Συνεχης ενημερωση
Μετά από 20 χρόνια ταξιδιωτικής εμπειρίας, έχοντας μεταφέρει πάνω από 12.000.000 επιβάτες, 2.500.000 φορτηγά και 2.500.000 ΙΧ σε Αδριατική, Βαλτική και Βόρειο Θάλασσα, η SUPERFAST FERRIES βάζει πλώρη για τα επόμενα 20 χρόνια στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων προορισμών και τη ναυπήγηση νέων πλοίων, προσφέροντας πάντα υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Στις 15 Απριλίου 1995 το SUPERFAST I, με υψωμένη την ελληνική σημαία, αναχωρεί για πρώτη φορά από την Πάτρα για την Ανκόνα και φέρνει την επανάσταση στη θαλάσσια σύνδεση Ελλάδας – Ιταλίας, μειώνοντας τη διάρκεια του ταξιδίου κατά 40%, από 36 σε 20 ώρες. Επιπλέον για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη γραμμή προσφέρονται υπηρεσίες μεταφοράς, σε συνδυασμό με ξενοδοχειακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, που στηρίζονται κυρίως στο όραμα, στην ποιότητα και τον επαγγελματισμό του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.
Η επανάσταση συνεχίζεται την επόμενη εξαετία με την παραλαβή των SUPERFAST II, SUPERFAST III, SUPERFAST IV, SUPERFAST V και SUPERFAST VI προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερα δρομολόγια στην Αδριατική Θάλασσα, με το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Η SUPERFAST FERRIES, πάντα με έδρα την Ελλάδα, υποδέχεται τη νέα χιλιετία εγκαινιάζοντας το 2001 δρομολόγια στη Βαλτική Θάλασσα και μαζί την παρουσία της στη Β. Ευρώπη. Τα νεότευκτα SUPERFAST VII και SUPERFAST VIII τύπου ice class, συνδέουν καθημερινά το Ρόστοκ της Γερμανίας με το Χάνκο της Φινλανδίας. Το 2002 παραλαμβάνονται τα SUPERFAST IX και SUPERFAST X, επίσης τύπου ice class, και επεκτείνεται η δραστηριότητα της εταιρείας στη Βόρειο Θάλασσα και ειδικότερα στη νέα γραμμή Σκωτίας – Βελγίου, ενώνοντας για πρώτη φορά κατευθείαν τη Σκωτία με την Ηπειρωτική Ευρώπη. Ταυτόχρονα προστίθενται στο στόλο δύο ακόμη πλοία, τα SUPERFAST ΧΙ και SUPERFAST ΧΙΙ, ολοκληρώνοντας το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους άνω του €1 δις που ξεκίνησε το 1993 και περιελάμβανε τη ναυπήγηση συνολικά δώδεκα SUPERFAST πλοίων, καθιερώνοντας τη SUPERFAST FERRIES στις συνειδήσεις και προτιμήσεις των Ευρωπαίων πολιτών, ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής θαλάσσιων υπηρεσιών.
Το 2007 ξεκινά μία νέα εποχή για τη SUPERFAST FERRIES, η οποία ως μέλος πλέον του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), του μεγαλύτερου ελληνικού επιχειρηματικού Ομίλου, συνεχίζει τις επενδύσεις με τα νέας γενιάς πλοία SUPERFAST Ι και SUPERFAST ΙΙ, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι πρωτοπορεί στις εξελίξεις και απαντά στις προκλήσεις εξασφαλίζοντας την επιχειρησιακή και ποιοτική συνέχεια.
Η νέα εικοσαετία θα στηρίζεται και αυτή στο ανθρώπινο δυναμικό της SUPERFAST FERRIES, το οποίο ανέκαθεν αποτελούσε και αποτελεί την ψυχή της εταιρείας και τον εκφραστή των στόχων και του οράματός της. Η εταιρεία και οι άνθρωποί της, με την πολύχρονη εμπειρία τους στον κλάδο, αποτελούν μία κοινή συνισταμένη για ένα μέλλον γεμάτο νέες, εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, προκλήσεις.
H SUPERFAST FERRIES είναι μέλος της ATTICA GROUP και διαθέτει 4 υπερσύγχρονα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία. Η ATTICA GROUP δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των θυγατρικών της εταιριών SUPERFAST FERRIES και BLUE STAR FERRIES με συνολικά 13 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η ATTICA GROUP είναι μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, του μεγαλύτερου ελληνικού επιχειρηματικού ομίλου.
-
00:07 Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
00:06 Η επίθεση του Ισραήλ στο Κατάρ προμηνύει μια νέα κανονικότητα, όχι ένα τέλος
-
00:05 Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
00:04 Ναυτιλία & Εμπόριο Καυσίμων: Μπροστά σε μια Παγκόσμια Μετάβαση
-
00:03 Γαλλία: Από πυλώνας της Ευρωζώνης, βαρίδι;
-
00:02 Μεταρρύθμιση στο φορολογικό δεν είχαμε
-
00:01 Παρίσι, όπως Αθήνα;
-
09/09 Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την κοινωνική αντιπαροχή και την ισόβια τριτεκνική ιδιότητα
-
09/09 Eυρωμπάσκετ 2025: "Πέταξε" στα ημιτελικά η Ελλάδα με 87-76 επί της Λιθουανίας
-
09/09 Κατάρ: Διατηρούμε το δικαίωμα να απαντήσουμε στην επίθεση του Ισραήλ
-
Πόσο θα αυξηθεί ο κατώτατος μισθός το 2026 - Όλα τα σενάρια
-
Ονειρικές αποδόσεις με μερίσματα από τον ΔΑΑ
-
Η σιωπηλή φορολογική επανάσταση της Ιταλίας
-
Φθηνότερη η συνδρομητική τηλεόραση από τη νέα χρονιά
-
Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
-
Κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ βομβάρδισε την Ντόχα - Στόχος ανώτερα στελέχη της Χαμάς, λένε οι IDF
-
Metlen: Εκτίναξη τζίρου κατά 45% το α' εξάμηνο στα €3,6 δισ. - Στα €254 εκατ. τα καθαρά κέρδη
-
Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ
-
e-ΕΦΚΑ: Στη Θυρίδα Πολίτη του Gov.gr τα μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων
-
Κίνα και Ρωσία επανακαθορίζουν την παγκόσμια τάξη
-
Κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ βομβάρδισε την Ντόχα - Στόχος ανώτερα στελέχη της Χαμάς, λένε οι IDF (84)
-
Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ (73)
-
Συνελήφθη διευθυντής Καρδιοχειρουργικής στο Ιπποκράτειο - Ζήτησε φακελάκι 5.000 ευρώ (40)
-
Η Μέση Ανατολή στο έλεος του "εξαιρετισμού" (19)
-
Ισραήλ: Κατεδαφίζει σπίτια στους τόπους καταγωγής των δύο Παλαιστίνιων δραστών της επίθεσης στην Ιερουσαλήμ (18)
-
Το νέο κεντρώο κοστούμι του Αλέξη Τσίπρα και ο "πατριωτισμός" (17)
-
Στους 24 οι άμαχοι νεκροί από ρωσική βόμβα σε ουκρανικό χωριό στο Ντονέτσκ - Χτύπησε συνταξιούχους που περίμεναν σε ουρά για τη σύνταξη (16)
-
Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός" (16)
-
Τα οικονομικά των δικαστών: Ζητούν 20% αύξηση μισθού και μηνιαίο επίδομα στέγασης 1.000 ευρώ όταν υπηρετούν εκτός μονίμου κατοικίας (11)
-
Berenberg, Deutsche Bank, UBS, UniCredit: Και τώρα τα δύσκολα για τη Γαλλία και για την Ευρώπη – Πώς θα "απαντήσουν" ΕΚΤ, οίκοι αξιολόγησης και αγορές στο γαλλικό χάος (7)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
