Συνεχης ενημερωση
Δελτίο Τύπου
Σημαντική αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η Εταιρεία SATO κατά το Α΄ εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που της Εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ εξαμήνου 2014 ανήλθε σε €-319 χιλ. έναντι € -1.476 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.157χιλ. ξεπερνώντας και τις προβλέψεις του πλάνου εξυγίανσης.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -959 χιλ. έναντι € -3.891 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 2.932 χιλ.
Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά 18,3%. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 .
Κατά το Α΄εξάμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Με προοπτικές ανάπτυξης, η διοίκηση της SATO έχει προβεί περεταίρω στις κάτωθι ενέργειες.
Η εδραίωση του brand ENTOS με την νέα του ταυτότητα καθώς και ο επανασχεδιασμός των καταστημάτων της ενισχύουν και βελτιώνουν την εικόνα του brand.
Ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων του ENTOS και της SATO αποτελεί ενέργεια στρατηγικής σημασίας καθώς η αγορά παρουσιάζει αδυναμία σε νέες προτάσεις προϊόντων
Η ανάπτυξη και η υλοποίηση της στρατηγικής του Digital Marketing ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας καθώς οι επισκέψεις των καταναλωτών στις ιστοσελίδες της εταιρείας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων η υλοποίηση του σχεδίου
ανάπτυξης καταστημάτων franchising ENTOS ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές του 2014 και ήδη λειτουργούν οχτώ νέα καταστήματα franchising με προοπτικές συμφωνίας επιπλέον νέων καταστημάτων για το β εξάμηνο του 2014.
Το SATO DEPOT στο Μοσχάτο το οποίο προωθεί προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εδραιώνεται και αναπτύσσεται με επιτυχία.
Η Εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της
Σημαντική αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η Εταιρεία SATO κατά το Α΄ εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που της Εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ εξαμήνου 2014 ανήλθε σε €-319 χιλ. έναντι € -1.476 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.157χιλ. ξεπερνώντας και τις προβλέψεις του πλάνου εξυγίανσης.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -959 χιλ. έναντι € -3.891 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 2.932 χιλ.
Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά 18,3%. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 .
Κατά το Α΄εξάμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Με προοπτικές ανάπτυξης, η διοίκηση της SATO έχει προβεί περεταίρω στις κάτωθι ενέργειες.
Η εδραίωση του brand ENTOS με την νέα του ταυτότητα καθώς και ο επανασχεδιασμός των καταστημάτων της ενισχύουν και βελτιώνουν την εικόνα του brand.
Ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων του ENTOS και της SATO αποτελεί ενέργεια στρατηγικής σημασίας καθώς η αγορά παρουσιάζει αδυναμία σε νέες προτάσεις προϊόντων
Η ανάπτυξη και η υλοποίηση της στρατηγικής του Digital Marketing ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας καθώς οι επισκέψεις των καταναλωτών στις ιστοσελίδες της εταιρείας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων η υλοποίηση του σχεδίου
ανάπτυξης καταστημάτων franchising ENTOS ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές του 2014 και ήδη λειτουργούν οχτώ νέα καταστήματα franchising με προοπτικές συμφωνίας επιπλέον νέων καταστημάτων για το β εξάμηνο του 2014.
Το SATO DEPOT στο Μοσχάτο το οποίο προωθεί προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εδραιώνεται και αναπτύσσεται με επιτυχία.
Η Εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της
-
23:25 Κολομβία: Απελευθερώθηκαν 45 στρατιωτικοί που κρατούνταν αιχμάλωτοι σε περιοχή που ελέγχουν αντάρτες
-
23:14 Νέο ρεκόρ ο Nasdaq με τις προσδοκίες για μειώσεις των επιτοκίων να κορυφώνονται
-
23:07 Επίσημα εγκαίνια του 53ου Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίο του Άρεως - Το πρόγραμμα
-
23:02 Πτώση Μπαϊρού: Η Ρώμη ανησυχεί για τις επιπτώσεις στην Ευρώπη
-
22:51 Κέρδη για το αργό
-
22:39 Κατάρ: Πιέζει τη Χαμάς να αποδεχθεί την αμερικανική πρόταση για εκεχειρία στη Γάζα
-
22:35 ΥΠΕΞ: "Η Ελλάδα καταδικάζει κατηγορηματικά τη σημερινή φονική τρομοκρατική επίθεση στην Ιερουσαλήμ"
-
22:30 Ο Μακρόν ξεμένει από πρωθυπουργούς για τη Γαλλία
-
22:15 Γκουτέρες: Οι επιθέσεις κατά αμάχων στην Ουκρανία παραβιάζουν το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο
-
22:07 Έσπασε και το φράγμα των $3.600 ο χρυσός
-
Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες
-
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις από 1/1/2026 - Πώς καταργείται η προσωπική διαφορά (πίνακας)
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά
-
Και πάλι όλοι μαζί
-
ΥΠΕΘΟ: Όλα τα μέτρα ελάφρυνσης για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ένστολους - Τι αλλάζει στα τεκμήρια κατοικίας - Αναλυτικοί πίνακες
-
Ο χρυσός στον δρόμο για τα 4.250 δολάρια με περαιτέρω ράλι 20%
-
Καταργείται το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης από τον Ιανουάριο του 2026
-
Το Πεντάγωνο εγκαταλείπει την φιλοδοξία ανάσχεσης της Κίνας
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό (101)
-
Τρομοκρατική επίθεση στην Ιερουσαλήμ: Έξι νεκροί και πολλοί τραυματίες - Παλαιστίνιοι οι δράστες (43)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες (25)
-
Έπεσε η κυβέρνηση Μπαϊρού - Όλα τα βλέμματα στον Μακρόν με φόντο το νέο πολιτικό αδιέξοδο (22)
-
Η απάντηση των δικηγόρων στις οικονομικές εξαγγελίες της ΔΕΘ: "Ημίμετρα για την φορολογική επιδρομή στον δικηγορικό κλάδο" (22)
-
Ριζική αλλαγή στο τεκμήριο ΙΧ - Μεγάλη μείωση για οχήματα από το 2010 και μετά (20)
-
ΔΕΘ 2025: Μπορεί να αναστραφεί η κυβερνητική φθορά; (16)
-
Και πάλι όλοι μαζί (15)
-
Πόσο μειώνεται ο φόρος στα ενοίκια - Η νέα κλίμακα (13)
-
ΥΠΕΘΟ: Όλα τα μέτρα ελάφρυνσης για μισθωτούς, οικογένειες, συνταξιούχους, ένστολους - Τι αλλάζει στα τεκμήρια κατοικίας - Αναλυτικοί πίνακες (11)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
