Συνεχης ενημερωση
Το α’ τρίμηνο του 2014 συνεχίστηκε η βελτίωση των ενοποιημένων οικονομικών αποτελεσμάτων της Εταιρείας τόσο ως προς τον κύκλο εργασιών όσο και προς τα λειτουργικά της και καθαρά αποτελέσματα.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκε σε 31,3 εκατ. € έναντι 30,3 εκατ. € το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε 1,8 εκατ. € έναντι 0,2 εκατ. € α’ τρίμηνο του 2013. Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε -3,8 εκατ. € έναντι -5,8 εκατ. € το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα των εσόδων με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους.
Οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν στην βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων της Minoan Lines είναι η υλοποίηση κατά τα τελευταία έτη μιας σειράς αποφάσεων της Διοίκησης με στόχο τον περιορισμό των εξόδων λειτουργίας ενώ παράλληλα υιοθετήθηκε από την Εταιρεία μια ευέλικτη και δυναμική εμπορική πολιτική προσαρμοσμένη στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες η οποία βοήθησε σημαντικά στην σταδιακή αύξηση των εσόδων.
Επισημαίνεται ότι το δυσμενές οικονομικό κλίμα των τελευταίων ετών με τη συνεχιζόμενη ύφεση στη χώρα, έχει επηρεάσει σημαντικά το κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της σημαντικής μείωσης του μεταφορικού έργου, του σταθερά υψηλού κόστους καυσίμων και του υψηλού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών του κλάδου.
Επιπρόσθετα, τον Μάρτιο του 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ποσού 30,6 εκατ. €. Σημειώνεται ότι τον Νοέμβριο του 2013 είχε ολοκληρωθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50,5 εκατ. €. Οι παραπάνω εξελίξεις ενδυναμώνουν περεταίρω την χρηματοοικονομική διάρθρωση της Εταιρείας και της επιτρέπουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Όσον αφορά το τραπεζικό δανεισμό, η Εταιρεία είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων και πληροί το σύνολο των οικονομικών όρων (covenants) όπως αυτοί μνημονεύονται στην σχετική σύμβαση ομολογιακού δανείου.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αγκώνα & Τεργέστης
Έχοντας ως γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της και παρά την παρατεταμένη οικονομική ύφεση η Minoan Lines διατηρεί τα υψηλά μερίδια αγοράς στις γραμμές που δραστηριοποιείται. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines στα λιμάνια της Αγκώνα & Τεργέστης διακίνησε συνολικά 55 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 19 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 57,5% για τους επιβάτες, 54,5% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στην γραμμή της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά έχει στην αγορά. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines διακίνησε συνολικά 136 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 13 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 64,1% για τους επιβάτες, 57,3% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,2% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκε σε 31,3 εκατ. € έναντι 30,3 εκατ. € το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε 1,8 εκατ. € έναντι 0,2 εκατ. € α’ τρίμηνο του 2013. Τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους το α’ τρίμηνο του 2014 διαμορφώθηκαν σε -3,8 εκατ. € έναντι -5,8 εκατ. € το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα των εσόδων με το α’ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους.
Οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν στην βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων της Minoan Lines είναι η υλοποίηση κατά τα τελευταία έτη μιας σειράς αποφάσεων της Διοίκησης με στόχο τον περιορισμό των εξόδων λειτουργίας ενώ παράλληλα υιοθετήθηκε από την Εταιρεία μια ευέλικτη και δυναμική εμπορική πολιτική προσαρμοσμένη στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες η οποία βοήθησε σημαντικά στην σταδιακή αύξηση των εσόδων.
Επισημαίνεται ότι το δυσμενές οικονομικό κλίμα των τελευταίων ετών με τη συνεχιζόμενη ύφεση στη χώρα, έχει επηρεάσει σημαντικά το κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της σημαντικής μείωσης του μεταφορικού έργου, του σταθερά υψηλού κόστους καυσίμων και του υψηλού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών του κλάδου.
Επιπρόσθετα, τον Μάρτιο του 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ποσού 30,6 εκατ. €. Σημειώνεται ότι τον Νοέμβριο του 2013 είχε ολοκληρωθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50,5 εκατ. €. Οι παραπάνω εξελίξεις ενδυναμώνουν περεταίρω την χρηματοοικονομική διάρθρωση της Εταιρείας και της επιτρέπουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Όσον αφορά το τραπεζικό δανεισμό, η Εταιρεία είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων και πληροί το σύνολο των οικονομικών όρων (covenants) όπως αυτοί μνημονεύονται στην σχετική σύμβαση ομολογιακού δανείου.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αγκώνα & Τεργέστης
Έχοντας ως γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της και παρά την παρατεταμένη οικονομική ύφεση η Minoan Lines διατηρεί τα υψηλά μερίδια αγοράς στις γραμμές που δραστηριοποιείται. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines στα λιμάνια της Αγκώνα & Τεργέστης διακίνησε συνολικά 55 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 19 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 57,5% για τους επιβάτες, 54,5% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 55,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στην γραμμή της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά έχει στην αγορά. Το α’ τρίμηνο του 2014 η Minoan Lines διακίνησε συνολικά 136 χιλιάδες επιβάτες, 11 χιλιάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα και 13 χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 64,1% για τους επιβάτες, 57,3% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,2% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.
-
00:14 Έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητούν πέντε χώρες μετά τις εξελίξεις στην Πολωνία
-
00:05 Κοινοί λογαριασμοί και καταμερισμός τόκων μεταξύ συνδικαιούχων: Φορολογικές συνέπειες και κίνδυνος άτυπης δωρεάς
-
00:05 Τα drones του Πούτιν στην Πολωνία στοχεύουν τη βούληση του ΝΑΤΟ να υπερασπιστεί την Ουκρανία
-
00:05 Το χάσμα μεταξύ τιμής και αξίας θα κλείσει. Ώρα για δράση
-
00:04 Ηγεσία χωρίς βεβαιότητες
-
00:04 Νέος αναπτυξιακός νόμος: Οι ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η σημασία της σωστής καθοδήγησης
-
00:02 Φεύγει το Ταμείο Ανάκαμψης και αρχίζουν οι κάμψεις...;
-
00:01 Το ελληνικό χρέος έως το 2040
-
10/09 Παραβίαση του πολωνικού εναέριου χώρου: Η αινιγματική ανάρτηση Τραμπ για τη Ρωσία και η αντίδραση του ΝΑΤΟ
-
10/09 Μακρόν: Επικοινωνία με Τραμπ για Μέση Ανατολή και Ρωσία
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Τραγωδία στα Τέμπη: Οι οικογένειες Πλακιά ζητούν κακουργηματικές διώξεις σε όλους όσοι θεωρούνται υπεύθυνοι
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (192)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (42)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (23)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
ΗΠΑ: Νεκρός από πυροβολισμό ο Τσάρλι Κερκ, πολιτικός ακτιβιστής και υποστηρικτής του Τραμπ (15)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (15)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (14)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
