Συνεχης ενημερωση
Το 2014 αποτέλεσε μια περίοδο κατά την οποία συνεχίστηκε η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Εταιρείας, τόσο ως προς τον κύκλο εργασιών όσο και ως προς τα λειτουργικά και καθαρά κέρδη μετά από φόρους.
Ειδικότερα, σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της Minoan Lines για το 2014 διαμορφώθηκε σε € 168,2 εκ.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 20,2 εκ. το οικονομικό έτος 2014, εμφανίζοντας αύξηση 25,5% (+ € 4,1 εκ.).
Τέλος, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, για το 2014, διαμορφώθηκαν σε € 0,1 εκ.
Κατά το έτος 2014, ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας συνέχισε να αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες κυρίως λόγω της σημαντικής πτώσης του μεταφορικού έργου, ως απόρροια της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών καθώς και του υψηλού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών του κλάδου. Η Εταιρεία, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, έχοντας υλοποιήσει μια σειρά αποφάσεων, βελτίωσε σημαντικά τις οικονομικές της επιδόσεις.
Όσον αφορά τον τραπεζικό δανεισμό, η Minoan Lines είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων και πληροί το σύνολο των οικονομικών όρων (covenants), όπως αυτοί αναγράφονται στη σχετική σύμβαση ομολογιακού δανείου. Συνέπεια των παραπάνω είναι η μείωση των καθαρών χρηματοοικονομικών εξόδων της Εταιρείας κατά 44,2% περίπου το 2014 έναντι του 2013.
Επιπρόσθετα, το Μάρτιο του 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ποσού € 30,6 εκ. Σημειώνεται ότι, το Νοέμβριο του 2013 είχε ολοκληρωθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους € 50,5 εκ. Οι παραπάνω εξελίξεις ενδυναμώνουν περαιτέρω τη χρηματοοικονομική διάρθρωση της Εταιρείας και της επιτρέπουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Μεταφορικό έργο
Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη
Η Εταιρεία δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη), ενώ την περίοδο από 25/7/2014 έως 08/09/2014 στο λιμάνι της Ραβέννα, επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία το 2014 διακίνησε 431 χιλ. επιβάτες, 101 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 82 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 48,5% για τους επιβάτες, 46,0% για Ι.Χ. αυτοκίνητα και 52,7% για φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Το 2014, η Εταιρεία διακίνησε 777 χιλ. επιβάτες, 97 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 64,5% για τους επιβάτες, 59,9% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,3% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
- 
                                
08:24 Έφοδος στις φυλακές Αλικαρνασσού για το μακελειό στα Βορίζια
 - 
                                
08:19 Η δέκατη Σύνοδος της Αμερικής αναβάλλεται για το 2026
 - 
                                
08:13 Απειλές Τραμπ για τη χρηματοδότηση της Νέας Υόρκης αν εκλεγεί δήμαρχος ο Μαμντάνι των Δημοκρατικών
 - 
                                
08:06 Συνάντηση Σι Τζινπίνγκ με τον πρωθυπουργό της Ρωσίας Μισούστιν στην Κίνα
 - 
                                
08:03 Εφορία: Σαρωτικοί έλεγχοι για φοροδιαφυγή σε νυχτερινά κέντρα με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης
 - 
                                
08:00 Γιατί τα ελληνικά ομόλογα διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των επενδυτών - Η σύγκριση με τα ιταλικά
 - 
                                
07:55 COSCO και Lloyd’s Register ιδρύουν κέντρο καινοτομίας για την "επόμενη μέρα" στη ναυτιλία
 - 
                                
07:47 Πώς θα ξεμπλοκαριστούν 15.000 στοκαρισμένες υποθέσεις στο Πρωτοδικείο Αθηνών
 - 
                                
07:45 Eurobank: Το 30% του ενεργητικού προέρχεται από την Κύπρο - Ο νέος ρόλος στη διαχείριση εταιρικών κεφαλαίων
 - 
                                
07:39 "Μπαρούτι" η Κ.Ο. της ΝΔ για τα ΕΛΤΑ - Όλο το παρασκήνιο της μαζικής επίθεσης για το σχέδιο αναδιάρθρωσης και το κλείσιμο καταστημάτων
 
- 
                                
Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
 - 
                                
Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
 - 
                                
Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
 - 
                                
Τεχνολογικά deals: Είναι πολλά τα λεφτά...
 - 
                                
Όλη η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης - Δικαιούχοι, ποσά και κρίσιμες ημερομηνίες
 - 
                                
"Αγάπησαν" ξανά τη βιομηχανία;
 - 
                                
Αυτοκινητοβιομηχανία: Η έλλειψη τσιπ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
 - 
                                
Το αμφιλεγόμενο θέμα των "ευρωπαϊκών" επιδοτήσεων
 - 
                                
Απρόσιτα τα καινούρια διαμερίσματα για τους περισσότερους Έλληνες αγοραστές
 - 
                                
Η μάχη κατά του Αλτσχάιμερ συνεχίζεται - Νέα δεδομένα
 
- 
                                
Το αμφιλεγόμενο θέμα των "ευρωπαϊκών" επιδοτήσεων (14)
 - 
                                
Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων (2)
 - 
                                
Μύθοι και αλήθειες για τα ΕΛΤΑ (1)
 - 
                                
"Αγάπησαν" ξανά τη βιομηχανία; (1)
 - 
                                
Απρόσιτα τα καινούρια διαμερίσματα για τους περισσότερους Έλληνες αγοραστές (1)
 - 
                                
Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων (1)
 - 
                                
Αποθεματικά από έσοδα φορολογηθέντα κατ' ειδικό τρόπο (1)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ