζει μεγάλο εύρος προϊόντων αυτοκινητοβιομηχανίας όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία, γεννήτριες, κινητήρες diesel, σκάφη, εξωλέμβιες μηχανές, αγροτικά, χωματουργικά και βιομηχανικά μηχανήματα. Η Εταιρία κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά στους περισσότερους τομείς δραστηριότητας της.
-
19:03 ΣτΕ: Κληρώθηκαν τα νέα μέλη του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου και Εκλογοδικείου για το 2026-2027
-
18:50 Δ. Μιχαηλίδου: Βιώσιμα κίνητρα για μετεγκατάσταση στις ακριτικές περιοχές
-
18:48 ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθερες η πεθερά του φερόμενου ως αρχηγού και μία ακόμη κατηγορουμένη στην υπόθεση του κυκλώματος από την Κρήτη
-
18:46 Κ. Πιερρακάκης: "Οι αγρότες θα έχουν την στήριξη μας στο πλαίσιο των δημοσιονομικών δυνατοτήτων του κράτους"
-
18:43 ΗΠΑ: "Ξένη τρομοκρατική οργάνωση" το κολομβιανό καρτέλ ναρκωτικών Clan del Golfo
-
18:41 Κομισιόν: Νέα μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ευρωπαϊκού τομέα υγείας - Σχέδιο "Safe Hearts"
-
18:32 Π. Μαρινάκης: Είμαστε η γενιά που πρέπει να ανοίξει για πρώτη φορά με ειλικρίνεια τη συζήτηση για το δημογραφικό
-
18:31 Κ. Χατζηδάκης: Το πλαίσιο πρόσθετης στήριξης των αγροτών - Επιστροφή ΕΦΚ πετρελαίου στην αντλία, πρωτοβουλίες από ΔΕΗ
-
18:24 Η Κομισιόν αναθεωρεί το στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035
-
18:18 Ν. Ανδρουλάκης: Αν δεν φύγει γρήγορα η ΝΔ θα έχουμε νέες περιπέτειες
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (87)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (56)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (16)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Reuters για δάνεια σε ελβετικό φράγκο: "Θέμα ημερών" οι ανακοινώσεις - Κούρεμα 15-50% βάσει εισοδηματικών κριτηρίων (8)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (8)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ