Συνεχης ενημερωση
Η ΜΕΤΚΑ και η Krauss-Maffei Wegmann ενώνουν τις δυνάμεις τους και εκτός Ελλάδος.
Αθήνα, 26.08.2013: Η ΜΕΤΚΑ Α.Ε. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μία συμφωνία βιομηχανικής συμπαραγωγής με την Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co KG (KMW), τον κορυφαίο ευρωπαϊκό κατασκευαστή θωρακισμένων τροχοφόρων και ερπυστριοφόρων στρατιωτικών οχημάτων. Η KMW επέλεξε τη ΜΕΤΚΑ για την βιομηχανοποίηση του χαλύβδινου σκάφους και πύργου 62 Αρμάτων Μάχης τύπου LEOPARD 2 για την αγορά της Μέσης Ανατολής. Η συμφωνία ανέρχεται σε 56,5 εκατ. ευρώ και η σχετική σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί σύντομα.
Η ΜΕΤΚΑ και η KMW έθεσαν ήδη από το 2003 τις βάσεις της συνεργασίας τους κατά τη συμπαραγωγή των Αρμάτων Μάχης τύπου LEOPARD 2-HEL του ελληνικού Στρατού, η οποία περιελάμβανε εκτεταμένη μεταφορά τεχνογνωσίας και σημαντικές επενδύσεις σε τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό στα δύο εργοστάσια της ΜΕΤΚΑ στο Βόλο. Η νέα αυτή συμφωνία είναι το αποτέλεσμα της επιτυχούς εκτέλεσης του ελληνικού προγράμματος, το οποίο έχει πιστοποιήσει τη ΜΕΤΚΑ ως μία από τις ελάχιστες εταιρείες παγκοσμίως, ικανή να εκτελέσει κατασκευαστικά έργα τέτοιων υψηλών απαιτήσεων και βεβαίως, θέτει ένα ορόσημο στην μακροχρόνια συνεργασία των δύο Εταιρειών, ιδίως όσον αφορά στη διατήρηση των θέσεων εργασίας και της τεχνογνωσίας στην ελληνική Αμυντική Βιομηχανία.
Λίγα λόγια για τη METKA
Η ΜΕΤΚΑ κατέχει ηγετική θέση στην κατασκευή έργων EPC στον τομέα των εξειδικευμένων ενεργειακών έργων μεγάλης κλίμακας, αναλαμβάνοντας το πλήρες φάσμα από τη Μελέτη, Προμήθεια, Κατασκευή έως την ολοκλήρωση του έργου. Στην παρούσα φάση, εκτελεί ταυτόχρονα έργα που ξεπερνούν τα 5.000MW συνολικής παραγόμενης ισχύος σε 6 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Συρία, Ιράκ, Αλγερία και Ιορδανία).
Η Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς στα θωρακισμένα τροχοφόρα και ερπυστριοφόρα οχημάτα. Σε Γερμανία, Βραζιλία, Ελλάδα, Μεξικό, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Τουρκία περίπου 3.200 εργαζόμενοι αναπτύσσουν κατασκευάζουν και υποστηρίζουν προϊόντα που περιλαμβάνουν αερομεταφερόμενα θωρακισμένα τροχοφόρα οχήματα (MUNGO, AMPV *, F2, DINGO, GFF4 και BOXER *), συστήματα αναγνώρισης και, πυροβολικού, αντιαεροπορικά συστήματα (FENNEK, GEPARD, LeFlaSys*, Θωρακισμένα Οχήματα PzH2000, Donar* και AGM), ‘Αρματα Μάχης (LEOPARD 1 και 2), οχήματα μάχης πεζικού (PUMA *) και γεφυροφόρα συστήματα. Επιπλέον, η KMW εξειδικεύται στον τομέα της πολιτικής και στρατιωτικής προσομοίωσης, στα συστήματα πληροφοριών και διοίκησης καθώς και στους τηλεκατευθυνόμενους σταθμούς οπλικών συστημάτων με εξοπλισμό παρατήρησης και αναγνώρισης. Οι ένοπλες δυνάμεις σε περισσότερες από 30 χώρες στον κόσμο βασίζονται σε τακτικά συστήματα της KMW.
*Κοινοπραξία με τοπικούς και διεθνείς συνεργάτες
Αθήνα, 26.08.2013: Η ΜΕΤΚΑ Α.Ε. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει μία συμφωνία βιομηχανικής συμπαραγωγής με την Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co KG (KMW), τον κορυφαίο ευρωπαϊκό κατασκευαστή θωρακισμένων τροχοφόρων και ερπυστριοφόρων στρατιωτικών οχημάτων. Η KMW επέλεξε τη ΜΕΤΚΑ για την βιομηχανοποίηση του χαλύβδινου σκάφους και πύργου 62 Αρμάτων Μάχης τύπου LEOPARD 2 για την αγορά της Μέσης Ανατολής. Η συμφωνία ανέρχεται σε 56,5 εκατ. ευρώ και η σχετική σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί σύντομα.
Η ΜΕΤΚΑ και η KMW έθεσαν ήδη από το 2003 τις βάσεις της συνεργασίας τους κατά τη συμπαραγωγή των Αρμάτων Μάχης τύπου LEOPARD 2-HEL του ελληνικού Στρατού, η οποία περιελάμβανε εκτεταμένη μεταφορά τεχνογνωσίας και σημαντικές επενδύσεις σε τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό στα δύο εργοστάσια της ΜΕΤΚΑ στο Βόλο. Η νέα αυτή συμφωνία είναι το αποτέλεσμα της επιτυχούς εκτέλεσης του ελληνικού προγράμματος, το οποίο έχει πιστοποιήσει τη ΜΕΤΚΑ ως μία από τις ελάχιστες εταιρείες παγκοσμίως, ικανή να εκτελέσει κατασκευαστικά έργα τέτοιων υψηλών απαιτήσεων και βεβαίως, θέτει ένα ορόσημο στην μακροχρόνια συνεργασία των δύο Εταιρειών, ιδίως όσον αφορά στη διατήρηση των θέσεων εργασίας και της τεχνογνωσίας στην ελληνική Αμυντική Βιομηχανία.
Λίγα λόγια για τη METKA
Η ΜΕΤΚΑ κατέχει ηγετική θέση στην κατασκευή έργων EPC στον τομέα των εξειδικευμένων ενεργειακών έργων μεγάλης κλίμακας, αναλαμβάνοντας το πλήρες φάσμα από τη Μελέτη, Προμήθεια, Κατασκευή έως την ολοκλήρωση του έργου. Στην παρούσα φάση, εκτελεί ταυτόχρονα έργα που ξεπερνούν τα 5.000MW συνολικής παραγόμενης ισχύος σε 6 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Συρία, Ιράκ, Αλγερία και Ιορδανία).
Η Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς στα θωρακισμένα τροχοφόρα και ερπυστριοφόρα οχημάτα. Σε Γερμανία, Βραζιλία, Ελλάδα, Μεξικό, Ολλανδία, Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Τουρκία περίπου 3.200 εργαζόμενοι αναπτύσσουν κατασκευάζουν και υποστηρίζουν προϊόντα που περιλαμβάνουν αερομεταφερόμενα θωρακισμένα τροχοφόρα οχήματα (MUNGO, AMPV *, F2, DINGO, GFF4 και BOXER *), συστήματα αναγνώρισης και, πυροβολικού, αντιαεροπορικά συστήματα (FENNEK, GEPARD, LeFlaSys*, Θωρακισμένα Οχήματα PzH2000, Donar* και AGM), ‘Αρματα Μάχης (LEOPARD 1 και 2), οχήματα μάχης πεζικού (PUMA *) και γεφυροφόρα συστήματα. Επιπλέον, η KMW εξειδικεύται στον τομέα της πολιτικής και στρατιωτικής προσομοίωσης, στα συστήματα πληροφοριών και διοίκησης καθώς και στους τηλεκατευθυνόμενους σταθμούς οπλικών συστημάτων με εξοπλισμό παρατήρησης και αναγνώρισης. Οι ένοπλες δυνάμεις σε περισσότερες από 30 χώρες στον κόσμο βασίζονται σε τακτικά συστήματα της KMW.
*Κοινοπραξία με τοπικούς και διεθνείς συνεργάτες
-
16:57 Τ. Θεοδωρικάκος: Επενδύουμε στην παραγωγική Ελλάδα και στην αναγέννηση της ελληνικής περιφέρειας
-
16:53 Σπ. Καραμπλιάνης: Ο ΟΠΕΚΕΠΕ υπεύθυνος για ελέγχους και πληρωμές
-
16:52 ΕΑΤ: Έναρξη λειτουργίας Ταμείου Μικροδανείων Ανάκαμψης από φυσικές καταστροφές για τη Θεσσαλία
-
16:48 Πηγές ΣΥΡΙΖΑ: "Γαλάζιο" πάρτι απευθείας αναθέσεων και τον λογαριασμό πληρώνουν αγρότες και κτηνοτρόφοι
-
16:46 Γαλλία: Για πρώτη φορά στην ιστορία, η Εθνοσυνέλευση στηρίζει ψήφισμα της Λεπέν
-
16:45 Εγκύκλιος για την ανάκληση ασύλου σε δικαιούχους που ταξιδεύουν πίσω στη χώρα τους
-
16:43 Πηγές ΝΔ: Τα ΚΥΔ, "μήτρα" του προβλήματος - Το ΠΑΣΟΚ φοβάται την αλήθεια
-
16:39 Μ. Ρήγας (Energean): Απαραίτητη η εγχώρια παραγωγή αερίου και πετρελαίου για την ενεργειακή ασφάλεια και εθνική κυριαρχία
-
16:39 St. Boujnah: Η Euronext φιλοδοξεί να συμβάλλει στην ευρωπαϊκή ενοποίηση κεφαλαιαγορών - Παράδειγμα η πρότασή μας για το Χρηματιστήριο Αθηνών
-
16:35 Η Ουκρανία ενισχύει την άμυνα του Ποκρόβσκ καθώς η Ρωσία εντείνει τις επιθέσεις
-
Ο πρώτος τριπλασιασμός έγινε. Ο δεύτερος γράφεται ήδη στο Παρίσι
-
Απίστευτο: Ανεκτέλεστη δικαστική απόφαση επί 13 χρόνια - Καμπάνα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
-
Οι Έλληνες επιχειρηματίες εγκαταλείπουν τα επισφαλή σχήματα Κύπρου και Βουλγαρίας και στρέφονται σε ελληνικές εταιρείες holding
-
Αποκαλυπτήρια της "Επιτροπής Τσίπρα" - Σε vertigo ο ΣΥΡΙΖΑ
-
Ο Πούτιν θωρακίζει την αεράμυνα της Μόσχας καθώς αρχίζει η "πολιορκία με drones"
-
Τραμπ: "Καταπληκτική η συνάντηση με τον Σι" - Οι ΗΠΑ μειώνουν στο 10% τους δασμούς στα κινεζικά προϊόντα λόγω φαιντανύλης, συμφωνία για τις σπάνιες γαίες
-
Θεσσαλονίκη: "Κάποιοι ιδιοκτήτες ακινήτων θεωρούν πως η Εγνατία έγινε Μανχάταν" λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ
-
Μετά από τρία χρόνια τέλος στο "καλάθι του νοικοκυριού" - Τι έρχεται
-
Η λύση του Στεγαστικού στο φετινό Νόμπελ Οικονομικών
-
Η Ουκρανία έχει σχέδιο για τη νίκη - Οι σύμμαχοί της πάλι όχι
-
Η λύση του Στεγαστικού στο φετινό Νόμπελ Οικονομικών (77)
-
Διάσωση 79 μεταναστών νοτιοδυτικά της Γαύδου (8)
-
Τραμπ: "Καταπληκτική η συνάντηση με τον Σι" - Οι ΗΠΑ μειώνουν στο 10% τους δασμούς στα κινεζικά προϊόντα λόγω φαιντανύλης, συμφωνία για τις σπάνιες γαίες (8)
-
Απίστευτο: Ανεκτέλεστη δικαστική απόφαση επί 13 χρόνια - Καμπάνα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (7)
-
Ευ. Μυτιληναίος: Έχουμε φθηνό ρεύμα για τα νοικοκυριά και πανάκριβο για τη βιομηχανία – Nα στηριχθεί η Ελλάδα στις δικές της δυνάμεις (6)
-
Ο πρώτος τριπλασιασμός έγινε. Ο δεύτερος γράφεται ήδη στο Παρίσι (6)
-
Ράλι του χρυσού: Σημάδι αποδολαριοποίησης της παγκόσμιας οικονομίας; (6)
-
Αυτή είναι η ομάδα επιστημόνων του Τσίπρα - Όλα τα ονόματα (5)
-
Ρωσία μετά τις δηλώσεις Τραμπ: Αν οποιαδήποτε χώρα δοκιμάσει πυρηνικά όπλα, θα το κάνουμε και εμείς (5)
-
Θεσσαλονίκη: "Κάποιοι ιδιοκτήτες ακινήτων θεωρούν πως η Εγνατία έγινε Μανχάταν" λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ (4)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ