Συνεχης ενημερωση
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2014 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 41,09 εκατ. (Ευρώ 41,04 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2013) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 7,23 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 7,94 εκατ.).
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group παρουσιάζουν μειωμένες Ζημίες μετά από Φόρους Ευρώ 16,64 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 19,32 εκατ.). Κύριο χαρακτηριστικό του α΄ τριμήνου είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών στις γραμμές εσωτερικού η οποία όμως αντισταθμίστηκε από τη μείωση του κύκλου εργασιών στην Αδριατική θάλασσα.
Επισημαίνεται ότι ο κλάδος έχει έντονη εποχικότητα και οι τρεις πρώτοι μήνες του έτους παρουσιάζουν τη χαμηλότερη κίνηση με πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας από όλα τα άλλα τρίμηνα του έτους.
Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ τριμήνου 2014 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2013 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2014 Σύνολο Ιδίων Κεφαλαίων Ευρώ 323,41 εκατ. (Ευρώ 340,05 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2013) και Πάγια Στοιχεία (πλοία) αξίας Ευρώ 623,56 εκατ. (Ευρώ 629,23 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2013). Στις 31 Μαρτίου 2014, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε Ευρώ 20,81 εκατ. (Ευρώ 24,89 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2013).
Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2014 περιλαμβάνονται καταβληθέντες χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα Ευρώ 2,93 εκατ. έναντι Ευρώ 2,35 εκατ. το α΄ τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις Ευρώ 6,06 εκατ. έναντι Ευρώ 6,77 εκατ. την ίδια περίοδο το 2013.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ – ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κατά το α΄ τρίμηνο του 2014 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast και εννέα πλοία Blue Star.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος–Ιταλίας σημείωσε αύξηση 9,7% σε επιβάτες, μείωση 2,5% σε Ι.Χ. οχήματα και αύξηση 1,6% σε φορτηγά οχήματα σε συνολικά 8% περισσότερα δρομολόγια από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.
Στην αγορά αυτή και ειδικότερα στις γραμμές Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Ανκόνα και Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Μπάρι, βάσει των στοιχείων του Ομίλου, το μεταφορικό έργο των πλοίων Superfast XI, Superfast XII (σε κοινοπραξία με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ), Superfast I και Superfast II, με 1,4% λιγότερα δρομολόγια από το α΄ τρίμηνο 2013, ανήλθε σε 65.435 επιβάτες (μείωση 9,9%), 24.125 φορτηγά οχήματα (μείωση 17,9%) και 10.288 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 19,3%).
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς–Κυκλάδες, Πειραιάς–Δωδεκάνησα, Πειραιάς–Ηράκλειο και Πειραιάς–Χίος–Μυτιλήνη, στους τρείς πρώτους μήνες του 2014, εκτελώντας συνολικά 16,3% περισσότερα δρομολόγια από το α΄ τρίμηνο 2013, η κίνηση με τα πλοία του Ομίλου ήταν 433.768 επιβάτες, (αύξηση 21,6%), 33.025 φορτηγά οχήματα (αύξηση 11,5%) και 50.810 Ι.Χ. οχήματα και μοτοσικλέτες (αύξηση 22,9%). Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ.
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Η Διοίκηση του Ομίλου βρίσκεται σε τελικό στάδιο συζητήσεων/διαπραγματεύσεων με τις δανείστριες τράπεζες και επενδυτικό/χρηματοδοτικό όμιλο προκειμένου να επιτύχει τη μακροπρόθεσμη αναδιάρθρωση του δανεισμού του Ομίλου και παράλληλα να προσελκύσει στρατηγικούς συμμάχους, ώστε να χρηματοδοτήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υλοποίηση του επιχειρηματικού της σχεδίου και να ενδυναμώσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στις διαδικασίες της συνολικής αναδιάρθρωσης του ακτοπλοϊκού κλάδου που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Παράλληλα με τις εξελισσόμενες συζητήσεις, η Διοίκηση επεξεργάζεται σχέδια ενίσχυσης του κύκλου εργασιών του Ομίλου με νέους συνδυασμούς δρομολογίων καθώς και ανάπτυξη νέων δρομολογίων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Για περισσότερες πληροφορίες:
Attica Group
κ. Π. Δικαίος
Group CFO
Τηλ.: 210 891 9500
Fax: 210 891 9509
e-mail: ir@attica-group.com
www.attica-group.com
www.superfast.com
www.bluestarferries.com
Οι οικονομικές καταστάσεις της Εταιρίας και του Ομίλου θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών (www.helex.gr) και της Εταιρίας (www.attica-group.com) την Παρασκευή 23 Μαΐου, 2014.
-
00:08 Ελλάδα & ΗΠΑ σε μια νέα εποχή στρατηγικής οικονομικής ασφάλειας και τεχνολογικής συνεργασίας
-
00:07 Η τράπεζα με το μικρότερο NPE στην Ευρωζώνη και τη μεγαλύτερη απόδοση προς τους μετόχους
-
00:06 Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς
-
00:05 AI στο HR: Η νέα εξίσωση παραγωγικότητας και εμπιστοσύνης
-
00:05 Κρατικές ενισχύσεις: Ο Έλληνας επιχειρηματίας και η προβληματικότητα (της προβληματικότητας)
-
00:04 Το Νόμπελ Οικονομίας και η Νότια Κορέα δείχνουν προς την ίδια κατεύθυνση
-
00:03 Το στίγμα του Θηρίου
-
00:02 Το κράτος χρωστάει σε ιδιώτες €4 δισ. Ε, και;
-
00:01 Μπάµπης Κωστούλας: Από την Αγία Άννα Βόλου στην Premier League
-
00:01 Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό;
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα
-
Πώς μια επίσκεψη στο Ευρωκοινοβούλιο ανατινάζει τις σχέσεις ΕΕ - Κίνας
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε
-
Ποιοι συνταξιούχοι θα πάρουν το βοήθημα των 250 ευρώ – Τα κριτήρια
-
Τα γαλάζια σου γράμματα…
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ
-
Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για τις εγκαταστάσεις της MLS Πληροφορική – Η άνοδος και η πτώση
-
"Τινάζει τη μπάνκα στον αέρα" ο Ορμπάν υπό τον φόβο εκλογικής ήττας - Αυξάνει το έλλειμμα, φορολογεί τις τράπεζες
-
Αν η οπλοκατοχή του απλού πολίτη καταργηθεί, τότε όπλα θα έχουν μόνο οι εγκληματίες (155)
-
Τα γαλάζια σου γράμματα… (57)
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος (35)
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα (35)
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW (14)
-
COVID: Σαφέστερη εικόνα των μακροχρόνιων επιπτώσεων (11)
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ (10)
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε (8)
-
Πόσο έχουν φτάσει οι οφειλές του Δημοσίου προς ιδιώτες - Τα πιο πρόσφατα στοιχεία (7)
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ