Συνεχης ενημερωση
Οικονομικά αποτελέσματα
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2012 επηρεάστηκαν σε σημαντικό βαθμό τόσο από τα οικονομικά μέτρα λιτότητας, τα οποία συνεχίστηκαν και οδήγησαν την Ελληνική οικονομία στην πέμπτη συνεχή χρονιά ύφεσης, όσο και από την έλλειψη ρευστότητας η οποία επισκιάζει κάθε μορφή πιθανής επένδυσης στη χώρα. Συνέπεια των παραπάνω αρνητικών εξελίξεων ήταν η μείωση του συνολικού μεταφορικού έργου σε επιβάτες, Ι.Χ. αυτοκίνητα και φορτηγά αυτοκίνητα σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
Επιπρόσθετα, η σταθεροποίηση του κόστους των καυσίμων σε ιδιαίτερα ψηλά επίπεδα και ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών του κλάδου ήταν παράγοντες που επέδρασαν αρνητικά στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2012.
Η Minoan Lines, μέσα σε αυτό το εξαιρετικά αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, έχοντας τα τελευταία χρόνια ακολουθήσει πολιτική μείωσης του κόστους είναι σε θέση σήμερα να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που απορρέουν από την παγκόσμια οικονομική κρίση και να βελτιώνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς στις γραμμές του εσωτερικού και του εξωτερικού.
Επιπρόσθετα, η Εταιρεία είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α’ τρίμηνο του 2012 διαμορφώθηκε σε 31,61 εκατ. €, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε -6,78 εκατ. €. Τα καθαρά αποτελέσματα της Εταιρείας μετά από φόρους το α’ τρίμηνο του 2012 διαμορφώθηκαν σε -13,26 εκατ. €.
Σε επίπεδο ομίλου, το α’ τρίμηνο του 2012, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 31,64 εκατ. €, ενώ τόσο η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) όσο και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα των εσόδων ενώ το α’ τρίμηνο του έτους παραδοσιακά εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο εσόδων από όλα τα τρίμηνα.
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2012 επηρεάστηκαν σε σημαντικό βαθμό τόσο από τα οικονομικά μέτρα λιτότητας, τα οποία συνεχίστηκαν και οδήγησαν την Ελληνική οικονομία στην πέμπτη συνεχή χρονιά ύφεσης, όσο και από την έλλειψη ρευστότητας η οποία επισκιάζει κάθε μορφή πιθανής επένδυσης στη χώρα. Συνέπεια των παραπάνω αρνητικών εξελίξεων ήταν η μείωση του συνολικού μεταφορικού έργου σε επιβάτες, Ι.Χ. αυτοκίνητα και φορτηγά αυτοκίνητα σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
Επιπρόσθετα, η σταθεροποίηση του κόστους των καυσίμων σε ιδιαίτερα ψηλά επίπεδα και ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών του κλάδου ήταν παράγοντες που επέδρασαν αρνητικά στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2012.
Η Minoan Lines, μέσα σε αυτό το εξαιρετικά αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, έχοντας τα τελευταία χρόνια ακολουθήσει πολιτική μείωσης του κόστους είναι σε θέση σήμερα να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που απορρέουν από την παγκόσμια οικονομική κρίση και να βελτιώνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς στις γραμμές του εσωτερικού και του εξωτερικού.
Επιπρόσθετα, η Εταιρεία είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το α’ τρίμηνο του 2012 διαμορφώθηκε σε 31,61 εκατ. €, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε -6,78 εκατ. €. Τα καθαρά αποτελέσματα της Εταιρείας μετά από φόρους το α’ τρίμηνο του 2012 διαμορφώθηκαν σε -13,26 εκατ. €.
Σε επίπεδο ομίλου, το α’ τρίμηνο του 2012, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 31,64 εκατ. €, ενώ τόσο η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) όσο και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής.
Σημειώνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα των εσόδων ενώ το α’ τρίμηνο του έτους παραδοσιακά εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο εσόδων από όλα τα τρίμηνα.
-
00:07 Το escape room των 2.025 μονάδων και το κλειδί του year-end rally
-
00:06 ChatGPT: Ήρθε το τέλος των καλών τρόπων;
-
00:05 Τα συμπεράσματα από το "δράμα" των ΕΛΤΑ
-
00:04 Τεχνητή νοημοσύνη, ανάπτυξη και προκλήσεις
-
00:03 ΕΛΤΑ: 200 εκατ. χαμένα σε δέκα χρόνια
-
00:02 Η ανυπαρξία αντιπολίτευσης είναι "πρόοδος";
-
00:01 Στυλιανός Γρηγοριάδης: Επαναπροσδιορίζοντας το fast casual dining στην Ελλάδα
-
00:01 Ευρώπη-Τουρκία συμμαχία
-
04/11 AMD: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών οι πωλήσεις του γ' τριμήνου
-
04/11 Βουτιά 2% ο Nasdaq με τον τίτλο της Palantir να κατρακυλά 8% και την Nvidia 4%
-
Απρόσιτα τα καινούρια διαμερίσματα για τους περισσότερους Έλληνες αγοραστές
-
Πώς οι κινέζικοι κολοσσοί Shein και Temu απειλούν τη βιωσιμότητα του ελληνικού εμπορίου
-
Μύθοι και αλήθειες για τα ΕΛΤΑ
-
Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
-
Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
-
Απειλές Τραμπ για τη χρηματοδότηση της Νέας Υόρκης αν εκλεγεί δήμαρχος ο Μαμντάνι των Δημοκρατικών
-
Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
-
Κομισιόν: Η Ουκρανία έτοιμη να προχωρήσει προς την ένταξή της στην ΕΕ - "Αστερίσκος" για τη διαφθορά
-
Χρηματιστήριο: Επιχείρηση άμυνας στις 2.000 μονάδες κόντρα σε εισαγόμενες πιέσεις
-
Ο Jeff Bezos πλουσιότερος κατά 10 δισ. δολάρια μετά τη συμφωνία Amazon - OpenAI
-
Απρόσιτα τα καινούρια διαμερίσματα για τους περισσότερους Έλληνες αγοραστές (84)
-
Παραιτήθηκε ο CEO των ΕΛΤΑ Γρ. Σκλήκας με σαφείς προειδοποιήσεις: "Αν δεν εξυγιανθούν τα ΕΛΤΑ κινδυνεύει η μισθοδοσία των υπαλλήλων" (82)
-
Το αμφιλεγόμενο θέμα των "ευρωπαϊκών" επιδοτήσεων (50)
-
Μύθοι και αλήθειες για τα ΕΛΤΑ (39)
-
Έκρηξη σε πετροχημική μονάδα στη Μπασκορτάσταν της Ρωσίας (27)
-
"Μπαρούτι" η Κ.Ο. της ΝΔ για τα ΕΛΤΑ - Όλο το παρασκήνιο της μαζικής επίθεσης για το σχέδιο αναδιάρθρωσης και το κλείσιμο καταστημάτων (26)
-
Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων (15)
-
Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων (12)
-
Π. Μαρινάκης: Άλλο πράγμα η παραίτηση Σκλήκα και άλλο η μεταρρύθμιση των ΕΛΤΑ - Η απόφαση έχει ληφθεί και θα εφαρμοστεί (9)
-
Τα συμπεράσματα από το "δράμα" των ΕΛΤΑ (8)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ