Συνεχης ενημερωση
Οι τιμολογηθείσες πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν το 2006 κατά 12% και ανήλθαν σε Euro 91,8 εκ. (Euro 81,9 εκ. το 2005). Οι συνολικές πωλήσεις (που συμπεριλαμβάνουν και τις έμμεσες) αυξήθηκαν κατά 8% και ανήλθαν σε Euro 96,8 εκ. (Euro 89,5 εκ το 2005).
Αύξηση πωλήσεων και κερδών παρουσίασε ο Τομέας των Επαγγελματικών Οχημάτων και συγκεκριμένα τα βαρέα φορτηγά Scania, τα Pick-up και τα μεσαία φορτηγά της Isuzu. Στον Τομέα των Αυτοκινούμενων Μηχανημάτων αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις και τα κέρδη των Βιομηχανικών Μηχανημάτων και των Κινητήρων και Σκαφών ενώ μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις και τα κέρδη των Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών (Petrogen) και των Αγροτικών Μηχανημάτων.
Τα κέρδη μετά τους φόρους αυξήθηκαν κατά 8% και ανήλθαν σε Euro 3,2 εκ. (Euro 2,9εκ. το 2005).
Τα κέρδη ανά μετοχή, μετά τους φόρους, ανήλθαν το 2006 σε Euro 0,47. Tα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν σε Euro 6,6 εκ. (Euro 6,5 εκ το 2005.) Η τιμή της μετοχής προς την καθαρή θέση του Ομίλου διαμορφώνεται στο 1,3 περίπου (τιμή κλεισίματος 23/3/07).
Ο δείκτης φερεγγυότητας του Ομίλου (καθαρή θέση συν προβλέψεις ως % του συνόλου του ενεργητικού χωρίς τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα) διαμορφώθηκε την 31 Δεκεμβρίου 2006 στο 41,8 % (38,6% το 2005).
Επειδή ο δείκτης αυτός είναι σημαντικά ανώτερος από τον στόχο του Ομίλου, το Διοικητικό Συμβούλιο απεφάσισε να προτείνει στη Γενική Συνέλευση τη διανομή αυξημένου μερίσματος Euro 0,35 ανά μετοχή (Euro 0,33 το 2005). Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2006 δόθηκαν στους μετόχους δωρεάν μετοχές σε αναλογία μία νέα για κάθε πέντε παλαιές. Επομένως το προτεινόμενο μέρισμα είναι 27% υψηλότερο από το περυσινό
Τα Στοιχεία και Πληροφορίες της περιόδου θα δημοσιευθούν την Τρίτη 27 Μαρτίου.
Προοπτικές 2007.
Εκτιμάται ότι τα κέρδη μετά τους φόρους το 2007 θα είναι 10% περίπου υψηλότερα από το 2006.
H Εταιρία ιδρύθηκε το 1922 στη Θεσσαλονίκη. Κατασκευάζει, διασκευάζει, διανέμει και υποστηρίζει μεγάλο εύρος προϊόντων αυτοκινητοβιομηχανίας όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία, γεννήτριες, κινητήρες diesel, σκάφη, εξωλέμβιες μηχανές, αγροτικά, χωματουργικά & βιομηχανικά αυτοκινούμενα μηχανήματα. Η Εταιρία κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά σε κάθε τομέα δραστηριότητας της.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κυρία Αθηνά Τσιάγκα, τηλ. 210 3499211.
-
19:03 ΣτΕ: Κληρώθηκαν τα νέα μέλη του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου και Εκλογοδικείου για το 2026-2027
-
18:50 Δ. Μιχαηλίδου: Βιώσιμα κίνητρα για μετεγκατάσταση στις ακριτικές περιοχές
-
18:48 ΟΠΕΚΕΠΕ: Ελεύθερες η πεθερά του φερόμενου ως αρχηγού και μία ακόμη κατηγορουμένη στην υπόθεση του κυκλώματος από την Κρήτη
-
18:46 Κ. Πιερρακάκης: "Οι αγρότες θα έχουν την στήριξη μας στο πλαίσιο των δημοσιονομικών δυνατοτήτων του κράτους"
-
18:43 ΗΠΑ: "Ξένη τρομοκρατική οργάνωση" το κολομβιανό καρτέλ ναρκωτικών Clan del Golfo
-
18:41 Κομισιόν: Νέα μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ευρωπαϊκού τομέα υγείας - Σχέδιο "Safe Hearts"
-
18:32 Π. Μαρινάκης: Είμαστε η γενιά που πρέπει να ανοίξει για πρώτη φορά με ειλικρίνεια τη συζήτηση για το δημογραφικό
-
18:31 Κ. Χατζηδάκης: Το πλαίσιο πρόσθετης στήριξης των αγροτών - Επιστροφή ΕΦΚ πετρελαίου στην αντλία, πρωτοβουλίες από ΔΕΗ
-
18:24 Η Κομισιόν αναθεωρεί το στόχο για την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων το 2035
-
18:18 Ν. Ανδρουλάκης: Αν δεν φύγει γρήγορα η ΝΔ θα έχουμε νέες περιπέτειες
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (87)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (56)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (16)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (16)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Reuters για δάνεια σε ελβετικό φράγκο: "Θέμα ημερών" οι ανακοινώσεις - Κούρεμα 15-50% βάσει εισοδηματικών κριτηρίων (8)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (8)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ