Συνεχης ενημερωση
Το πρώτο τρίμηνο του 2016 οι ενοποιημένες πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 32,3 εκατ. ευρώ, τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 8,5 εκ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 4,0 εκ.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο κίνησης και εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Εντούτοις, οι Μινωικές Γραμμές πέτυχαν την καλύτερη οικονομική επίδοσή τους κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους μετά την είσοδό τους στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2016 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα € 0,6 εκατ., έναντι € 0,8 εκ. το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και συνολικές αποσβέσεις € 4,0 εκ., έναντι € 3,9 εκ.
Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας διαμορφώθηκε σε € 195,1 εκ.
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα του α’ τριμήνου, οφείλονται κυρίως στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων με στόχο τον περιορισμό των εξόδων και την αποδοτικότερη εκμετάλλευση του στόλου της γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στη διαμόρφωση της καθαρής κερδοφορίας κατά το α’ τρίμηνο του 2016.
Μεταφορικό Έργο - Γραμμές Αγκώνα & Τεργέστη
Η εταιρεία το α’ τρίμηνο του 2016 δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα- Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία διακίνησε 45 χιλ. επιβάτες, 11 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 19 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 58,6% για τους επιβάτες, 57,4% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία. Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή "Ηράκλειο-Πειραιάς", η εταιρεία διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Το α’ τρίμηνο του 2016, η Εταιρεία διακίνησε 122 χιλ. επιβάτες, 12 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 68,6% για τους επιβάτες, 66,0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 49,7% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
Τρέχουσες Εξελίξεις
Τον Φεβρουάριο του 2016 η Διοίκηση της Εταιρείας αποφάσισε την ενίσχυση της συμμετοχής της στην εταιρεία "Hellenic Seaways" και προχώρησε στην αγορά μετοχών από ενδιαφερόμενους μετόχους μειοψηφίας. Επιπροσθέτως, η διαδικασία διενέργειας συναλλαγών για την αγορά μετοχών της εν λόγω εταιρείας είναι σε εξέλιξη, ενώ το ποσοστό συμμετοχής των Μινωικών Γραμμών στο μετοχικό της κεφάλαιο έχει διαμορφωθεί έως σήμερα στα επίπεδα του 46,0% περίπου.
-
22:05 Σ. Φάμελλος από ΔΕΘ: To όραμα και η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για μια καλύτερη και δικαιότερη Ελλάδα
-
21:48 Κοντά στα ιστορικά υψηλά ο χρυσός με το βλέμμα στα επιτόκια της Fed
-
21:47 Πρωθυπουργός Κατάρ: "Κρατική τρομοκρατία" η επίθεση του Ισραήλ στη Ντόχα - Θα υπάρξει απάντηση
-
21:36 Ρωσία: Χρησιμοποίησε drones - "δολώματα" για να εισέλθει στον εναέριο χώρο της Πολωνίας; Τι γνωρίζουμε για τα Gerbera
-
21:17 Νετανιάχου προς Κατάρ: "Απελάστε τους τρομοκράτες ή οδηγήστε τους ενώπιον της δικαιοσύνης"
-
20:54 Ν. Πασχάλη (Eurobank): Η μεγαλύτερη δράση ΕΚΕ στη χώρα, με €400 εκατ. από τις 4 τράπεζες για το πρόγραμμα "Μαριέττα Γιαννάκου"
-
20:50 Ζελένσκι: Ανάγκη κοινής αντιαεροπορικής άμυνας και αποτελεσματικής "ασπίδας" για την Ευρώπη
-
20:30 Οι προβλέψεις για την πορεία των επιτοκίων - Τι δείχνει το euribor
-
20:29 Κ. Μητσοτάκης: Το Final 4 επιστρέφει στην Ελλάδα - Δικαίωση των προσπαθειών της κυβέρνησής μας
-
20:24 Ματαρέλα για ένταση ΝΑΤΟ-Ρωσίας: "Κίνδυνος να εισέλθουμε σε σύρραξη ασύλληπτων διαστάσεων"
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (181)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (41)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (40)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (22)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (13)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (11)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)
-
Αναβλήθηκε για τις 12/9 η δίκη του επικεφαλής της καρδιοχειρουργικής του Ιπποκράτειου που ζήτησε "φακελάκι" (6)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
