Συνεχης ενημερωση
Μετά από 20 χρόνια ταξιδιωτικής εμπειρίας, έχοντας μεταφέρει πάνω από 12.000.000 επιβάτες, 2.500.000 φορτηγά και 2.500.000 ΙΧ σε Αδριατική, Βαλτική και Βόρειο Θάλασσα, η SUPERFAST FERRIES βάζει πλώρη για τα επόμενα 20 χρόνια στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων προορισμών και τη ναυπήγηση νέων πλοίων, προσφέροντας πάντα υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Στις 15 Απριλίου 1995 το SUPERFAST I, με υψωμένη την ελληνική σημαία, αναχωρεί για πρώτη φορά από την Πάτρα για την Ανκόνα και φέρνει την επανάσταση στη θαλάσσια σύνδεση Ελλάδας – Ιταλίας, μειώνοντας τη διάρκεια του ταξιδίου κατά 40%, από 36 σε 20 ώρες. Επιπλέον για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη γραμμή προσφέρονται υπηρεσίες μεταφοράς, σε συνδυασμό με ξενοδοχειακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, που στηρίζονται κυρίως στο όραμα, στην ποιότητα και τον επαγγελματισμό του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.
Η επανάσταση συνεχίζεται την επόμενη εξαετία με την παραλαβή των SUPERFAST II, SUPERFAST III, SUPERFAST IV, SUPERFAST V και SUPERFAST VI προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερα δρομολόγια στην Αδριατική Θάλασσα, με το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Η SUPERFAST FERRIES, πάντα με έδρα την Ελλάδα, υποδέχεται τη νέα χιλιετία εγκαινιάζοντας το 2001 δρομολόγια στη Βαλτική Θάλασσα και μαζί την παρουσία της στη Β. Ευρώπη. Τα νεότευκτα SUPERFAST VII και SUPERFAST VIII τύπου ice class, συνδέουν καθημερινά το Ρόστοκ της Γερμανίας με το Χάνκο της Φινλανδίας. Το 2002 παραλαμβάνονται τα SUPERFAST IX και SUPERFAST X, επίσης τύπου ice class, και επεκτείνεται η δραστηριότητα της εταιρείας στη Βόρειο Θάλασσα και ειδικότερα στη νέα γραμμή Σκωτίας – Βελγίου, ενώνοντας για πρώτη φορά κατευθείαν τη Σκωτία με την Ηπειρωτική Ευρώπη. Ταυτόχρονα προστίθενται στο στόλο δύο ακόμη πλοία, τα SUPERFAST ΧΙ και SUPERFAST ΧΙΙ, ολοκληρώνοντας το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους άνω του €1 δις που ξεκίνησε το 1993 και περιελάμβανε τη ναυπήγηση συνολικά δώδεκα SUPERFAST πλοίων, καθιερώνοντας τη SUPERFAST FERRIES στις συνειδήσεις και προτιμήσεις των Ευρωπαίων πολιτών, ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής θαλάσσιων υπηρεσιών.
Το 2007 ξεκινά μία νέα εποχή για τη SUPERFAST FERRIES, η οποία ως μέλος πλέον του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), του μεγαλύτερου ελληνικού επιχειρηματικού Ομίλου, συνεχίζει τις επενδύσεις με τα νέας γενιάς πλοία SUPERFAST Ι και SUPERFAST ΙΙ, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι πρωτοπορεί στις εξελίξεις και απαντά στις προκλήσεις εξασφαλίζοντας την επιχειρησιακή και ποιοτική συνέχεια.
Η νέα εικοσαετία θα στηρίζεται και αυτή στο ανθρώπινο δυναμικό της SUPERFAST FERRIES, το οποίο ανέκαθεν αποτελούσε και αποτελεί την ψυχή της εταιρείας και τον εκφραστή των στόχων και του οράματός της. Η εταιρεία και οι άνθρωποί της, με την πολύχρονη εμπειρία τους στον κλάδο, αποτελούν μία κοινή συνισταμένη για ένα μέλλον γεμάτο νέες, εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, προκλήσεις.
H SUPERFAST FERRIES είναι μέλος της ATTICA GROUP και διαθέτει 4 υπερσύγχρονα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία. Η ATTICA GROUP δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των θυγατρικών της εταιριών SUPERFAST FERRIES και BLUE STAR FERRIES με συνολικά 13 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η ATTICA GROUP είναι μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, του μεγαλύτερου ελληνικού επιχειρηματικού ομίλου.
-
00:08 Ελλάδα & ΗΠΑ σε μια νέα εποχή στρατηγικής οικονομικής ασφάλειας και τεχνολογικής συνεργασίας
-
00:07 Η τράπεζα με το μικρότερο NPE στην Ευρωζώνη και τη μεγαλύτερη απόδοση προς τους μετόχους
-
00:06 Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς
-
00:05 AI στο HR: Η νέα εξίσωση παραγωγικότητας και εμπιστοσύνης
-
00:05 Κρατικές ενισχύσεις: Ο Έλληνας επιχειρηματίας και η προβληματικότητα (της προβληματικότητας)
-
00:04 Το Νόμπελ Οικονομίας και η Νότια Κορέα δείχνουν προς την ίδια κατεύθυνση
-
00:03 Το στίγμα του Θηρίου
-
00:02 Το κράτος χρωστάει σε ιδιώτες €4 δισ. Ε, και;
-
00:01 Μπάµπης Κωστούλας: Από την Αγία Άννα Βόλου στην Premier League
-
00:01 Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό;
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα
-
Πώς μια επίσκεψη στο Ευρωκοινοβούλιο ανατινάζει τις σχέσεις ΕΕ - Κίνας
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε
-
Ποιοι συνταξιούχοι θα πάρουν το βοήθημα των 250 ευρώ – Τα κριτήρια
-
Τα γαλάζια σου γράμματα…
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ
-
Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για τις εγκαταστάσεις της MLS Πληροφορική – Η άνοδος και η πτώση
-
"Τινάζει τη μπάνκα στον αέρα" ο Ορμπάν υπό τον φόβο εκλογικής ήττας - Αυξάνει το έλλειμμα, φορολογεί τις τράπεζες
-
Αν η οπλοκατοχή του απλού πολίτη καταργηθεί, τότε όπλα θα έχουν μόνο οι εγκληματίες (155)
-
Τα γαλάζια σου γράμματα… (57)
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος (35)
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα (35)
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW (14)
-
COVID: Σαφέστερη εικόνα των μακροχρόνιων επιπτώσεων (11)
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ (10)
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε (8)
-
Πόσο έχουν φτάσει οι οφειλές του Δημοσίου προς ιδιώτες - Τα πιο πρόσφατα στοιχεία (7)
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ