Συνεχης ενημερωση
Η Blue Star Ferries με χαρά ανακοινώνει τη συμπλήρωση ενός χρόνου συνεχούς επιτυχημένης παρουσίας από τη δρομολόγηση του νεότευκτου και υπερσύγχρονου πλοίου BLUE STAR PATMOS στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.
Το ολοκαίνουργιο λαμπρό αστέρι του στόλου ξεκίνησε τα δρομολόγιά του στις 11 Ιουλίου 2012 στη γραμμή του Β.Α. Αιγαίου και στον ένα χρόνο παρουσίας του σημείωσε μεγάλη επιτυχία στη γραμμή κερδίζοντας την προτίμηση του επιβατικού κοινού και των επαγγελματιών μεταφορέων.
Το Blue Star Patmos από την έναρξη των δρομολογίων του πραγματοποίησε 314 δρομολόγια και μετέφερε με συνέπεια και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας 235.450 επιβάτες, 22.912 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 10.104 φορτηγά οχήματα.
Το BLUE STAR PATMOS ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd της Ν. Κορέας με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές και παραλήφθηκε τον Ιούνιο του 2012. Διαθέτει 90 καμπίνες επιβατών (326 κλίνες), 405 καθίσματα Αεροπορικού Τύπου, άνετους κοινόχρηστους χώρους επιβατών και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσφέρει ένα πολυτελές και άνετο ταξίδι όλο το χρόνο.
Η Blue Star Ferries εγκαινίασε τη νέα εποχή στις θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας και συνεχίζει σε μια δύσκολη στιγμή για τη χώρα με μία επένδυση που υπερβαίνει τα 70 εκατ. ευρώ με στόχο τη συνεχή προσπάθεια να προσφέρει υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα, καινούργια και γρήγορα πλοία και να συμβάλλει στην ανάπτυξη των νησιών προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους.
Η Blue Star Ferries αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει για την προτίμηση και την επιλογή τόσο τους επιβάτες όσο και τους επαγγελματίες και ταυτόχρονα υπόσχεται ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για την ποιοτική αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα Νησιά Β.Α. Αιγαίου και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 13 επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.
-
00:08 Ελλάδα & ΗΠΑ σε μια νέα εποχή στρατηγικής οικονομικής ασφάλειας και τεχνολογικής συνεργασίας
-
00:07 Η τράπεζα με το μικρότερο NPE στην Ευρωζώνη και τη μεγαλύτερη απόδοση προς τους μετόχους
-
00:06 Ο θυμωμένος Αντώνης Σαμαράς
-
00:05 AI στο HR: Η νέα εξίσωση παραγωγικότητας και εμπιστοσύνης
-
00:05 Κρατικές ενισχύσεις: Ο Έλληνας επιχειρηματίας και η προβληματικότητα (της προβληματικότητας)
-
00:04 Το Νόμπελ Οικονομίας και η Νότια Κορέα δείχνουν προς την ίδια κατεύθυνση
-
00:03 Το στίγμα του Θηρίου
-
00:02 Το κράτος χρωστάει σε ιδιώτες €4 δισ. Ε, και;
-
00:01 Μπάµπης Κωστούλας: Από την Αγία Άννα Βόλου στην Premier League
-
00:01 Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό;
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα
-
Πώς μια επίσκεψη στο Ευρωκοινοβούλιο ανατινάζει τις σχέσεις ΕΕ - Κίνας
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε
-
Ποιοι συνταξιούχοι θα πάρουν το βοήθημα των 250 ευρώ – Τα κριτήρια
-
Τα γαλάζια σου γράμματα…
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ
-
Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για τις εγκαταστάσεις της MLS Πληροφορική – Η άνοδος και η πτώση
-
"Τινάζει τη μπάνκα στον αέρα" ο Ορμπάν υπό τον φόβο εκλογικής ήττας - Αυξάνει το έλλειμμα, φορολογεί τις τράπεζες
-
Αν η οπλοκατοχή του απλού πολίτη καταργηθεί, τότε όπλα θα έχουν μόνο οι εγκληματίες (155)
-
Τα γαλάζια σου γράμματα… (57)
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος (35)
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα (35)
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW (14)
-
COVID: Σαφέστερη εικόνα των μακροχρόνιων επιπτώσεων (11)
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ (10)
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε (8)
-
Πόσο έχουν φτάσει οι οφειλές του Δημοσίου προς ιδιώτες - Τα πιο πρόσφατα στοιχεία (7)
-
Μπορεί ο Τραμπ να λύσει το Κυπριακό; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ