Συνεχης ενημερωση
Υπεγράφη σήμερα μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία ΜΩΡΕΑΣ Α.Ε., αναδόχου του κατωτέρω έργου, καθώς και των μετόχων αυτής, ήτοι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ ΤΕΒ Α.Ε." (73,34%), ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. (13,33%) και INTRACOM HOLDINGS (13,33%), η σύμβαση παραχώρησης του έργου "ΜΕΛΕΤΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΛΕΥΚΤΡΟ ΣΠΑΡΤΗ" Η σύμβαση αυτή προβλέπεται ότι θα κυρωθεί εντός 4 μηνών από τη Βουλή και οι εργασίες θα ξεκινήσουν αμέσως μετά.
Η περίοδος κατασκευής προβλέπεται να διαρκέσει 54 μήνες και το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 1.044 εκ. Ευρώ. Το μήκος του Αυτοκινητόδρομου είναι περίπου 205 χιλιόμετρα.
Στην κατασκευάστρια κοινοπραξία του ανωτέρω έργου συμμετέχουν οι εταιρείες ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. και INTRAΚAT.
Σχετικά με την INTRAKAT
Η INTRAKAT ιδρύθηκε το 1987 και ανήκει στον όμιλο εταιρειών της INTRACOM HOLDINGS. Από τον Νοέμβριο 1999 κατέχει εργοληπτικό πτυχίο 6ης τάξης ΜΕΕΠ, το Νοέμβριο 2001 εισάγεται στο Χρηματιστήριο Αθηνών ενώ το 2005 προχώρησε στην συγχώνευση με απορρόφηση της INTRAMET (εταιρεία μεταλλικών κατασκευών).
Η INTRAKAT διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία στους τομείς των κατασκευών τεχνικών έργων, μεταλλικών κατασκευών και τηλεπικοινωνιακών έργων υποδομής.
Tα τελευταία 20 χρόνια υλοποιεί δημόσια και ιδιωτικά τεχνικά έργα που αφορούν: οικοδομικά έργα, έργα υποδομής, έργα υψηλής τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιακών υποδομών, βιομηχανικά και ενεργειακά έργα, Η/Μ εγκαταστάσεις, μεταλλικές κατασκευές, έργα διανομής φυσικού αερίου και έργα περιβάλλοντος, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ο όμιλος INTRAKAT απασχολεί 620 άτομα.
-
11:50 Γαλλία: Ζητεί "ισχυρές" εγγυήσεις για το Κίεβο πριν από οποιαδήποτε συζήτηση για το εδαφικό ζήτημα
-
11:47 Στ. Παπασταύρου: "Να διασφαλιστεί ότι το αέριο μέσω TurkStream δεν είναι ρωσικό"
-
11:39 Η Natech Banking Solutions εντάσσει τον Αλέξανδρο Τσαπάρα στο Advisory Board
-
11:38 ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην ΕΕ όλο το 2025
-
11:28 ΗΠΑ- επίθεση στο πανεπιστήμιο Μπράουν: Οι αρχές έδωσαν στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες του υπόπτου
-
11:21 ΟΗΕ-Κυπριακό: Μια νέα άτυπη διάσκεψη 5+1 πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη
-
11:21 Cetracore-Jetoil: Αιφνιδιαστική αναστολή λειτουργίας της εταιρείας λόγω κυρώσεων κατά Ρωσίας
-
11:11 Ρωσία: Ανακοίνωσε ότι πήρε τον "έλεγχο" της πόλης Κουπιάνσκ
-
11:07 Χρηματιστήριο: Συγκρατημένη υποχώρηση με ενδείξεις profit taking
-
11:05 ΔΥΠΑ: Από την Τετάρτη η προπληρωμή επιδομάτων, παροχών και δώρου Χριστουγέννων
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (31)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (15)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (15)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (10)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (8)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (4)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (4)
-
Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν; (3)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (2)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ