Συνεχης ενημερωση
Το πρώτο εξάμηνο του 2007 η Aegean Airlines κατέγραψε 19% αύξηση στην επιβατική κίνηση, μεταφέροντας συνολικά 2.338.583 επιβάτες σε 25.628 πτήσεις.
Παράλληλα σημειώθηκε βελτίωση στον αριθμό επιβατών ανά πτήση ανεβάζοντας τον μέσο όρο στους 91 επιβάτες ανά πτήση έναντι 89 το αντίστοιχο διάστημα του 2006. Η εταιρία συνέχισε την δυναμική της ανάπτυξη, επωφελούμενη από την υγιή ζήτηση για αερομεταφορές και την περαιτέρω εδραίωση του ονόματος της.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η Aegean Airlines μετέφερε 1.557.253 επιβάτες το α΄ εξάμηνο του 2007, έναντι 1.388.356 το αντίστοιχο διάστημα του 2006, πετυχαίνοντας αύξηση 12%. Η εταιρία κατέγραψε σημαντική αύξηση ύψους 35% στο δίκτυο εξωτερικού, μεταφέροντας 781.330 επιβάτες, ως απόρροια των προσπαθειών για ενίσχυση του διεθνούς της δικτύου.
Η αγορά αερομεταφορών στην Ελλάδα συνεχίζει να σημειώνει ρυθμούς ανάπτυξης υψηλότερους των υπολοίπων χωρών της Δυτικής Ευρώπης και η εταιρία είναι στην καλύτερη θέση για να επωφεληθεί της υγιούς ανάπτυξης. Το πρώτο εξάμηνο του 2007, η Aegean Airlines ξεκίνησε νέες καθημερινές απευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Μόναχο και Φρανκφούρτη, με κοινό κωδικό με τη Lufthansa, αύξησε τη συχνότητα πτήσεων από Αθήνα προς Μιλάνο από μία σε δύο ημερησίως ενώ επίσης ενίσχυσε τις συχνότητες για Σόφια και Βουκουρέστι. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας τυγχάνει ευρείας αποδοχής και συνεχίζει να αποδίδει θετικά αποτελέσματα. Η Aegean Airlines κατάφερε να δημιουργήσει με ελκυστικές προσφορές ναύλων και την φιλοσοφία "όσο πιο νωρίς τόσο πιο φθηνά", σημαντική ανάπτυξη και στην αγορά εσωτερικού.
Η εταιρία θα συνεχίσει να ακολουθεί την επιτυχημένη στρατηγική της για επιλεκτική επέκταση στη διεθνή αγορά σε δρομολόγια αυξημένης κίνησης στην Ευρώπη και σε αναπτυσσόμενες τοπικές αγορές.
-
14:15 Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου: Καταδίκασε τη Ρωσία για καταστολή οργανώσεων που συνδέονταν με τον Ναβάλνι
-
14:11 Ο Μερτς ως Μάο, ο Τραμπ ως Χρουστσόφ
-
13:56 ΔΕΗ Xmas West Park: Η δική μας γιορτινή γειτονιά
-
13:51 BBC: Θα αντιπαλέψει την αγωγή του Τραμπ για δυσφήμηση
-
13:50 Live οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών στη Βουλή για τον Προϋπολογισμό του 2026
-
13:45 Δίκη υποκλοπών: ΕΥΠ και Predator λειτουργούσαν ως "ενιαίο κέντρο παρακολουθήσεων" κατέθεσε ο Κ. Βαξεβάνης
-
13:44 EFA Group: Νέοι επενδυτές Motor Oil και EOS Capital Partners – Η ΑΜΚ 80 εκατ. και οι νέες επενδύσεις
-
13:39 Κούσνερ: Υποχωρεί από την επένδυση στο Βελιγράδι μετά από τις αντιδράσεις
-
13:37 Κ. Μητσοτάκης: Δημιουργία διακομματικής επιτροπής στη Βουλή για την αναδιάρθρωση του πρωτογενούς τομέα
-
13:34 Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθερη με όρους η μητέρα του φερόμενου ως αρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης από την Κρήτη
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (51)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (28)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (21)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (17)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (12)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (10)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (7)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (6)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ