Συνεχης ενημερωση
Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. ανακοινώνουν τα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρίας και του Ομίλου για το εννεάμηνο του 2006.
-Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 5,9% στις γραμμές που δραστηριοποιείται η Εταιρία το 2006
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρίας
Το εννεάμηνο του 2006 η Εταιρία δραστηριοποιήθηκε με 5 πλοία στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής και 2 πλοία στη Γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς. Ο κύκλος εργασιών του εννεαμήνου στις συγκεκριμένες γραμμές ανήλθε σε € 165,0 εκατ. έναντι € 155,8 εκατ. που ήταν τα αντίστοιχα έσοδα του 2005, παρουσιάζοντας αύξηση 5,9%. Σημειώνεται ότι στα παραπάνω έσοδα του 2005, δεν περιλαμβάνονται τα έσοδα του πλοίου Δαίδαλος ποσού € 8,3 εκατ., με το οποίο η Εταιρία είχε επιπλέον δραστηριότητα στη Γραμμή Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη.
Το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) διαμορφώθηκε σε € 42,2 εκατ. έναντι € 49,2 εκατ. (- 14,2%). Η μείωση αυτή οφείλεται στη μεγάλη αύξηση του κόστους των καύσιμων το οποίο ανήλθε σε € 49,6 εκατ. έναντι € 40,3 εκατ. της αντίστοιχης περυσινής περιόδου (+ 23,1%) παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν 141 λιγότερα ταξίδια και σε φορολογικές διαφορές ύψους € 0,9 εκατ. που επιβάρυναν το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA). Επισημαίνεται όμως ότι η Εταιρία συνολικά είχε όφελος στα καθαρά της αποτελέσματα € 0,6 εκατ. μετά την ολοκλήρωση του φορολογικού ελέγχου των χρήσεων 2000 - 2005.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 11,5 εκατ. ευρώ έναντι 21,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2005. Η παραπάνω διαφορά των καθαρών κερδών € 10,0 εκατ. (- 46,9%), οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το 2005 καταγράφηκαν κέρδη ύψους € 7,8 εκατ. από την πώληση της συμμετοχής στην εταιρία FORTHnet αλλά και στην προαναφερόμενη δραματική αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά την διάρκεια του εννεαμήνου του 2006.
Οικονομικά αποτελέσματα Ομίλου
Σε επίπεδο Ομίλου τα οικονομικά αποτελέσματα δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη διαφοροποίηση σε σχέση με τα αποτελέσματα της Εταιρίας, τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στα κέρδη προ τόκων φόρων & αποσβέσεων (EBITDA).
Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 17,6 εκατ. έναντι € 26,0 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2005 παρουσιάζοντας μείωση € 8,4 εκατ. (-32,3%).
Η διαφοροποίηση κατά € 6,1 εκατ. που παρατηρείται το εννεάμηνο του 2006 στα καθαρά κέρδη του Ομίλου (€ 17,6 εκατ.) σε σχέση με αυτά της Εταιρίας (€ 11,5 εκατ.) οφείλεται αποκλειστικά στα αποτελέσματα της συγγενούς εταιρίας Χελλένικ Σήγουεϊς Α.Ν.Ε.
Τα έσοδα της συγκεκριμένης εταιρίας, με την απόκτηση νέων πλοίων, τον εξορθολογισμό των δρομολογίων της καθώς και με το άνοιγμα νέων γραμμών ανήλθαν σε € 144,4 εκατ. από € 122,1 εκατ. το εννεάμηνο του 2005 (+ 18,2%) ενώ τα καθαρά της κέρδη, παρά την αύξηση της τιμής των καυσίμων, διαμορφώθηκαν σε € 18,6 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 23% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Μεταφορικό έργο - Μερίδια αγοράς
Η Εταιρία το 2006 δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής και στη Γραμμή Ηράκλειο Πειραιάς, διατηρώντας την ηγετική της θέση και στις δύο αγορές.
Γραμμές Βόρειας Αδριατικής
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής η Εταιρία μετέφερε 491 χιλ. επιβάτες, 122 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 67 χιλ. φορτηγά, διατηρώντας ταυτόχρονα την πρώτη θέση σε μερίδια αγοράς, σε όλες τις κατηγορίες διακίνησης, ανάμεσα στις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην συγκεκριμένη αγορά.
Τα μερίδια αγοράς σε επιβάτες, Ι.Χ. αυτοκίνητα και φορτηγά ανήλθαν σε 36,2%, 37,9% και 35,5% αντίστοιχα τα οποία είναι υψηλότερα σε σχέση με τα μερίδια των ταξιδίων που αντιστοιχούν στην Εταιρία (33,8%).
Ελληνική ακτοπλοΐα (Γραμμή Ηράκλειο Πειραιάς)
Στη Γραμμή "Ηράκλειο Πειραιάς, η Εταιρία μετέφερε 771 χιλ. επιβάτες, 102 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 50 χιλ. φορτηγά έναντι 750 χιλ. επιβατών, 100 χιλ. Ι.Χ. αυτοκινήτων και 46 χιλ. φορτηγών του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.
Τα μερίδια αγοράς στη συγκεκριμένη γραμμή παρέμειναν στα ίδια επίπεδα του αντίστοιχου διαστήματος του 2005, ήτοι 70,5% στους επιβάτες, 61,4% στα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 49,2% στα φορτηγά.
Σημαντικές εξελίξεις
Πώληση Αριάδνη Παλάς
Η Εταιρία τον Σεπτέμβριο του 2006 προχώρησε σε συμφωνία με Ιταλική εταιρία για την πώληση του πλοίου H/S/F Αριάδνη Παλάς, το οποίο δραστηριοποιείται στη Γραμμή Πάτρα Βενετία. Η παράδοση του πλοίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Δεκέμβριο. Το συμφωνηθέν τίμημα της πώλησης ανέρχεται σε € 90,0 εκατ., ενώ το κέρδος εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε € 11,0 εκατ. περίπου και θα καταγραφεί στα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης του 2006. Το προϊόν της πώλησης θα μειώσει σημαντικά τον δανεισμό της Εταιρίας και θα ενισχύσει την ρευστότητά της.
Αντιστάθμιση επιτοκιακού κινδύνου
Η Εταιρία έχει προχωρήσει στη σύναψη συμβολαίων αντιστάθμισης επιτοκιακού κινδύνου, τα οποία μειώνουν σημαντικά την πιθανότητα έκθεσής της στην έντονα αυξητική τάση των επιτοκίων, που παρατηρείται αυτή την περίοδο.
-
00:07 Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
00:06 Η επίθεση του Ισραήλ στο Κατάρ προμηνύει μια νέα κανονικότητα, όχι ένα τέλος
-
00:05 Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
00:04 Ναυτιλία & Εμπόριο Καυσίμων: Μπροστά σε μια Παγκόσμια Μετάβαση
-
00:03 Γαλλία: Από πυλώνας της Ευρωζώνης, βαρίδι;
-
00:02 Μεταρρύθμιση στο φορολογικό δεν είχαμε
-
00:01 Παρίσι, όπως Αθήνα;
-
09/09 Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την κοινωνική αντιπαροχή και την ισόβια τριτεκνική ιδιότητα
-
09/09 Eυρωμπάσκετ 2025: "Πέταξε" στα ημιτελικά η Ελλάδα με 87-76 επί της Λιθουανίας
-
09/09 Κατάρ: Διατηρούμε το δικαίωμα να απαντήσουμε στην επίθεση του Ισραήλ
-
Πόσο θα αυξηθεί ο κατώτατος μισθός το 2026 - Όλα τα σενάρια
-
Ονειρικές αποδόσεις με μερίσματα από τον ΔΑΑ
-
Η σιωπηλή φορολογική επανάσταση της Ιταλίας
-
Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
-
Φθηνότερη η συνδρομητική τηλεόραση από τη νέα χρονιά
-
Κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ βομβάρδισε την Ντόχα - Στόχος ανώτερα στελέχη της Χαμάς, λένε οι IDF
-
Metlen: Εκτίναξη τζίρου κατά 45% το α' εξάμηνο στα €3,6 δισ. - Στα €254 εκατ. τα καθαρά κέρδη
-
Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ
-
Κίνα και Ρωσία επανακαθορίζουν την παγκόσμια τάξη
-
e-ΕΦΚΑ: Στη Θυρίδα Πολίτη του Gov.gr τα μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων
-
Κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ βομβάρδισε την Ντόχα - Στόχος ανώτερα στελέχη της Χαμάς, λένε οι IDF (84)
-
Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ (73)
-
Συνελήφθη διευθυντής Καρδιοχειρουργικής στο Ιπποκράτειο - Ζήτησε φακελάκι 5.000 ευρώ (39)
-
Ισραήλ: Κατεδαφίζει σπίτια στους τόπους καταγωγής των δύο Παλαιστίνιων δραστών της επίθεσης στην Ιερουσαλήμ (18)
-
Το νέο κεντρώο κοστούμι του Αλέξη Τσίπρα και ο "πατριωτισμός" (17)
-
Η Μέση Ανατολή στο έλεος του "εξαιρετισμού" (16)
-
Στους 24 οι άμαχοι νεκροί από ρωσική βόμβα σε ουκρανικό χωριό στο Ντονέτσκ - Χτύπησε συνταξιούχους που περίμεναν σε ουρά για τη σύνταξη (16)
-
Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός" (16)
-
Τα οικονομικά των δικαστών: Ζητούν 20% αύξηση μισθού και μηνιαίο επίδομα στέγασης 1.000 ευρώ όταν υπηρετούν εκτός μονίμου κατοικίας (11)
-
Berenberg, Deutsche Bank, UBS, UniCredit: Και τώρα τα δύσκολα για τη Γαλλία και για την Ευρώπη – Πώς θα "απαντήσουν" ΕΚΤ, οίκοι αξιολόγησης και αγορές στο γαλλικό χάος (7)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
