Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 05-Σεπ-2012 17:35

    Μάρακ: Αποτελέσματα α΄ εξαμήνου 2012

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η εταιρία ΜΑΡΑΚ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΒΕΕ, σε συνέχεια της από 4.9.2012 ανακοίνωσης, ενημερώνει το επενδυτικό κοινό τα εξής: 

    Τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου εξαμήνου 2012, τα οποία καταρτίσθηκαν σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, ανακοίνωσε ο Όμιλος "ΜΑΡΑΚ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ Α.Β.Ε.Ε." την 4η Σεπτεμβρίου 2012. Πιο συγκεκριμένα οι οικονομικές επιδόσεις και αποτελέσματα τόσο της Εταιρείας, όσο και του Ομίλου, στην διάρκεια του Α’ Εξαμήνου 2012, συγκρινόμενα παράλληλα και με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης (Α’ Εξάμηνο 2011) έχουν συνοπτικά ως κάτωθι: 

    Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα €1.656.392 έναντι €3.349.896 του αντίστοιχου Α’ Εξαμήνου του 2011. 

    Το ενοποιημένο περιθώριο μικτού κέρδους μειώθηκε σε 29,98% έναντι 44.26% του αντίστοιχου Α’ Εξαμήνου του 2011. 

    Οι ενοποιημένες ζημιές προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €1.340.490 έναντι κερδών €19.900 του αντίστοιχου Α’ Εξαμήνου του 2011. 

    Οι ενοποιημένες ζημιές μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε €1.340.490 έναντι κερδών €19.900 του αντίστοιχου Α’ Εξαμήνου του 2011. 

    Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν αρνητικά στο ποσό των €132.834 έναντι θετικών λειτουργικών κερδών €532.226 του αντίστοιχου Α’ Εξαμήνου του 2011. 

    Τα δεδομένα που επηρέασαν τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου και της Εταιρείας κατά την διάρκεια του Ά εξαμήνου του 2012, ήταν κυρίως τα εξής: 

    α) η επιβάρυνση με ποσό € 790.498 περίπου, το οποίο αφορά απομείωση υπεραξίας και κόστους επένδυσης για τη συγγενείς εταιρείες UKRAVTOMATOKA TOV και GLOSEC ΑΕ καθώς και την θυγατρική MARAC BULGARIA E.O.O.D. H ανωτέρω επιβάρυνση είναι έκτακτη και μη επαναλαμβανόμενη. 

    β) η μείωση των πωλήσεων της μητρικής, ιδίως προς τις αγορές του εσωτερικού καθώς και η μειωμένη ζήτηση εκ μέρους βασικών πελατών της, με φυσική συνέπεια τις μειωμένες παραγγελίες τους προς αυτήν, 

    γ) η μείωση των υπηρεσιών της μητρικής, ιδίως προς τις αγορές του εσωτερικού καθώς και η μειωμένη ζήτηση εκ μέρους βασικών πελατών της 

    δ) η εν μέρει αναπλήρωση αυτών από ενισχυμένες πωλήσεις στο εξωτερικό, κυρίως από χώρες του Περσικού Κόλπου. 
     
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ