Συνεχης ενημερωση
Σε συνέχεια της από 21/1/2014 ανακοίνωσης της εταιρείας «ΔΙΑΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Α.Β.Ε.Ε.» (η «Εταιρεία») και σχετικού ερωτήματος της Επ. Κεφαλαιαγοράς (αρ.πρωτ. 773/21-1-2014), η Εταιρεία παρέχει συμπληρωματικές διευκρινίσεις και ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι το από 04.04.2013 μνημόνιο συνεννόησης (το «Μνημόνιο»), που υπεγράφη μεταξύ της Eταιρείας και της εταιρείας «ΙΧΘΥΟΤΡΦΕΙΑ ΣΕΛΟΝΤΑ Α.Ε.Γ.Ε.» (η «ΣΕΛΟΝΤΑ») αναφορικά με τη συγχώνευση των ως άνω εταιρειών δια της απορρόφησης της ΣΕΛΟΝΤΑ από την Εταιρεία σύμφωνα με τα άρθρα 69 και επόμενα του κ.ν. 2190/1920 και τα άρθρα 1-5 του νόμου 2166/1993 (η «Συγχώνευση»), από την 21.1.2014 δεν είναι σε ισχύ, καθώς εκ της 21.1.2013 και εντεύθεν η αίτηση υπαγωγής της Εταιρεία στη διαδικασία των άρθρων 99 επ. του Ν. 3588/2007, τελεί σε εκκρεμότητα πλέον των πλέον ενενήντα (90) εργασίμων ημερών.
Κατά τα προβλεπόμενα στo Μνημόνιο η Συγχώνευση υπόκειται, μεταξύ άλλων, υπό την αίρεση ότι, μια σειρά γεγονότων στα οποία συμπεριλαμβάνεται η αίτηση υπαγωγής της Εταιρεία στη διαδικασία των άρθρων 99 επ. του Ν. 3588/2007 δεν θα προκύψει και δεν θα παραμείνει σε εκκρεμότητα για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από ενενήντα (90) εργασίμων ημερών, εκτός αν τα μέρη παραιτηθούν από την ως άνω αίρεση εγγράφως.
Η Εταιρεία απέστειλε την 31.12.2013 επιστολή στη Σελόντα καλούμενη αυτήν σε συνεργασία προκειμένου για την υλοποίηση της Συγχώνευσης. Καθώς η 21.1.2014 παρήλθε χωρίς η Σελόντα να απαντήσει στην ως άνω επιστολή ή εγγράφως να παραιτηθεί από την ως άνω αναφερόμενη αίρεση, εις εφαρμογή των προβλεπομένων σε αυτό το Μνημόνιο έχει παύσει να ισχύει.
Η Εταιρεία εκτιμά ότι η αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία των άρθρων 99 επ. του Ν. 3588/2007 που εκδικάζεται την 29.1.2014 θα είναι επιτυχής.
-
12:07 CEO Dassault: Αβέβαιο το μέλλον του κοινού μαχητικού Γαλλίας-Γερμανίας-Ισπανίας
-
12:06 Διπλή διάκριση για την AstraZeneca στα Bravo Awards 2025
-
12:00 Barclays: Γιατί τα ελληνικά ομόλογα θα ξεχωρίσουν το 2026 - Λίγες και καλές οι ευκαιρίες στην αγορά της Ευρωζώνης το νέο έτος
-
11:50 Γαλλία: Ζητεί "ισχυρές" εγγυήσεις για το Κίεβο πριν από οποιαδήποτε συζήτηση για το εδαφικό ζήτημα
-
11:47 Στ. Παπασταύρου: "Να διασφαλιστεί ότι το αέριο μέσω TurkStream δεν είναι ρωσικό"
-
11:39 Η Natech Banking Solutions εντάσσει τον Αλέξανδρο Τσαπάρα στο Advisory Board
-
11:38 ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην ΕΕ όλο το 2025
-
11:28 ΗΠΑ- επίθεση στο πανεπιστήμιο Μπράουν: Οι αρχές έδωσαν στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες του υπόπτου
-
11:21 ΟΗΕ-Κυπριακό: Μια νέα άτυπη διάσκεψη 5+1 πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη
-
11:21 Cetracore-Jetoil: Αιφνιδιαστική αναστολή λειτουργίας της εταιρείας λόγω κυρώσεων κατά Ρωσίας
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (33)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (15)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (15)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (12)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (8)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (5)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (3)
-
Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν; (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ