Συνεχης ενημερωση
Η ΙΑΣΩ ΑΕ αναφορικά με το δημοσίευμα του Χ. Κίτσιου στην Euro2day, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό για τα ακόλουθα:
1) Η εταιρία ΙΑΣΩ Α.Ε. βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την εταιρία NBGI, προκειμένου η τελευταία να παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες επενδυτικής τραπεζικής. Ευθύς ως ολοκληρωθεί η σχετική συμφωνία, η ΙΑΣΩ Α.Ε. θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό.
2) Η εταιρία ερευνά, μελετά και προσαρμόζει το επενδυτικό της πρόγραμμα διαρκώς, με στόχο πάντα την επίτευξη των καλύτερων αποδόσεων για τους μετόχους της. Το επενδυτικό πρόγραμμα που έχουμε ανακοινώσει περιλαμβάνει την λειτουργία Παιδιατρικού τμήματος, την ολοκλήρωση της κατασκευής της ΙΑΣΩ Θεσσαλίας και την κατασκευή της ΙΑΣΩ Νοτίων Προαστίων. Η εταιρία ερευνά, αναλύει και αξιολογεί περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης και επέκτασης των δραστηριοτήτων της, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδος, ανακοινώνει όμως στο επενδυτικό κοινό μόνο τα σχέδια ή τις συμφωνίες που έχουν οριστικοποιηθεί. Το χρηματοδοτικό σχήμα της κάθε επένδυσης είναι σημαντικό και διαμορφώνεται ύστερα από διεξοδική μελέτη για την ασφάλεια και την απόδοση της κάθε επένδυσης.
3) Όπως επανειλημμένα έχουμε δηλώσει, η εταιρία δεν σχολιάζει ενέργειες μετόχων της, προς όποια κατεύθυνση και αν κατατείνουν.
-
21:38 ΥΠΑΑΤ: Αναρτήθηκαν οι πίνακες με τους δικαιούχους της Εξισωτικής Αποζημίωσης 2025 – Προχωρά άμεσα η πληρωμή τους
-
21:29 ΗΠΑ: Κοινή δήλωση Γαλλίας, Ελλάδας, Δανίας, Σλοβενίας και Ην. Βασιλείου για τη Δυτ. Όχθη και σεβασμό κατάπαυσης πυρός στη Γάζα
-
21:09 Ήπια κέρδη ο χρυσός με φόντο τα στοιχεία για την ανεργία στις ΗΠΑ
-
21:04 Υπερψηφίστηκε με 159 "υπέρ" έναντι 136 "κατά" ο Προϋπολογισμός του 2026
-
21:03 Ο Μερτς χαιρέτισε την πρόταση της Κομισιόν για παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035
-
21:00 Η αυτοκινητοβιομηχανία "καίγεται" για μέτρα στήριξης
-
21:00 Νομοθετική ρύθμιση για τα δάνεια σε Ελβετικό Φράγκο - Σταθερό επιτόκιο και προνομιακή ισοτιμία
-
20:55 Ακινητοποιήθηκε η αμαξοστοιχία IC 57, Θεσσαλονίκη-Αθήνα, στην περιοχή του Δομοκού λόγω τεχνικού προβλήματος
-
20:37 Ιταλικά ΜΜΕ: Από τον Ιανουάριο οι τουρίστες θα πληρώνουν 2 ευρώ για να θαυμάζουν τη "Φοντάνα Ντι Τρέβι" - Τι απαντά ο δήμος
-
20:26 Ταϊλάνδη: Η Καμπότζη ως "επιτιθέμενη" πρέπει να ανακοινώσει πρώτη την κατάπαυση του πυρός
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (92)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (59)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (17)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (15)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Reuters για δάνεια σε ελβετικό φράγκο: "Θέμα ημερών" οι ανακοινώσεις - Κούρεμα 15-50% βάσει εισοδηματικών κριτηρίων (10)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (10)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ