Συνεχης ενημερωση
Το εννεάμηνο του 2015 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Εταιρείας ανήλθαν σε € 135,6 εκ. καταγράφοντας αύξηση € 0,7 εκ. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 31,5 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 13,9 εκ. ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 17,6 εκ. σημειώνοντας αύξηση € 15,4 εκ. σε σχέση με το εννεάμηνο του 2014.
Στα αποτελέσματα της περιόδου 1/1/2015 έως 30/9/2015 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα € 2,0 εκ. έναντι € 3,7 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους (μείωση 46,0%) και συνολικές αποσβέσεις € 11,8 εκ. έναντι € 11,6 εκ. το εννεάμηνο του 2014.
Επιπρόσθετα, κατά την 30/9/2015, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της Εταιρείας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε € 259,4 εκ. (€ 2,43 ανά μετοχή).
Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας διαμορφώθηκε σε € 205,2 εκ. ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε € 20,9 εκ.
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα εννεαμήνου του 2015, οφείλονται κυρίως στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου καθώς και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων.
Σημειώνεται ότι οι περιορισμοί στη κίνηση κεφαλαίων (capital controls) οι οποίοι επεβλήθησαν, επιβάρυναν περαιτέρω την οικονομική δραστηριότητα και τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής οικονομίας δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα τόσο στις εισαγωγές όσο και τις εξαγωγές.
Επιπρόσθετα, οι εν λόγω εξελίξεις είχαν αντίκτυπο και στον εσωτερικό τουρισμό επηρεάζοντας αρνητικά τα έσοδα της εταιρείας κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, το οποίο λόγω εποχικότητας είναι η περίοδος που καταγράφεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων.
Μεταφορικό έργο
Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη
Η Εταιρεία το εννεάμηνο του 2015 δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της, επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία διακίνησε 350 χιλ. επιβάτες, 79 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 53,9% για τους επιβάτες, 52,4% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55,9% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία. Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή "Ηράκλειο-Πειραιάς", οι Μινωικές Γραμμές διατήρησαν την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχουν στην αγορά αυτή. Το εννεάμηνο του 2015, η Εταιρεία διακίνησε 555 χιλ. επιβάτες, 73 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 43 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα.
Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 65,5% για τους επιβάτες, 62,8% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 44,9% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
Σημείωση: Οι ατομικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις εγκρίθηκαν
από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας στη συνεδρίαση της 16/11/2015 και θα αναρτηθούν στο διαδικτυακό τόπο της εταιρείας www.minoan.gr και του
Χρηματιστηρίου Αθηνών www.helex.gr στις17/11/2015.
-
22:37 Ένταση στη συνάντηση Στάρμερ-Χέρτζογκ: Ειπώθηκαν σκληρά πράγματα, λέει ο Ισραηλινός πρόεδρος
-
22:24 ΗΠΑ: Πυροβολισμοί εναντίον του ακροδεξιού πολιτικού ακτιβιστή Τσάρλι Κερκ στο Πανεπιστήμιο της Γιούτα
-
22:05 Σ. Φάμελλος από ΔΕΘ: To όραμα και η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για μια καλύτερη και δικαιότερη Ελλάδα
-
21:48 Κοντά στα ιστορικά υψηλά ο χρυσός με το βλέμμα στα επιτόκια της Fed
-
21:47 Πρωθυπουργός Κατάρ: "Κρατική τρομοκρατία" η επίθεση του Ισραήλ στη Ντόχα - Θα υπάρξει απάντηση
-
21:36 Ρωσία: Χρησιμοποίησε drones - "δολώματα" για να εισέλθει στον εναέριο χώρο της Πολωνίας; Τι γνωρίζουμε για τα Gerbera
-
21:17 Νετανιάχου προς Κατάρ: "Απελάστε τους τρομοκράτες ή οδηγήστε τους ενώπιον της δικαιοσύνης"
-
20:54 Ν. Πασχάλη (Eurobank): Η μεγαλύτερη δράση ΕΚΕ στη χώρα, με €400 εκατ. από τις 4 τράπεζες για το πρόγραμμα "Μαριέττα Γιαννάκου"
-
20:50 Ζελένσκι: Ανάγκη κοινής αντιαεροπορικής άμυνας και αποτελεσματικής "ασπίδας" για την Ευρώπη
-
20:30 Οι προβλέψεις για την πορεία των επιτοκίων - Τι δείχνει το euribor
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Τραγωδία στα Τέμπη: Οι οικογένειες Πλακιά ζητούν κακουργηματικές διώξεις σε όλους όσοι θεωρούνται υπεύθυνοι
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (183)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (41)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (22)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (14)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (11)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)
-
Αναβλήθηκε για τις 12/9 η δίκη του επικεφαλής της καρδιοχειρουργικής του Ιπποκράτειου που ζήτησε "φακελάκι" (6)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
