Συνεχης ενημερωση
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Attica Group του α΄ τριμήνου 2007 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 59,5 εκατ. (Ευρώ 51,4 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2006) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 7,8 εκατ. (Ευρώ 2,8 εκατ.). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group στα οποία περιλαμβάνονται Εκτακτα κέρδη Ευρώ 12,5 εκατ. από την πώληση του Superfast X, παρουσιάζουν Καθαρά Κέρδη μετά από Φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας Ευρώ 9,34 εκατ. (Ζημία Ευρώ 0,47 εκατ). Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα συγκριτικά στοιχεία του 2006 αναφέρονται στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες και δεν περιλαμβάνουν αυτές τριών Superfast που ήταν δρομολογημένα στις γραμμές της Βαλτικής θάλασσας και επωλήθησαν τον Απρίλιο 2006.
Επίσης, τα οικονομικά στοιχεία του α΄ τριμήνου 2007 δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με αυτά του 2006 λόγω μεταδρομολογησης τριών πλοίων του Ομίλου και της προσθήκης ενός νεοαποκτηθέντος πλοίου της Blue Star Ferries τον Αύγουστο 2006.
Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ τριμήνου 2007 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2006 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2007, Καθαρή θέση των Μετόχων της Εταιρίας Ευρώ 354,0 εκατ. (Ευρώ 344,3 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2006), Ταμειακά Διαθέσιμα Ευρώ 119,3 εκατ. (Ευρώ 100,1 εκατ. την 31η Μαρτίου 2006) και Πάγια Στοιχεία αξίας Ευρώ 784,1 εκατ. (Ευρώ 757,3 εκατ.την 31η Δεκεμβρίου 2006).
Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα του Ομίλου για την περίοδο 01.01-31.03.07 είναι:
Σε εκατ. Ευρώ 2007 2006*
Πωλήσεις 59,5 51,4
Κέρδη προ Φόρων, Χρημ/κών, Επενδυτικών
Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) 7,8 2,8
Καθαρά Αποτελέσματα μετά από φόρους
και Δικαιώματα Μειοψηφίας (Ζημίες) 9,3 (0,5)
(*)Τα στοιχεία του 2006 αναφέρονται σε συνεχιζόμενες δραστηριότητες.
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2007 περιλαμβάνονται καθαρές χρηματοοικονομικές δαπάνες Ευρώ 5,29 εκατ. έναντι Ευρώ 5,18 εκατ. το α΄τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις Ευρώ 6,60 εκατ. έναντι Ευρώ 7,00 εκατ. την ίδια περίοδο το 2006.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΟΛΟΥ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Στις αρχές του έτους, το Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge σε αντικατάσταση του Superfast X και το Φεβρουάριο 2007, μετά από διετή επιτυχή εκμετάλλευση στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας, το RoRo Marin ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Βενετία (Porto Marghera)-Πάτρα. Νωρίτερα, τον Νοέμβριο 2006, η Διοίκηση της Attica Group ήλθε σε συμφωνία με τη γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του RoRo Nordia για δύο χρόνια.
Κατά το α΄ τρίμηνο του 2007 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast, οκτώ πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).
Την 31η Μαρτίου 2007, το ποσοστό συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ ανήρχετο σε 22,25%.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ – ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 96.614 επιβάτες (αύξηση 35,7%), 30.698 φορτηγά οχήματα (αύξηση 35,1%) και 16.768 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 34,0%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες, φορτηγά οχήματα και Ι.Χ. οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,5% στους επιβάτες, 26,7% στα φορτηγά οχήματα και 29,6% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ τρίμηνο του 2007. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.
Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με ένα πλοίο το Blue Horizon έναντι δύο πλοίων το αντίστοιχο διάστημα 2006. Το μεταφορικό έργο της Blue Star Ferries το α΄ τρίμηνο ανήλθε σε 20.537 επιβάτες (μείωση 16,3% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2006), 2.792 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 18,0%) και 6.478 φορτηγά οχήματα (μείωση 20,5%).
Στην σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X μέχρι τις 29 Ιανουαρίου, 2007 και στη συνέχεια με το Blue Star 1 το οποίο μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι. Κατά το α΄ τρίμηνο του 2007 με τα δρομολόγια να παραμένουν ίδια όπως το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006, το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 15.528 επιβάτες (αύξηση 0,3% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2006), 5.223 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 5,7%) και 6.229 φορτηγά οχήματα (μείωση 15,2%).
BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2007
Στο α΄ τρίμηνο του 2007 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε., στην οποία η Attica Group κατέχει ποσοστό 48,8%, ανήλθε σε Ευρώ 28,5 εκατ. έναντι Ευρώ 21,2 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2006 (αύξηση 34,4%). Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα Ευρώ 3,79 εκατ. έναντι Ευρώ 1,46 εκατ. (αύξηση 160,0%) ενώ οι Ζημίες μετά από φόρους και Δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε Ευρώ 1,85 εκατ., σημαντικά μειωμένες από τις ζημίες Ευρώ 2,05 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο λαμβάνοντας υπ’οψιν το έκτακτο κέρδος Ευρώ 1 εκατ περίπου από πώληση πλοίου το α’τρίμηνο 2006 .
Στην αύξηση των πωλήσεων και της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου Blue Star και στη μείωση των ζημιών στο α΄ τρίμηνο 2007, συνέβαλαν το αυξημένο μεταφορικό έργο στις γραμμές των γραμμών εσωτερικού με την δρομολόγηση στη γραμμή των Δωδεκανήσων του νεοαποκτηθέντος επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου Διαγόρας τον Αύγουστο 2006, η πτώση της τιμής των καυσίμων και η επιτυχής μεταδρομολόγηση του Blue Star 1 από τις γραμμές της Αδριατικής στη γραμμή της Σκωτίας.
Το συνολικό μεταφορικό έργο του Ομίλου Blue Star για το α΄ τρίμηνο του 2007 ανήλθε σε 544.349 επιβάτες (αύξηση 14,1%), 76.084 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 18,5%) και 38.545 φορτηγά οχήματα (αύξηση 29,6%).
-
20:14 Formula 1: O Τότο Βολφ πουλάει μέρος του ποσοστού του στη Mercedes έναντι 6 δισ. δολαρίων
-
20:10 Ιράν: Δηλώνει ότι εξάρθρωσε "δίκτυο κατασκοπείας" των ισραηλινών και αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών
-
20:05 Αμερικανός πολίτης ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος
-
20:01 Περισσότερα δάνεια, γενναιόδωρα μερίσματα και συμπληρωματική εξαγορά οι στόχοι της Τράπεζας Κύπρου
-
20:00 Μήπως… αρχίζει και σκάει η φούσκα της ΑΙ; Τι βλέπουν οι μεγάλοι επενδυτικοί οίκοι για τη νέα μανία που θυμίζει την dotcom
-
19:57 EXAE: Η αιτιολογημένη γνώμη του ΔΣ για την αναθεωρημένη Δημόσια Πρόταση της Euronext
-
19:56 Ουκρανία: Επτά κατηγορούμενοι στο σκάνδαλο διαφθοράς ύψους $100 εκατ. - Μεταξύ τους και πρώην συνεργάτης του Ζελένσκι
-
19:48 Περισσότερα από 100.000 νοικοκυριά εντάσσονται στο Πρόγραμμα "Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα"
-
19:46 Ευρωαγορές: Κλείσιμο με κέρδη και αισιοδοξία
-
19:36 Optima Bank: Κινητοποιεί το 80% των καταθέσεων σε δάνεια και αυξάνει την απόδοσή της
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε
-
Πώς μια επίσκεψη στο Ευρωκοινοβούλιο ανατινάζει τις σχέσεις ΕΕ - Κίνας
-
Τα γαλάζια σου γράμματα…
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ
-
Ποιοι συνταξιούχοι θα πάρουν το βοήθημα των 250 ευρώ – Τα κριτήρια
-
Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για τις εγκαταστάσεις της MLS Πληροφορική – Η άνοδος και η πτώση
-
"Τινάζει τη μπάνκα στον αέρα" ο Ορμπάν υπό τον φόβο εκλογικής ήττας - Αυξάνει το έλλειμμα, φορολογεί τις τράπεζες
-
Αν η οπλοκατοχή του απλού πολίτη καταργηθεί, τότε όπλα θα έχουν μόνο οι εγκληματίες (149)
-
Τα γαλάζια σου γράμματα… (55)
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα (32)
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος (31)
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ (9)
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW (9)
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε (8)
-
COVID: Σαφέστερη εικόνα των μακροχρόνιων επιπτώσεων (8)
-
Πόσο έχουν φτάσει οι οφειλές του Δημοσίου προς ιδιώτες - Τα πιο πρόσφατα στοιχεία (7)
-
Ν. Καραχάλιος για κόμμα Καρυστιανού: "Ήταν έτοιμο, θα κάναμε ανακοινώσεις στις 24 Ιουλίου στα Χανιά" (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ