Συνεχης ενημερωση
Δελτίο Τύπου
Σημαντική αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η Εταιρεία SATO κατά το Α΄ εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που της Εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ εξαμήνου 2014 ανήλθε σε €-319 χιλ. έναντι € -1.476 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.157χιλ. ξεπερνώντας και τις προβλέψεις του πλάνου εξυγίανσης.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -959 χιλ. έναντι € -3.891 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 2.932 χιλ.
Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά 18,3%. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 .
Κατά το Α΄εξάμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Με προοπτικές ανάπτυξης, η διοίκηση της SATO έχει προβεί περεταίρω στις κάτωθι ενέργειες.
Η εδραίωση του brand ENTOS με την νέα του ταυτότητα καθώς και ο επανασχεδιασμός των καταστημάτων της ενισχύουν και βελτιώνουν την εικόνα του brand.
Ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων του ENTOS και της SATO αποτελεί ενέργεια στρατηγικής σημασίας καθώς η αγορά παρουσιάζει αδυναμία σε νέες προτάσεις προϊόντων
Η ανάπτυξη και η υλοποίηση της στρατηγικής του Digital Marketing ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας καθώς οι επισκέψεις των καταναλωτών στις ιστοσελίδες της εταιρείας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων η υλοποίηση του σχεδίου
ανάπτυξης καταστημάτων franchising ENTOS ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές του 2014 και ήδη λειτουργούν οχτώ νέα καταστήματα franchising με προοπτικές συμφωνίας επιπλέον νέων καταστημάτων για το β εξάμηνο του 2014.
Το SATO DEPOT στο Μοσχάτο το οποίο προωθεί προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εδραιώνεται και αναπτύσσεται με επιτυχία.
Η Εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της
Σημαντική αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η Εταιρεία SATO κατά το Α΄ εξάμηνο του 2014 η οποία ανέρχεται σε 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που της Εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ εξαμήνου 2014 ανήλθε σε €-319 χιλ. έναντι € -1.476 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.157χιλ. ξεπερνώντας και τις προβλέψεις του πλάνου εξυγίανσης.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -959 χιλ. έναντι € -3.891 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 2.932 χιλ.
Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά 18,3%. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 .
Κατά το Α΄εξάμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς.
Με προοπτικές ανάπτυξης, η διοίκηση της SATO έχει προβεί περεταίρω στις κάτωθι ενέργειες.
Η εδραίωση του brand ENTOS με την νέα του ταυτότητα καθώς και ο επανασχεδιασμός των καταστημάτων της ενισχύουν και βελτιώνουν την εικόνα του brand.
Ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων του ENTOS και της SATO αποτελεί ενέργεια στρατηγικής σημασίας καθώς η αγορά παρουσιάζει αδυναμία σε νέες προτάσεις προϊόντων
Η ανάπτυξη και η υλοποίηση της στρατηγικής του Digital Marketing ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας καθώς οι επισκέψεις των καταναλωτών στις ιστοσελίδες της εταιρείας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων η υλοποίηση του σχεδίου
ανάπτυξης καταστημάτων franchising ENTOS ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές του 2014 και ήδη λειτουργούν οχτώ νέα καταστήματα franchising με προοπτικές συμφωνίας επιπλέον νέων καταστημάτων για το β εξάμηνο του 2014.
Το SATO DEPOT στο Μοσχάτο το οποίο προωθεί προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εδραιώνεται και αναπτύσσεται με επιτυχία.
Η Εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της
-
00:07 Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
00:06 Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
00:05 Η Ευρώπη πρέπει να σκεφτεί πιο έξυπνα το μεταναστευτικό
-
00:04 Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
00:03 Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
00:02 Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν;
-
00:01 Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
15/12 Γερμανικά ΜΜΕ: "Μικρά βήματα σε μακρύ δρόμο" η πρόοδος που επιτεύχθηκε στις συνομιλίες του Βερολίνου για την Ουκρανία
-
15/12 Λιβύη: Η συμφωνία με την Τουρκία στερείται νομικής νομιμότητας, λέει ο πρόεδρος της Βουλής
-
15/12 Λουκασένκο: Ο Μαδούρο είναι ευπρόσδεκτος να εγκατασταθεί στη Λευκορωσία
-
Πάνω από 5 τόνοι κοκαΐνης σε πλοίο του "Έλληνα Εσκομπάρ" - Συνελήφθη στην Κατερίνη
-
Έρευνα Ινστιτούτου Αλέξη Τσίπρα: "Καταρρίπτεται το κυβερνητικό success story για την ελληνική οικονομία"
-
Χιλιάδες νέες κατοικίες "ρίχνουν" στην αγορά κατασκευαστές λόγω Golden Visa
-
Οι πωλητές κάνουν το λάθος της χρονιάς
-
Αντίστροφη μέτρηση για τους "ξεχασιάρηδες" του ΓΕΜΗ – Από 1ης/1/2026 έρχονται πρόστιμα έως 100.000 ευρώ
-
Ποιες χώρες στην Ευρώπη δίνουν 13η σύνταξη και ποιες έξτρα επίδομα στις συντάξεις
-
Δημοσκόπηση: To 75% των Ουκρανών απορρίπτει τις παραχωρήσεις εδαφών για τη λήξη του πολέμου
-
Ουκρανός αξιωματούχος: Κούσνερ και Γουίτκοφ ζητούν από το Κίεβο να παραδώσει στη Μόσχα εδάφη υπό ουκρανικό έλεγχο
-
Φρικτό μαχαίρι;
-
Κάλας: Η κατάληψη του Ντονμπάς δεν θα σημάνει το "τέλος του παιχνιδιού" για τον Πούτιν - Κίνδυνος για ολόκληρη την Ουκρανία και άλλες περιοχές
-
Τί πρέπει να κάνουμε με τη μετανάστευση; (101)
-
Κραυγή αγωνίας από τους ξενοδόχους για τα αγροτικά μπλόκα: Μπαράζ ακυρώσεων στο παρά πέντε των εορτών (56)
-
Ρωσία: Αγωγή κατά του Euroclear - Ζητά 229 δισ. δολ. (38)
-
Κάλας: Η κατάληψη του Ντονμπάς δεν θα σημάνει το "τέλος του παιχνιδιού" για τον Πούτιν - Κίνδυνος για ολόκληρη την Ουκρανία και άλλες περιοχές (28)
-
Ευρωπαίοι προς ΗΠΑ: Για τις εδαφικές παραχωρήσεις θα αποφασίσουν οι Ουκρανοί και μόνο μετά τις εγγυήσεις ασφαλείας (19)
-
Χιλιάδες νέες κατοικίες "ρίχνουν" στην αγορά κατασκευαστές λόγω Golden Visa (14)
-
Βαρόμετρο GPO: Στο 28% η ΝΔ με πτώση, ανεβαίνει ξανά η Πλεύση Ελευθερίας - Πρόσωπα της χρονιάς Κ. Μητσοτάκης, Κ. Πιερρακάκης, Αλ. Τσίπρας (13)
-
Οι κινήσεις της κυβέρνησης μετά το "όχι" των αγροτών στον διάλογο - Αναζητούνται λύσεις στον "γόρδιο δεσμό" (13)
-
Ολική επαναφορά (13)
-
Οι πωλητές κάνουν το λάθος της χρονιάς (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ