Συνεχης ενημερωση
Το εννεάμηνο του 2015 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Εταιρείας ανήλθαν σε € 135,6 εκ. καταγράφοντας αύξηση € 0,7 εκ. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 31,5 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 13,9 εκ. ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 17,6 εκ. σημειώνοντας αύξηση € 15,4 εκ. σε σχέση με το εννεάμηνο του 2014.
Στα αποτελέσματα της περιόδου 1/1/2015 έως 30/9/2015 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα € 2,0 εκ. έναντι € 3,7 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους (μείωση 46,0%) και συνολικές αποσβέσεις € 11,8 εκ. έναντι € 11,6 εκ. το εννεάμηνο του 2014.
Επιπρόσθετα, κατά την 30/9/2015, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της Εταιρείας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε € 259,4 εκ. (€ 2,43 ανά μετοχή).
Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας διαμορφώθηκε σε € 205,2 εκ. ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε € 20,9 εκ.
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα εννεαμήνου του 2015, οφείλονται κυρίως στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου καθώς και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων.
Σημειώνεται ότι οι περιορισμοί στη κίνηση κεφαλαίων (capital controls) οι οποίοι επεβλήθησαν, επιβάρυναν περαιτέρω την οικονομική δραστηριότητα και τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής οικονομίας δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα τόσο στις εισαγωγές όσο και τις εξαγωγές.
Επιπρόσθετα, οι εν λόγω εξελίξεις είχαν αντίκτυπο και στον εσωτερικό τουρισμό επηρεάζοντας αρνητικά τα έσοδα της εταιρείας κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, το οποίο λόγω εποχικότητας είναι η περίοδος που καταγράφεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων.
Μεταφορικό έργο
Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη
Η Εταιρεία το εννεάμηνο του 2015 δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της, επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία διακίνησε 350 χιλ. επιβάτες, 79 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 53,9% για τους επιβάτες, 52,4% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55,9% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία. Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή "Ηράκλειο-Πειραιάς", οι Μινωικές Γραμμές διατήρησαν την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχουν στην αγορά αυτή. Το εννεάμηνο του 2015, η Εταιρεία διακίνησε 555 χιλ. επιβάτες, 73 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 43 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα.
Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 65,5% για τους επιβάτες, 62,8% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 44,9% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
Σημείωση: Οι ατομικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις εγκρίθηκαν
από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας στη συνεδρίαση της 16/11/2015 και θα αναρτηθούν στο διαδικτυακό τόπο της εταιρείας www.minoan.gr και του
Χρηματιστηρίου Αθηνών www.helex.gr στις17/11/2015.
- 
                                
01:00 Όλη η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης - Δικαιούχοι, ποσά και κρίσιμες ημερομηνίες
 - 
                                
00:08 Τεχνολογικά deals: Είναι πολλά τα λεφτά...
 - 
                                
00:07 Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
 - 
                                
00:06 Αυτοκινητοβιομηχανία: Η έλλειψη τσιπ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
 - 
                                
00:04 Από τη νεότητα στην αιωνιότητα - Η εξέλιξη του κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
 - 
                                
00:04 Αποθεματικά από έσοδα φορολογηθέντα κατ' ειδικό τρόπο
 - 
                                
00:04 Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
 - 
                                
00:03 Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
 - 
                                
00:02 "Αγάπησαν" ξανά τη βιομηχανία;
 - 
                                
00:01 Βασίλης Γαβαλάς: Στοχεύοντας στη δηµιουργία νέων διαύλων επιρροής, κεφαλαίου και τεχνολογίας
 
- 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα
 - 
                                
Sell in May... και χάνεις το πάρτι
 - 
                                
Ζαχάροβα για κατάρρευση πύργου στη Ρώμη: Εφόσον συνεχίζει να ξοδεύει χρήματα για την Ουκρανία, η Ιταλία θα καταρρεύσει ολοσχερώς
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις
 - 
                                
Διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης: Από 10/11 η νέα γραμμή του ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση των επιβατών
 - 
                                
Το mega beach club που θέλει η Royal Caribbean στη Σαντορίνη και οι αντιδράσεις
 - 
                                
Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
 - 
                                
Metlen: Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Ευ. Μυτιληναίος
 - 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι
 
- 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι (121)
 - 
                                
Τα SMS ενοχλούν! Οι θάνατοι όχι; (35)
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα (29)
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις (24)
 - 
                                
Ζελένσκι: Η Ουκρανία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή πυραύλων Flamingo και Ruta έως το τέλος του έτους (14)
 - 
                                
Η Νέα Υόρκη σε κομβικό σταυροδρόμι - Ποιος έχει προβάδισμα για τη δημαρχία λίγο πριν την κάλπη της 4ης Νοεμβρίου (10)
 - 
                                
Βορίζια: Τα 5 πρόσωπα στο μικροσκόπιο του ελληνικού FBI, η βόμβα και οι προειδοποιήσεις - Το χρονικό της βεντέτας (8)
 - 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα (7)
 - 
                                
Στ. Παπασταύρου: "Έρχονται αμερικανικές επενδύσεις και μεγάλες ενεργειακές συμφωνίες" (7)
 - 
                                
Τρομάζουν και με τη λέξη ΟΠΕΚΕΠΕ.. (7)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ