Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 29-Αυγ-2006 16:18

    Sato: Σημαντική αύξηση 316% στα καθαρά κέρδη ομίλου εξαμήνου

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Σημαντική αύξηση κερδών πέτυχε στο πρώτο εξάμηνο του 2006 η SATO Group, γεγονός που αποδίδεται από την εταιρεία στις κινήσεις εξυγίανσης που έχει πραγματοποιήσει η διοίκηση της εισηγμένης τα τελευταία χρόνια, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
     
    Ειδικότερα, αύξηση 391% κατέγραψαν τα κέρδη προ φόρων σε ενοποιημένο επίπεδο, διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 470 χιλ. ευρώ που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2005.
     
    Στο ίδιο διάστημα, τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη, εμφάνισαν αύξηση κατά 316% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2005, φθάνοντας στις 462 χιλ. ευρώ από 111 χιλ. ευρώ. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του Ομίλου επιβαρύνονται κατά 1,7 εκατ. ευρώ από τον φορολογικό έλεγχο για 5 οικονομικές χρήσεις από 2000-2004.
     
    Μειωμένος κατά 8,5% υπήρξε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών εξαμήνου που κατήλθε στα 33,4 εκατ. ευρώ από 36,5 εκατ. ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2005. Η εν λόγω μείωση αποδίδεται στη στρατηγική εξυγίανσης των πωλήσεων και αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στα περιθώρια των μικτών κερδών, επί των συνολικών πωλήσεων, τα οποία για το πρώτο εξάμηνο του 2006 διαμορφώνονται στο 44%, από 41,5% που ήταν στο αντίστοιχο διάστημα του 2005.
     
    Σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του δικτύου στόχος της Διοίκησης του SATO Group είναι το άνοιγμα μέσα στο 2007 τεσσάρων καταστημάτων Entos, τα τρία από αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και το ένα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.
     
    Ήδη λειτουργούν τέσσερα καταστήματα Entos στην περιοχή της Αθήνας, στην Οδό Πειραιώς, το Περιστέρι, την οδό Ακαδημίας και τη Λεωφόρο Κηφισίας, η πορεία των οποίων κρίνεται ικανοποιητική. Παράλληλα, αναπτύσσεται και το δίκτυο Entos στην Επαρχία, το οποίο αριθμεί 12 καταστήματα, ενώ στόχος της Διοίκησης του Sato είναι η λειτουργία έξι ακόμη καταστημάτων μέσα στο 2006 και 20 στο 2007.
     
    Σημειώνεται ότι το δίκτυο της επαρχίας αναπτύσσεται από τους συνεργάτες της SATO Group. Επιπλέον μέσα στο 2007 η Διοίκηση της SATO Group προγραμματίζει το άνοιγμα ενός καταστήματος Divani & Divani στην Αθήνα και 2 καταστημάτων La Maison Coloniale, ένα στην Αθήνα κι ένα στην Πάτρα, και 1 καταστήματος Bo Concept στην Πάτρα.
     
    Παράλληλα μέσα στο 2006 αναμένεται να είναι έτοιμο το SATO Business Center στο Μαρούσι και στο 2007 το νέο κέντρο logistics (30.000 τ.μ.) στην Ελευσίνα.
     
    Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του 2006, ο Διευθύνων Σύμβουλος του SATO Group, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής: «τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου SATO κινούνται σύμφωνα με το business plan που έχουμε αναπτύξει, όπως επίσης και η ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων λιανικής. Πιστεύουμε ότι οι κινήσεις αναδιάρθρωσης και ανάπτυξης θα έχουν ολοκληρωθεί έως τα μέσα του 2007».
     
    Σχετικά με το νέο brand name του Ομίλου Sato, Entos, ο κ. Θεοδωρίδης τόνισε ότι: «η αποδοχή του καταναλωτικού κοινού, ιδιαίτερα, στο νέο κατάστημα στο Περιστέρι, μάς γεμίζει αισιοδοξία για τα επόμενα βήματα που σχεδιάζουμε.»
     
    Σημειώνεται ότι στο προηγούμενο διάστημα η Sato προέβη σε πώληση του 100% της συμμετοχής της στην κατασκευαστική εταιρεία Αναστηλωτική Α.Τ.Ε. έναντι 6,15 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος κτήσης στα βιβλία της SATO.
     
    Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη συμμετοχή αντιπροσώπευε το 7,5% του μετοχικού κεφαλαίου της κατασκευαστικής εταιρείας. Δραστηριότητα στο εξωτερικό.
     
    Σχετικά με τις δραστηριότητες του εξωτερικού, θετική κρίνεται η πορεία της γερμανικής εταιρείας Sato GMBH, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις αναδιοργάνωσης που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2005.
     
    Θετική, επίσης, κρίνεται και η πορεία της τουρκικής TCC, ενώ, σε ό,τι αφορά τη δανέζικη Bo Concept Holdings, η συνεργασία με την ελληνική εταιρία αναμένεται σταδιακά να ενισχυθεί.
     
    Ο όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες Entos, Bo Concept, Divani Divani και La maison coloniale. Ο όμιλος Sato αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ