Συνεχης ενημερωση
Υπεγράφη χθες στην Αθήνα σύμβαση αποκλειστικής εισαγωγής των Κινεζικών αυτοκινήτων BRILLIANCE για την Ελλάδα μεταξύ της Εταιρίας "ΚΑΘΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ε.Π.Ε." και της H.S.O. Motors Europe που έχει την αποκλειστική διανομή αυτής της μάρκας στην Ευρώπη με έδρα το Λουξεμβούργο.
Η ΚΑΘΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ είναι κοινή εταιρία, συμφερόντων των Ομίλων Κορτέσης και Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ. Τα αυτοκίνητα BRILLIANCE κατασκευάζονται από την Shenyang Brilliance Jinbei Automobile Co Ltd. Η Εταιρία ανήκει σε έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της Κίνας, την Brilliance Group, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κόνγκ και βασικό μέτοχο της BMW Kίνας.
Στόχος της Shenyang Brilliance Jinbei Automobile Co Ltd είναι να γίνει μια διεθνούς εμβέλειας προμηθεύτρια πλήρους γκάμας ποιοτικών επιβατικών οχημάτων. Τα προϊόντα Brilliance κυκλοφόρησαν πρόσφατα στις αγορές της Γερμανίας και των Βαλτικών Χωρών και αναμένεται σύντομα να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία και Πορτογαλία.
Ο κ. Hans-Ulrich Sachs, Διευθύνων Σύμβουλος της H.S.O. Motors Europe, δήλωσε, μετά την υπογραφή της σύμβασης με την Ελληνική Εταιρία: "Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος για τη συνεργασία με τις δύο Εταιρίες που έχουν πολύχρονη εμπειρία και εξαιρετικό όνομα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ελλάδας. Η νέα συνεργασία θα έχει μεγάλη επιτυχία στην Ελληνική αγορά"
Παράλληλα ο κ. Ν. Ραρής εκπρόσωπος της ΚΑΘΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΠΕ, αναφερόμενος στην συνεργασία με την H.S.O. Motors Europe, τόνισε ότι "Η είσοδος στην ελληνική αγορά των αυτοκινήτων της Brilliance με τα υπάρχοντα μοντέλα, καθώς και με τα αναμενόμενα, θα κινήσουν το ενδιαφέρον του ελληνικού καταναλωτικού κοινού με το δυναμικό τους χαρακτήρα, την εξελιγμένη τους τεχνολογία αλλά και τον μοντέρνο σχεδιασμό τους".
"Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την έναρξη αυτής της συνεργασίας με την H.S.O. και με τον Όμιλο Κορτέση, ο οποίος, όπως και εμείς, έχει ιστορία άνω των 85 ετών στην Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία", είπε ο κ. Γιάννης Πετρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Πέτρος Πετρόπουλος. "Ελπίζομε ότι τα αποτελέσματα θα είναι πολύ σημαντικά, αλλά όχι άμεσα, καθώς τα επόμενα 2-3 θα είναι περίοδος επενδύσεων ώστε να είμαστε
-
19:03 ΣτΕ: Κληρώθηκαν τα νέα μέλη του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου και Εκλογοδικείου για το 2026-2027
-
18:50 Δ. Μιχαηλίδου: Βιώσιμα κίνητρα για μετεγκατάσταση στις ακριτικές περιοχές
-
18:48 ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθερες η πεθερά του φερόμενου ως αρχηγού και μία ακόμη κατηγορουμένη στην υπόθεση του κυκλώματος από την Κρήτη
-
18:46 Κ. Πιερρακάκης: "Οι αγρότες θα έχουν την στήριξη μας στο πλαίσιο των δημοσιονομικών δυνατοτήτων του κράτους"
-
18:43 ΗΠΑ: "Ξένη τρομοκρατική οργάνωση" το κολομβιανό καρτέλ ναρκωτικών Clan del Golfo
-
18:41 Κομισιόν: Νέα μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ευρωπαϊκού τομέα υγείας - Σχέδιο "Safe Hearts"
-
18:32 Π. Μαρινάκης: Είμαστε η γενιά που πρέπει να ανοίξει για πρώτη φορά με ειλικρίνεια τη συζήτηση για το δημογραφικό
-
18:31 Κ. Χατζηδάκης: Το πλαίσιο πρόσθετης στήριξης των αγροτών - Επιστροφή ΕΦΚ πετρελαίου στην αντλία, πρωτοβουλίες από ΔΕΗ
-
18:24 Η Κομισιόν αναθεωρεί το στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035
-
18:18 Ν. Ανδρουλάκης: Αν δεν φύγει γρήγορα η ΝΔ θα έχουμε νέες περιπέτειες
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (87)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (56)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (16)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Reuters για δάνεια σε ελβετικό φράγκο: "Θέμα ημερών" οι ανακοινώσεις - Κούρεμα 15-50% βάσει εισοδηματικών κριτηρίων (8)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (8)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ