Συνεχης ενημερωση
Σε απάντηση της από 18/10/2006 επιστολής του Χ.Α. σχετικά με την συνοπτική παρουσίαση της απορροφούμενης εταιρίας ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ από την ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ ΚΕΝΤΡΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Α.Ε., η εταιρεία ενημερώνει για τα εξής:
1) Ο όμιλος εταιριών της ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ. διαθέτει σήμερα 9 πλοία και 1 υδροπτέρυγο. Εξ’ αυτών τα 7 πλοία είναι επιβατηγά - οχηματαγωγά και τα 2 πλοία είναι μόνον οχηματαγωγά. 
Πιο αναλυτικά η παρουσίαση των πλοίων έχει ως εξής:
α) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ είναι ναυπήγησης του έτους 2001. Μεταφέρει 480 επιβάτες και 105 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή των Σποράδων και Βορείου Αιγαίου καλύπτοντας από Βόλο και Άγιο Κωνσταντίνο τα νησιά Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο, Λήμνο.
β) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ είναι ναυπήγησης του έτους 1976 και μετασκευής του έτους 2006. Μεταφέρει 750 επιβάτες και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή των νησιών του Βορείου Αιγαίου καλύπτοντας από Λαύριο και Καβάλα τα νησιά Άγιο Ευστράτιο, Λήμνο, Σαμοθράκη, Μυτιλήνη.
γ) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΑΡΣΙΝΟΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1979 και μετασκευής του έτους 2000. Μεταφέρει 300 επιβάτες και 60 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Χίου - Ψαρών εκτελώντας σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας με το Υπουργείο Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής.
δ) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1972 και μετασκευής του έτους 2003. Μεταφέρει 600 επιβάτες και 160 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης.
ε) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1976 και μετασκευής του έτους 2005. Μεταφέρει 1.100 επιβάτες και 240 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σήμερα είναι δρομολογημένο στη θαλάσσια γραμμή του Βορείου - Βορειοανατολικού Αιγαίου και συνδέει τα νησιά Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο με τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας.
στ) Το Υ/Γ - Ε/Γ ΚΑΒΕΙΡΟΣ είναι ναυπήγησης του έτους 1977 μεταφέρει περίπου 100 επιβάτες και δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης.
ζ) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ είναι ναυπήγησης του έτους 1973 με Gross tonnage 10.729 και δεν έχει δραστηριοποιηθεί ακόμα σε θαλάσσια γραμμή. Προβλέπεται η ενεργοποίησή του με το νέο έτος με την ολοκλήρωση των μετασκευών του. 
η) Το Ε/Γ - Ο/Γ ΜΑΜΙ είναι ναυπήγησης του έτους 1989 με Gross tonnage 6.309 και δεν έχει δραστηριοποιηθεί ακόμα σε θαλάσσια γραμμή. Προβλέπεται η δραστηριοποίησή του το καλοκαίρι του 2007 με την ολοκλήρωση των μετασκευών του.
θ) Το οχηματαγωγό ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ είναι ναυπήγησης του έτους 1995 με Gross tonnage 14.765. Μεταφέρει 85 φορτηγά οχήματα και 500 Ι.Χ. οχήματα. Δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Πειραιά / Κω / Ρόδο.
ι) Το οχηματαγωγό ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ είναι ναυπήγησης του έτους 1973 με Gross tonnage 9.021. Μεταφέρει 75 φορτηγά οχήματα και δραστηριοποιείται στη θαλάσσια γραμμή Πειραιά / Χίου / Μυτιλήνης.
Η συνολική αξία του στόλου σύμφωνα με τις τελευταίες αποτιμήσεις ξεπερνά τα 60 εκατομμύρια ευρώ.
2) Όλα τα πλοία είναι ασφαλισμένα τόσο σε ότι αφορά το ίδιο το σκάφος και τα μηχανήματά του (ασφάλεια HULL & MACHINERY) όσο και σε ότι αφορά αστική ευθύνη και ζημιές προς τρίτους (ασφάλεια PROTECTION & INDEMNITY).
3) Όλα τα πλοία παρακολουθούνται από Νηογνώμονες αναγνωρισμένους από το Ελληνικό κράτος και πιο συγκεκριμένα σήμερα τα πλοία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και ΜΑΜΙ παρακολουθούνται από τον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA, το πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ από τον Αγγλικό Νηογνώμονα LLOYD?S και τα υπόλοιπα από τον Ελληνικό Νηογνώμονα.
4) Τα βασικά οικονομικά μεγέθη της εταιρείας και του ομίλου για την χρήση 2005:
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ                              ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ  ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΟΥ                     
                                                      31-Δεκ-05                  31-Δεκ-05
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ             
Πάγιο  ενεργητικό                     
Ενσώματα πάγια                                     17.741.169     31.630.362
Επενδύσεις σε θυγατρικές                         15.243.024               0,00
Κυκλοφορούν ενεργητικό                          3.973.388       9.596.879
Σύνολο ενεργητικού                                 37.234.216     41.495.534
ΠΑΘΗΤΙΚΟ                
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων                           28.444.884    24.239.162
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ                      
Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις                   2.817.938              2.817.938
Βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις                    5.971.394             14.433.658
Σύνολο παθητικού                                  37.234.216             41.495.534
Κατάσταση αποτελεσμάτων                  
Κύκλος εργασιών                                        5.752.867            18.929.547
Μεικτό αποτέλεσμα                                      978.143              2.689.328
Αποτελέσματα εκμετάλλευσης (ΕΒΙΤDA)         2.280.879          
Η εταιρεία δεν είχε την υποχρέωση να δημοσιεύει ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις. Ως εκ τούτου τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου προέρχονται από οικονομικές καταστάσεις προς χρήση της διοίκησης. Στη διάρκεια της χρήσης του έτους που διανύουμε (2006) το μετοχικό κεφάλαιο της ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ. ανήλθε μετά την αύξηση στο ποσό των 49.543.971 Euro.
Ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκαν οι αγορές και οι εισφορές των 5 νέων πλοίων του ομίλου (ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ, ΜΑΜΙ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ).
- 
                                09:38 Χέγκσεθ: Οι αμυντικοί δεσμοί ΗΠΑ - Ινδίας ποτέ δεν ήταν ισχυρότεροι
- 
                                09:35 "Ημέρα Καριέρας" της ΔΥΠΑ στα Ιωάννινα: Πάνω 30 επιχειρήσεις με περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας
- 
                                09:35 Πειραιώς: Στα €854 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο, στο 15% η απόδοση ιδίων κεφαλαίων
- 
                                09:32 Uber: Θα επενδύσει 200 εκατ. δολάρια σε τεχνολογικό κέντρο στην Τουρκία
- 
                                09:30 Ν. Παπαθανάσης: 72,6 εκατομμύρια ευρώ μέσω ΕΣΠΑ για επαγγελματική κατάρτιση σπουδαστών
- 
                                09:25 Όρμπαν: Θα ζητήσω από τον Τραμπ εξαίρεση από τις κυρώσεις για το ρωσικό πετρέλαιο
- 
                                09:17 ΠΑΣΟΚ: Ο κ. Φεύγας θεωρεί πραγματικούς αγρότες τον "Φραπέ" και τον "Χασάπη" και αγνοεί τους τίμιους αγρότες
- 
                                09:13 Κυκλώνας Μελίσα: Σχεδόν 50 νεκροί στην Καραϊβική, καταφθάνει βοήθεια
- 
                                09:11 Μεικτές τάσεις στις ασιατικές αγορές στον απόηχο της συνάντησης Τραμπ-Σι
- 
                                09:05 Siemens και Sidenor: Εξοικονόμηση ενέργειας 46% στο αντλητικό συγκρότημα του εργοστασίου της Θεσσαλονίκης
- 
                                Ξεχάστε τον χρυσό, άλλο είναι το πραγματικό μέταλλο της ημέρας
- 
                                Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ
- 
                                FT: Ο Τραμπ ακύρωσε τη συνάντηση στη Βουδαπέστη μετά τις ακραίες απαιτήσεις του Πούτιν - Ένταση στο τηλεφώνημα Ρούμπιο-Λαβρόφ
- 
                                Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο
- 
                                Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen
- 
                                Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια!
- 
                                Ρευστότητα, επέκταση, κερδοφορία - Ο τριπλός άξονας του ΟΛΠ
- 
                                Γιατί οι κυρώσεις Τραμπ σε Lukoil και Rosneft δεν έχουν αντίκρισμα
- 
                                ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης
- 
                                Η κοινή παραδοχή για τη γήρανση που ίσως είναι λανθασμένη
- 
                                Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο (25)
- 
                                ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης (9)
- 
                                Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια! (8)
- 
                                ΗΠΑ και Ινδία υπέγραψαν 10ετές πλαίσιο αμυντικής συμφωνίας (3)
- 
                                Η μαζική αμφισβήτηση ελέγχων και προστίμων της εφορίας - Πόσοι προσφεύγουν και πόσοι δικαιώνονται (3)
- 
                                Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen (2)
- 
                                Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ (2)
- 
                                Ο Μητσοτάκης στη Μονή Σινά, με μηνύματα διπλωματικής αναβάθμισης της Ελλάδας (1)
- 
                                "Ανταρσία" Πολωνίας, Ουγγαρίας και Σλοβακίας - Δεν άρουν τους περιορισμούς στο εμπόριο με την Ουκρανία (1)
- 
                                Αναταραχή διαρκείας στο ΠΑΣΟΚ- Ο Τσίπρας "χτίζει" κόμμα (1)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
     
                    
                 
                 
                
 
                         
     
                         
                         
