Συνεχης ενημερωση
Το πρώτο τρίμηνο του 2012 ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN ανήλθε σε €104,6 εκ., παρουσιάζοντας οριακή μείωση 1%. Η επιβατική κίνηση ανήλθε σε 1.067.000 επιβάτες, παρουσιάζοντας μείωση 7% με την εταιρεία να εκτελεί 13% λιγότερες πτήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011. Μικρή αύξηση κατά 3% καταγράφηκε στην επιβατική κίνηση εξωτερικού ενώ σημαντική μείωση 15% σημειώθηκε στην επιβατική κίνηση εσωτερικού.
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €25 εκ. σε σχέση με ζημιές €16,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2011. Σημειώνεται ότι το αποτέλεσμα του 2011 είχε ωφεληθεί από έσοδα ύψους €5 εκ. λόγω πώλησης παγίου.
Παρά την κρίση, η Εταιρεία κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τις πληρότητες των πτήσεων, μεταφέροντας κατά μέσο όρο 103 επιβάτες ανά πτήση από 96 το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, διαθέτοντας παράλληλα χαμηλότερους ναύλους, γεγονός που δεν επέτρεψε την κάλυψη του αυξημένου κόστους που προήλθε από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου.
Η ΑEGEAN διατηρεί υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφώνονται σε €158 εκ.
 
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
« Η ζήτηση τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού μειώθηκε περαιτέρω τους πρώτους μήνες του 2012, αποτέλεσμα της βαθύτερης ύφεσης της ελληνικής οικονομίας. Από το 2ο τρίμηνο του έτους έχουμε ξεκινήσει ένα νέο κύκλο ενεργειών διαχείρισης του κόστους που θα συμβάλει στη μείωση των δαπανών. Το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο, με την τουριστική κίνηση για την περίοδο του καλοκαιριού να παρουσιάζει κάμψη λόγω της αρνητικής δημοσιότητας της χώρας μας. Η Aegean συνεχίζει προς την κατεύθυνση στήριξης τόσο της εσωτερικής μεταφοράς όσο και του τουρισμού με ένα δίκτυο 139 δρομολογίων από την Αθήνα αλλά και 7 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα με δυνατότητα προσαρμογών ανάλογα με την εξέλιξη των συνθηκών. Η αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στην Ευρώπη, ενισχύει σταδιακά αλλά και σημαντικά την ανταγωνιστική μας θέση.»
Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2012
Σε € 000 Α΄ Τρίμηνο 2011 Α΄ Τρίμηνο 2012 %
Έσοδα 105.774 104.583 -1%
EBITDAR* (2.935) (11.798)
Κέρδη / (Ζημιές) προ
φόρων (18.023) (31.152)
Κέρδη / (Ζημιές) μετά
από φόρους (16.342) (24.981)
    
*EBITDAR: Λειτουργικά κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών
 
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Α΄ Τριμήνου 2012 (σε χιλ.)
Επιβατική κίνηση Α΄ Τρίμηνο 2011 Α΄ Τρίμηνο 2012 %
Εσωτερικού 614 519 -15%
Εξωτερικού 530 548 3%
Σύνολο 1.143 1.067 -7%
 
Aegean Airlines
H Aegean Airlines μετέφερε το 2011 6,5 εκατομμύρια επιβάτες. Aπό την 30/06/2010 είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της STAR ALLIANCE. Η Εταιρία βραβεύτηκε ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη για το 2011, από τα Skytrax World Airline Awards. Στην πορεία των 13 χρόνων ιστορίας της, η Aegean έχει βραβευθεί έξι φορές από τον European Regions Airline Association (ERA). Επιπλέον, η Εταιρία έχει βραβευθεί επανειλημμένα από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών ως ο μεγαλύτερος συντελεστής στην αύξηση της κίνησης επιβατών του αεροδρομίου.
 
Τα στοιχεία και πληροφορίες της περιόδου 1 Ιανουαρίου 2012 έως 31 Μαρτίου 2012 θα δημοσιευτούν στις εφημερίδες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ την Τετάρτη 30 Μαΐου 2012.
        
        Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €25 εκ. σε σχέση με ζημιές €16,3 εκ. το πρώτο τρίμηνο του 2011. Σημειώνεται ότι το αποτέλεσμα του 2011 είχε ωφεληθεί από έσοδα ύψους €5 εκ. λόγω πώλησης παγίου.
Παρά την κρίση, η Εταιρεία κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τις πληρότητες των πτήσεων, μεταφέροντας κατά μέσο όρο 103 επιβάτες ανά πτήση από 96 το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, διαθέτοντας παράλληλα χαμηλότερους ναύλους, γεγονός που δεν επέτρεψε την κάλυψη του αυξημένου κόστους που προήλθε από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου.
Η ΑEGEAN διατηρεί υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση με τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφώνονται σε €158 εκ.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
« Η ζήτηση τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού μειώθηκε περαιτέρω τους πρώτους μήνες του 2012, αποτέλεσμα της βαθύτερης ύφεσης της ελληνικής οικονομίας. Από το 2ο τρίμηνο του έτους έχουμε ξεκινήσει ένα νέο κύκλο ενεργειών διαχείρισης του κόστους που θα συμβάλει στη μείωση των δαπανών. Το περιβάλλον εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο, με την τουριστική κίνηση για την περίοδο του καλοκαιριού να παρουσιάζει κάμψη λόγω της αρνητικής δημοσιότητας της χώρας μας. Η Aegean συνεχίζει προς την κατεύθυνση στήριξης τόσο της εσωτερικής μεταφοράς όσο και του τουρισμού με ένα δίκτυο 139 δρομολογίων από την Αθήνα αλλά και 7 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα με δυνατότητα προσαρμογών ανάλογα με την εξέλιξη των συνθηκών. Η αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στην Ευρώπη, ενισχύει σταδιακά αλλά και σημαντικά την ανταγωνιστική μας θέση.»
Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2012
Σε € 000 Α΄ Τρίμηνο 2011 Α΄ Τρίμηνο 2012 %
Έσοδα 105.774 104.583 -1%
EBITDAR* (2.935) (11.798)
Κέρδη / (Ζημιές) προ
φόρων (18.023) (31.152)
Κέρδη / (Ζημιές) μετά
από φόρους (16.342) (24.981)
*EBITDAR: Λειτουργικά κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων μίσθωσης αεροσκαφών
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Α΄ Τριμήνου 2012 (σε χιλ.)
Επιβατική κίνηση Α΄ Τρίμηνο 2011 Α΄ Τρίμηνο 2012 %
Εσωτερικού 614 519 -15%
Εξωτερικού 530 548 3%
Σύνολο 1.143 1.067 -7%
Aegean Airlines
H Aegean Airlines μετέφερε το 2011 6,5 εκατομμύρια επιβάτες. Aπό την 30/06/2010 είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της STAR ALLIANCE. Η Εταιρία βραβεύτηκε ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη για το 2011, από τα Skytrax World Airline Awards. Στην πορεία των 13 χρόνων ιστορίας της, η Aegean έχει βραβευθεί έξι φορές από τον European Regions Airline Association (ERA). Επιπλέον, η Εταιρία έχει βραβευθεί επανειλημμένα από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών ως ο μεγαλύτερος συντελεστής στην αύξηση της κίνησης επιβατών του αεροδρομίου.
Τα στοιχεία και πληροφορίες της περιόδου 1 Ιανουαρίου 2012 έως 31 Μαρτίου 2012 θα δημοσιευτούν στις εφημερίδες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ την Τετάρτη 30 Μαΐου 2012.
- 
                                
01:00 Όλη η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης - Δικαιούχοι, ποσά και κρίσιμες ημερομηνίες
 - 
                                
00:08 Τεχνολογικά deals: Είναι πολλά τα λεφτά...
 - 
                                
00:07 Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
 - 
                                
00:06 Αυτοκινητοβιομηχανία: Η έλλειψη τσιπ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
 - 
                                
00:04 Από τη νεότητα στην αιωνιότητα - Η εξέλιξη του κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
 - 
                                
00:04 Αποθεματικά από έσοδα φορολογηθέντα κατ' ειδικό τρόπο
 - 
                                
00:04 Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
 - 
                                
00:03 Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
 - 
                                
00:02 "Αγάπησαν" ξανά τη βιομηχανία;
 - 
                                
00:01 Βασίλης Γαβαλάς: Στοχεύοντας στη δηµιουργία νέων διαύλων επιρροής, κεφαλαίου και τεχνολογίας
 
- 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα
 - 
                                
Sell in May... και χάνεις το πάρτι
 - 
                                
Ζαχάροβα για κατάρρευση πύργου στη Ρώμη: Εφόσον συνεχίζει να ξοδεύει χρήματα για την Ουκρανία, η Ιταλία θα καταρρεύσει ολοσχερώς
 - 
                                
Διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης: Από 10/11 η νέα γραμμή του ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση των επιβατών
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις
 - 
                                
Το mega beach club που θέλει η Royal Caribbean στη Σαντορίνη και οι αντιδράσεις
 - 
                                
Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
 - 
                                
Metlen: Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Ευ. Μυτιληναίος
 - 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι
 
- 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι (121)
 - 
                                
Τα SMS ενοχλούν! Οι θάνατοι όχι; (35)
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα (29)
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις (24)
 - 
                                
Ζελένσκι: Η Ουκρανία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή πυραύλων Flamingo και Ruta έως το τέλος του έτους (14)
 - 
                                
Η Νέα Υόρκη σε κομβικό σταυροδρόμι - Ποιος έχει προβάδισμα για τη δημαρχία λίγο πριν την κάλπη της 4ης Νοεμβρίου (10)
 - 
                                
Βορίζια: Τα 5 πρόσωπα στο μικροσκόπιο του ελληνικού FBI, η βόμβα και οι προειδοποιήσεις - Το χρονικό της βεντέτας (8)
 - 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα (7)
 - 
                                
Στ. Παπασταύρου: "Έρχονται αμερικανικές επενδύσεις και μεγάλες ενεργειακές συμφωνίες" (7)
 - 
                                
Τρομάζουν και με τη λέξη ΟΠΕΚΕΠΕ.. (7)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ