Συνεχης ενημερωση
Το α’ τρίμηνο του 2014 συνεχίστηκε η βελτίωση των ενοποιημένων οικονομικών αποτελεσμάτων της Εταιρείας τόσο ως προς τον κύκλο εργασιών όσο και προς τα λειτουργικά της και καθαρά αποτελέσματα.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκε σε 31,3 εκατ. € έναντι 30,3 εκατ. € το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε 1,8 εκατ. € έναντι 0,2 εκατ. € α’ τρίμηνο του 2013. Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε -3,8 εκατ. € έναντι -5,8 εκατ. € το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα των εσόδων με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους.
Οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν στην βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων της Minoan Lines είναι η υλοποίηση κατά τα τελευταία έτη μιας σειράς αποφάσεων της Διοίκησης με στόχο τον περιορισμό των εξόδων λειτουργίας ενώ παράλληλα υιοθετήθηκε από την Εταιρεία μια ευέλικτη και δυναμική εμπορική πολιτική προσαρμοσμένη στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες η οποία βοήθησε σημαντικά στην σταδιακή αύξηση των εσόδων.
Επισημαίνεται ότι το δυσμενές οικονομικό κλίμα των τελευταίων ετών με τη συνεχιζόμενη ύφεση στη χώρα, έχει επηρεάσει σημαντικά το κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της σημαντικής μείωσης του μεταφορικού έργου, του σταθερά υψηλού κόστους καυσίμων και του υψηλού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών του κλάδου.
Επιπρόσθετα, τον Μάρτιο του 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ποσού 30,6 εκατ. €. Σημειώνεται ότι τον Νοέμβριο του 2013 είχε ολοκληρωθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50,5 εκατ. €. Οι παραπάνω εξελίξεις ενδυναμώνουν περεταίρω την χρηματοοικονομική διάρθρωση της Εταιρείας και της επιτρέπουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Όσον αφορά το τραπεζικό δανεισμό, η Εταιρεία είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων και πληροί το σύνολο των οικονομικών όρων (covenants) όπως αυτοί μνημονεύονται στην σχετική σύμβαση ομολογιακού δανείου.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αγκώνα & Τεργέστης
Έχοντας ως γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της και παρά την παρατεταμένη οικονομική ύφεση η Minoan Lines διατηρεί τα υψηλά μερίδια αγοράς στις γραμμές που δραστηριοποιείται. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines στα λιμάνια της Αγκώνα & Τεργέστης διακίνησε συνολικά 55 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 19 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 57,5% για τους επιβάτες, 54,5% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στην γραμμή της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά έχει στην αγορά. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines διακίνησε συνολικά 136 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 13 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 64,1% για τους επιβάτες, 57,3% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,2% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκε σε 31,3 εκατ. € έναντι 30,3 εκατ. € το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε 1,8 εκατ. € έναντι 0,2 εκατ. € α’ τρίμηνο του 2013. Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε -3,8 εκατ. € έναντι -5,8 εκατ. € το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα των εσόδων με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους.
Οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν στην βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων της Minoan Lines είναι η υλοποίηση κατά τα τελευταία έτη μιας σειράς αποφάσεων της Διοίκησης με στόχο τον περιορισμό των εξόδων λειτουργίας ενώ παράλληλα υιοθετήθηκε από την Εταιρεία μια ευέλικτη και δυναμική εμπορική πολιτική προσαρμοσμένη στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες η οποία βοήθησε σημαντικά στην σταδιακή αύξηση των εσόδων.
Επισημαίνεται ότι το δυσμενές οικονομικό κλίμα των τελευταίων ετών με τη συνεχιζόμενη ύφεση στη χώρα, έχει επηρεάσει σημαντικά το κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της σημαντικής μείωσης του μεταφορικού έργου, του σταθερά υψηλού κόστους καυσίμων και του υψηλού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών του κλάδου.
Επιπρόσθετα, τον Μάρτιο του 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ποσού 30,6 εκατ. €. Σημειώνεται ότι τον Νοέμβριο του 2013 είχε ολοκληρωθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50,5 εκατ. €. Οι παραπάνω εξελίξεις ενδυναμώνουν περεταίρω την χρηματοοικονομική διάρθρωση της Εταιρείας και της επιτρέπουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Όσον αφορά το τραπεζικό δανεισμό, η Εταιρεία είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων και πληροί το σύνολο των οικονομικών όρων (covenants) όπως αυτοί μνημονεύονται στην σχετική σύμβαση ομολογιακού δανείου.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αγκώνα & Τεργέστης
Έχοντας ως γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της και παρά την παρατεταμένη οικονομική ύφεση η Minoan Lines διατηρεί τα υψηλά μερίδια αγοράς στις γραμμές που δραστηριοποιείται. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines στα λιμάνια της Αγκώνα & Τεργέστης διακίνησε συνολικά 55 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 19 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 57,5% για τους επιβάτες, 54,5% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στην γραμμή της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά έχει στην αγορά. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines διακίνησε συνολικά 136 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 13 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 64,1% για τους επιβάτες, 57,3% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,2% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
-
18:40 Παραδόθηκαν τα τρία καταζητούμενα αδέλφια για το μακελειό στα Βορίζια
-
18:36 Ολλανδία: Ο Βίλντερς παραδέχθηκε την ήττα του στις εκλογές
-
18:34 Ισραήλ: Η επιβίωση της κυβέρνησης Νετανιάχου περνά από τις συμπληγάδες της ψήφισης του προϋπολογισμού του 2026
-
18:18 Ετήσια Έκθεση Διεύρυνσης 2025: Σημαντική πρόοδος για Μαυροβούνιο, Αλβανία, Ουκρανία και Μολδαβία για ένταξη στην ΕΕ
-
18:14 Ο Ζελένσκι καλεί τον Όρμπαν να "μην εμποδίζει" την ένταξη της Ουκρανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση
-
18:11 Ανοίγει την Τετάρτη το Δημοτικό και το Γυμνάσιο στο Ζαρό – Με τηλεκπαίδευση η λειτουργία Δημοτικού και Νηπιαγωγείου στα Βορίζια
-
18:10 Πηγές ΝΔ: Απέναντι στην πολιτική τοξικότητα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η κυβέρνηση απαντά με σχέδιο, διαφάνεια και ευθύνη
-
18:07 Κίνα και Ρωσία δεσμεύονται να δώσουν κοινή απάντηση σε "μονομερείς" κυρώσεις
-
18:01 Μετανάστες μεταξύ νοσταλγίας και ευγνωμοσύνης
-
17:59 Μ. Στασινόπουλος: Η βιομηχανία δεν επιζητεί χάρες, θέλει ισότιμες συνθήκες – Το ενεργειακό της βιομηχανίας λύνεται με €200 εκατ.
-
Απρόσιτα τα καινούρια διαμερίσματα για τους περισσότερους Έλληνες αγοραστές
-
Μύθοι και αλήθειες για τα ΕΛΤΑ
-
Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
-
Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
-
Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
-
Χρηματιστήριο: Επιχείρηση άμυνας στις 2.000 μονάδες κόντρα σε εισαγόμενες πιέσεις
-
Πώς οι κινέζικοι κολοσσοί Shein και Temu απειλούν τη βιωσιμότητα του ελληνικού εμπορίου
-
Απειλές Τραμπ για τη χρηματοδότηση της Νέας Υόρκης αν εκλεγεί δήμαρχος ο Μαμντάνι των Δημοκρατικών
-
Όλη η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης - Δικαιούχοι, ποσά και κρίσιμες ημερομηνίες
-
Deutsche Bank: Το μεγάλο "λάθος" των αγορών που μπορεί να οδηγήσει σε ισχυρό sell-off
-
Απρόσιτα τα καινούρια διαμερίσματα για τους περισσότερους Έλληνες αγοραστές (77)
-
Παραιτήθηκε ο CEO των ΕΛΤΑ Γρ. Σκλήκας με σαφείς προειδοποιήσεις: "Αν δεν εξυγιανθούν τα ΕΛΤΑ κινδυνεύει η μισθοδοσία των υπαλλήλων" (72)
-
Το αμφιλεγόμενο θέμα των "ευρωπαϊκών" επιδοτήσεων (48)
-
Μύθοι και αλήθειες για τα ΕΛΤΑ (35)
-
"Μπαρούτι" η Κ.Ο. της ΝΔ για τα ΕΛΤΑ - Όλο το παρασκήνιο της μαζικής επίθεσης για το σχέδιο αναδιάρθρωσης και το κλείσιμο καταστημάτων (26)
-
Έκρηξη σε πετροχημική μονάδα στη Μπασκορτάσταν της Ρωσίας (15)
-
Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων (13)
-
Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων (7)
-
Π. Μαρινάκης: Άλλο πράγμα η παραίτηση Σκλήκα και άλλο η μεταρρύθμιση των ΕΛΤΑ - Η απόφαση έχει ληφθεί και θα εφαρμοστεί (6)
-
O Mr Big Short ποντάρει εναντίον της Τεχνητής Νοημοσύνης σορτάροντας Nvidia και Palantir (4)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ