Συνεχης ενημερωση
Το πρώτο τρίμηνο του 2015 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Εταιρείας ανήλθαν σε 34,1 εκατ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 2,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 7,1 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 5,4 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο κίνησης και εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Εντούτοις, οι Μινωικές Γραμμές για πρώτη φορά μετά την είσοδό τους στο Χρηματιστήριο Αθηνών παρουσίασαν κερδοφόρο α’ τρίμηνο.
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2015 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα 0,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και συνολικές αποσβέσεις 3,9 εκατ. ευρώ έναντι 3,8 εκατ. ευρώ.
Επιπρόσθετα, κατά την 31/3/2015, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της Εταιρείας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε 244,2 εκατ. ευρώ (2,28 ευρώ ανά μετοχή). Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας διαμορφώθηκε σε 211,4 εκατ. ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 14,0 εκατ. ευρώ .
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα του α’ τριμήνου, οφείλονται κυρίως στην αύξηση των εσόδων, στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων. Επιπλέον, η Εταιρεία κατά την διάρκεια της εξαετούς ύφεσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων με στόχο τον περιορισμό των εξόδων και την αποδοτικότερη εκμετάλλευση του στόλου της γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στην διαμόρφωση της καθαρής κερδοφορίας κατά το α’ τρίμηνο του 2015.
Μεταφορικό έργο
Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη
Η Εταιρεία το α’ τρίμηνο του 2015 δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω την θέση της επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία διακίνησε 53 χιλ. επιβάτες, 11 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 20 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 60,1% για τους επιβάτες, 58,4% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», η Εταιρεία διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Το α’ τρίμηνο του 2015, η Εταιρεία διακίνησε 136 χιλ. επιβάτες, 13 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 14 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 68,0% για τους επιβάτες, 64,9% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,6% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο κίνησης και εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Εντούτοις, οι Μινωικές Γραμμές για πρώτη φορά μετά την είσοδό τους στο Χρηματιστήριο Αθηνών παρουσίασαν κερδοφόρο α’ τρίμηνο.
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2015 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα 0,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και συνολικές αποσβέσεις 3,9 εκατ. ευρώ έναντι 3,8 εκατ. ευρώ.
Επιπρόσθετα, κατά την 31/3/2015, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της Εταιρείας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε 244,2 εκατ. ευρώ (2,28 ευρώ ανά μετοχή). Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της Εταιρείας διαμορφώθηκε σε 211,4 εκατ. ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 14,0 εκατ. ευρώ .
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα του α’ τριμήνου, οφείλονται κυρίως στην αύξηση των εσόδων, στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων. Επιπλέον, η Εταιρεία κατά την διάρκεια της εξαετούς ύφεσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων με στόχο τον περιορισμό των εξόδων και την αποδοτικότερη εκμετάλλευση του στόλου της γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στην διαμόρφωση της καθαρής κερδοφορίας κατά το α’ τρίμηνο του 2015.
Μεταφορικό έργο
Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη
Η Εταιρεία το α’ τρίμηνο του 2015 δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω την θέση της επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία διακίνησε 53 χιλ. επιβάτες, 11 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 20 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 60,1% για τους επιβάτες, 58,4% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», η Εταιρεία διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Το α’ τρίμηνο του 2015, η Εταιρεία διακίνησε 136 χιλ. επιβάτες, 13 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 14 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 68,0% για τους επιβάτες, 64,9% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,6% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
-
00:14 Έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητούν πέντε χώρες μετά τις εξελίξεις στην Πολωνία
-
00:05 Κοινοί λογαριασμοί και καταμερισμός τόκων μεταξύ συνδικαιούχων: Φορολογικές συνέπειες και κίνδυνος άτυπης δωρεάς
-
00:05 Τα drones του Πούτιν στην Πολωνία στοχεύουν τη βούληση του ΝΑΤΟ να υπερασπιστεί την Ουκρανία
-
00:05 Το χάσμα μεταξύ τιμής και αξίας θα κλείσει. Ώρα για δράση
-
00:04 Ηγεσία χωρίς βεβαιότητες
-
00:04 Νέος αναπτυξιακός νόμος: Οι ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η σημασία της σωστής καθοδήγησης
-
00:02 Φεύγει το Ταμείο Ανάκαμψης και αρχίζουν οι κάμψεις...;
-
00:01 Το ελληνικό χρέος έως το 2040
-
10/09 Παραβίαση του πολωνικού εναέριου χώρου: Η αινιγματική ανάρτηση Τραμπ για τη Ρωσία και η αντίδραση του ΝΑΤΟ
-
10/09 Μακρόν: Επικοινωνία με Τραμπ για Μέση Ανατολή και Ρωσία
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Τραγωδία στα Τέμπη: Οι οικογένειες Πλακιά ζητούν κακουργηματικές διώξεις σε όλους όσοι θεωρούνται υπεύθυνοι
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (191)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (42)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (22)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (14)
-
ΗΠΑ: Νεκρός από πυροβολισμό ο Τσάρλι Κερκ, πολιτικός ακτιβιστής και υποστηρικτής του Τραμπ (13)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (13)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
