Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Μαϊ-2007 10:47

    Ηλεκτρονική Αθηνών: Οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου χρήσης 2006-2007

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε επίπεδα μεγαλύτερα των εκτιμήσεων της Διοίκησης της Ηλεκτρονικής Αθηνών κινήθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης 2006/20007. Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών 2006 του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ διαμορφώθηκε σε 135,53 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21,6% σε σχέση με το 2005 που ήταν 111,42 εκατ. ευρώ.

    Τα Κέρδη Προ φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ανήλθαν σε 12,10 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 25,8% σε σχέση με την περυσινή περίοδο που ήταν 9,62 εκατ. ευρώ. Σημαντική ήταν και η αύξηση των Κερδών Προ Φόρων και Τόκων (EBIT) κατά 29,3% στα 10,64 εκατ. ευρώ, έναντι 8,23 εκατ. ευρώ που ήταν το 2005.

    Αντίστοιχα, τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ανήλθαν σε 8,34 εκατ. ευρώ, έναντι 7,44 εκατ. ευρώ το 2005, αυξημένα κατά 12,0%. Αντίθετα, τα Κέρδη Μετά Φόρων διαμορφώθηκαν στα 5,49 εκατ. ευρώ από 5,50 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας, έτσι, οριακή μεταβολή.

    Κερδοφορία
    Η αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από τα έσοδα από τις Συσκευές Εικόνας & Ήχου, αλλά συνδέεται, επίσης, με τη στρατηγική επιθετικού marketing, αποδοτικής διαχείρισης κόστους και πελατοκεντρικής φιλοσοφίας.

    Επίσης, θετική επίπτωση στα αποτελέσματα είχε:
    - Η επέκταση στην αγορά Megastores μέσω των νέων καταστημάτων σε Ρέντη και Ελευσίνα, που άρχισαν τη δραστηριότητά τους κατά την υπό εξέταση περίοδο.

    Στόχοι – Προοπτικές
    Στόχος της Διοίκησης είναι να παραμείνει η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ η Νο 1 Ελληνική Αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, αυξάνοντας το μερίδιο στην εγχώρια αγορά σε 19 % τα επόμενα 2 χρόνια και αξιοποιώντας ταυτόχρονα τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από την αυξανόμενη διείσδυση του Broadband και εν γένει των ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα. Επίσης, η Διοίκηση, στοχεύει στην περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων, στην περαιτέρω διείσδυση στην αγορά της Ν.Α. Ευρώπης και στην καθιέρωση υπολογίσιμης παρουσίας σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

    Στα πλαίσια αυτά, μεγάλης σημασίας είναι η εγκαινίαση του Megastores Electronica στη Σερβία, που αποτελεί μέρος της στρατηγικής για γεωγραφική επέκταση στην αγορά της Ν.Α. Ευρώπης, καθώς και η έναρξη της δραστηριότητας του νέου Megastore στη Θεσσαλονίκη, που αποτελεί μέρος της στρατηγικής για εξάπλωση του δικτύου των καταστημάτων.

    Σύμφωνο με τους στόχους και τις δεσμεύσεις της Διοίκησης ήταν και το κλείσιμο της συμφωνίας με την εταιρεία ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ, η εξαγορά της οποίας αναμένεται να ωθήσει το μερίδιο αγοράς στο 15% και κατά συνέπεια να έχει θετική επίδραση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στην κερδοφορία, χωρίς παράλληλα να επιβαρύνει τη μέχρι τώρα μερισματική πολιτική. Σημειώνεται ότι η Σαραφίδης δραστηριοποιείται στη Β. Ελλάδα, με 9 σημεία πώλησης συμπεριλαμβανομένου ενός Megastore, και είναι η 4η σε μέγεθος αλυσίδα ηλεκτρικών οικιακών συσκευών στην Ελλάδα με μερίδια αγοράς που κυμαίνονται μεταξύ του 2,5 και του 3%.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ