Συνεχης ενημερωση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1.1.2017-30.06.2017
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ ενέκρινε στις 21.09.2017 τις οικονομικές καταστάσεις της περιόδου από 01.01.2017 έως 30.06.2017 από τις οποίες προκύπτουν τα εξής:
Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας για το πρώτο εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε 27.955.756€ έναντι των 21.167.064€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016, με αύξηση 32,07%, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων σε όλους τους λειτουργικούς τομείς και συγκεκριμένα: αύξηση των πωλήσεων του ΣΕΜΠΟ κατά 29,33% (16.737.100€ έναντι των 12.941.411€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016), αύξηση στο Συμβατικό Λιμάνι κατά 37,98%(10.288.769€ έναντι των 7.456.468€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016) και αύξηση στο Επιβατικό Λιμάνι κατά 0,58% (80.139€ έναντι των 79.678€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016) και στην Εκμετάλλευση Χώρων κατά 23,24% (849.748€ έναντι των 689.506€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016).
Στη περίοδο που έληξε στις 30.06.2017 σημειώθηκε: αύξηση 32,70% στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σε TEUς (188.306 έναντι των 141.900 που διακινήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα του 2016), αύξηση 33,96% στην διακίνηση του γενικού φορτίου (370.479 τόνοι έναντι των 276.567 του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016) και αύξηση 55,98% στην διακίνηση του χύμα φορτίου (1.888.766 τόνοι έναντι των 1.210.903 του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016).
Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα και τα λοιπά χρηματοοικονομικά στοιχεία ανέρχονται σε 89.780.558€ έναντι των 76.585.315€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξησης 17,23%
Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 14.587.916€ έναντι των 9.198.348€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 58,59% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 52,18%.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 15.121.764€ έναντι των 10.325.503€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 46,69% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 54,09%.
Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 13.789.247€ έναντι των 8.961.938€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 53,86% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 49,33%, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 9.800.945€ έναντι των 5.540.950€ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 σημειώνοντας αύξηση 76,88% και με το ποσοστό επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται στο 35,06%.
ΔΗΛΩΣΗ TOY ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Δημήτρης Μακρής, τόνισε: "Το 2017 εξελίσσεται σε μία χρονιά-ορόσημο για την εταιρία, η οποία πετυχαίνει σημαντική αύξηση στη διακίνηση φορτίων και διατηρεί ισχυρή τη θέση της στη λιμενική αγορά. Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με τους υψηλούς δείκτες κερδοφορίας, το μηδενικό δανεισμό και την υψηλή ρευστότητα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μία σταθερά ανοδική πορεία της ΟΛΘ ΑΕ. Τα οικονομικά μεγέθη και οι σημερινοί δείκτες ενισχύουν τις εκτιμήσεις για σημαντική αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, την υψηλότερη των τελευταίων δέκα ετών, ενώ για το συμβατικό φορτίο αναμένεται αύξηση, από τις υψηλότερες της τελευταίας πενταετίας.
Η φετινή ανοδική πορεία στη διακίνηση φορτίων συνδέεται κυρίως με την αύξηση των εξαγωγών και της εμπορικής δραστηριότητας στην ενδοχώρα του λιμένα, αλλά και τη στενή συνεργασία της εταιρίας με τους πελάτες της, καθώς και τη διαρκή διαβούλευση με τους φορείς της λιμενικής κοινότητας, της πόλης και της περιφέρειας. Η εταιρία, παράλληλα, υλοποιεί ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προστασία του περιβάλλοντος. Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό της ΟΛΘ ΑΕ αποτελεί την κινητήρια δύναμη της εταιρίας.
Η ΟΛΘ ΑΕ βρίσκεται μπροστά σε νέες προκλήσεις μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του διεθνούς διαγωνισμού από το ΤΑΙΠΕΔ και την ανάδειξη της ένωσης των εταιρειών "Deutsche Invest Equity Partners GmbH", "Belterra Investments Ltd." και "Terminal Link SAS" ως προτιμώμενου επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της εταιρίας. Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει υποχρεωτικές επενδύσεις, ύψους 180 εκατ. ευρώ, την επόμενη επταετία, καθώς και ελάχιστους δείκτες διακίνησης φορτίων.
Οι παραπάνω εξελίξεις διαμορφώνουν ένα ευνοϊκό περιβάλλον για την αναβάθμιση του Λιμένα Θεσσαλονίκης προς όφελος της εταιρίας, της εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης".
- 
                                09:05 Siemens και Sidenor: Εξοικονόμηση ενέργειας 46% στο αντλητικό συγκρότημα του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης
- 
                                09:00 SELECTED HIDEAWAYS - Η υπερδύναμη στην διαχείριση των ξενοδοχείων
- 
                                08:56 Αναταραχή διαρκείας στο ΠΑΣΟΚ- Ο Τσίπρας "χτίζει" κόμμα
- 
                                08:52 Ο Μητσοτάκης στη Μονή Σινά, με μηνύματα διπλωματικής αναβάθμισης της Ελλάδας
- 
                                08:50 "Ανταρσία" Πολωνίας, Ουγγαρίας και Σλοβακίας - Δεν άρουν τους περιορισμούς στο εμπόριο με την Ουκρανία
- 
                                08:49 Γάζα: Ταυτοποιήθηκαν οι σοροί των δύο ομήρων που παρέδωσε η Χαμάς
- 
                                08:37 Nvidia: Κλείνει megadeals με κολοσσούς της Νότιας Κορέας για τα πολύτιμα τσιπ της
- 
                                08:16 Πλήγμα για τον Σάντσεθ στην Ισπανία: Οι Καταλανοί σύμμαχοί του αποσύρουν την στήριξή τους στην κυβέρνηση
- 
                                08:16 Γερμανία: Κριτική για την επίσκεψη του καγκελάριου Μερτς στην Τουρκία
- 
                                08:08 ΗΠΑ: Αναγκαστική προσγείωση σε πτήση της JetBlue - Έχασε απότομα ύψος, τραυματίστηκαν επιβάτες
- 
                                Ξεχάστε τον χρυσό, άλλο είναι το πραγματικό μέταλλο της ημέρας
- 
                                Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ
- 
                                Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο
- 
                                FT: Ο Τραμπ ακύρωσε τη συνάντηση με Πούτιν - Έντονο το τηλεφώνημα Ρούμπιο-Λαβρόφ
- 
                                Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen
- 
                                Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια!
- 
                                Ρευστότητα, επέκταση, κερδοφορία - Ο τριπλός άξονας του ΟΛΠ
- 
                                Γιατί οι κυρώσεις Τραμπ σε Lukoil και Rosneft δεν έχουν αντίκρισμα
- 
                                Η κοινή παραδοχή για τη γήρανση που ίσως είναι λανθασμένη
- 
                                ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης
- 
                                Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο (23)
- 
                                ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης (6)
- 
                                Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια! (6)
- 
                                ΗΠΑ και Κίνα υπέγραψαν 10ετές πλαίσιο αμυντικής συμφωνίας (2)
- 
                                Η μαζική αμφισβήτηση ελέγχων και προστίμων της εφορίας - Πόσοι προσφεύγουν και πόσοι δικαιώνονται (2)
- 
                                Η ΕΚΤ και η τέχνη της ακινησίας (1)
- 
                                Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen (1)
- 
                                Βλέπει κανείς νέο παραγωγικό μοντέλο στην οικονομία μας; (1)
- 
                                Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ (1)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
     
                    
                 
                 
                
 
                         
     
                         
                         
