Συνεχης ενημερωση
O Όμιλος των εταιρειών της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το Α εξάμηνο 2012 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (Δ.Π.Χ.Α.).
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε το Α εξάμηνο 2012 σε € 1,68 εκατ. έναντι € 13,59 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο 2011, ενώ ο κύκλος εργασιών σε εταιρικό επίπεδο διαμορφώθηκε σε € 2,57 εκατ. έναντι € 8,50 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο 2011.
Τα λειτουργικά αποτελέσματα σε επίπεδο Ομίλου – EBITDA - για το Α εξάμηνο 2012 διαμορφώθηκαν ζημιογόνα στα € 2,32 εκατ. έναντι ζημιών € 288 χιλ. το αντίστοιχο εξάμηνο 2011, ενώ σε εταιρικό επίπεδο επίσης ζημιογόνα και ανήλθαν σε € 1,66 εκατ. έναντι κερδών € 856 χιλ. το αντίστοιχο εξάμηνο 2011.
Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων σε επίπεδο Ομίλου διαμορφώθηκε το Α εξάμηνο 2012 σε € 68,74 εκατ. έναντι € 70,6 εκατ. της 30/6/2011.
Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του Ομίλου της ΜΟΧΛΟΣ στο τέλος της χρήσης 2011 ανερχόταν σε € 120,78 εκατ.
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση εξακολουθεί να επηρεάζει τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι ο κατασκευαστικός κλάδος που δραστηριοποιούνται οι εταιρείες του ομίλου, έχουν πληγεί περισσότερο από άλλους κλάδους. Στο πλαίσιο αυτό η Διοίκηση του Ομίλου, εντείνει τις προσπάθειές της για την ανάληψη δημοσίων έργων στον κατασκευαστικό τομέα πέραν αυτών που έχει ήδη αναλάβει, ως ακολούθως :
- η κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.» υπέγραψε με την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. τη σύμβαση κατασκευής του έργου «ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΚΟΖΑΝΗ – ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ: ΤΜΗΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ (50.3)» με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €54,459,286 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 50%.
- υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα σύνοδα του έργα στο τμήμα: Νέα κοίτη Σπερχειού - τέλος Α.Κ. Ροδίτσας του άξονα Π.Α.Θ.Ε. » με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €41,788,617 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 100%.
- υπεγράφη η σύμβαση του έργου «Διευθέτηση ρέματος Εσχατιάς - τμήμα 1ο (από πλατεία Ιλίου έως συμβολή αγωγού Ευπυρίδων)» μέσω της κοινοπραξίας «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.- ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε.» με συνολικό προϋπολογισμό σύμβασης €59,162,873 πλέον Φ.Π.Α. Η συμμετοχή της ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. στην κατασκευή του έργου είναι 25%.
- υπεγράφη με τη Ρουμανική Εθνική Εταιρεία Αυτοκινητοδρόμων και Εθνικών Οδών η σύμβαση κατασκευής του έργου «Ανακατασκευή Ε.Ο.56, Κραϊόβα – Καλαφάτ, ΧΛΜ. 0+000 – ΧΛΜ. 84+020, Συμβάσεις 5R15 και 5R16 / Τμήμα 2: Σύμβαση 5R16, Ε.Ο.56 Γκαλίτσεα Μάρε – Καλαφάτ, ΧΛΜ. 47+000 – ΧΛΜ. 84+020», αξίας RON 81.947.643,47 πλέον αναθεώρησης και Φ.Π.Α. (ισόποσο σε EUR 17.915.969,28, σύμφωνα με την ισοτιμία της Εθνικής Τράπεζας της Ρουμανίας κατά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης).
-
12:11 Μειωμένη κατά 3,9% η διακίνηση εμπορευμάτων στα ελληνικά λιμάνια το β' τρίμηνο
-
12:11 Πολωνία: Συνελήφθη φοιτητής για προετοιμασία τρομοκρατικής επίθεσης σε χριστουγεννιάτικη αγορά
-
12:11 Πετρέλαιο: Kάτω από τα 60 δολάρια το brent
-
12:07 CEO Dassault: Αβέβαιο το μέλλον του κοινού μαχητικού Γαλλίας-Γερμανίας-Ισπανίας
-
12:06 Διπλή διάκριση για την AstraZeneca στα Bravo Awards 2025
-
12:00 Barclays: Γιατί τα ελληνικά ομόλογα θα ξεχωρίσουν το 2026 - Λίγες και καλές οι ευκαιρίες στην αγορά της Ευρωζώνης το νέο έτος
-
11:50 Γαλλία: Ζητεί "ισχυρές" εγγυήσεις για το Κίεβο πριν από οποιαδήποτε συζήτηση για το εδαφικό ζήτημα
-
11:47 Στ. Παπασταύρου: "Να διασφαλιστεί ότι το αέριο μέσω TurkStream δεν είναι ρωσικό"
-
11:39 Η Natech Banking Solutions εντάσσει τον Αλέξανδρο Τσαπάρα στο Advisory Board
-
11:38 ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην ΕΕ όλο το 2025
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (34)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (16)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (15)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (8)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (6)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (3)
-
Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν; (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ