Συνεχης ενημερωση
Σημαντική αύξηση εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου της Attica Group στο πρώτο εξάμηνο του 2006, παρά τη μείωση των εσόδων.
Ειδικότερα, εντυπωσιακή αύξηση 191,3% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και μετά από δικαιώματα μειοψηφίας της Attica Group που ανήλθαν σε 6,7 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ του περυσινού εξαμήνου.
Μειωμένος κατά 8,4% εμφανίστηκε ο ενοποιημένες κύκλος εργασιών της Attica Group, διαμορφούμενος στα 151,1 εκατ. ευρώ από 165,0 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Τα κέρδη προ τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) εμφάνισαν πτώση 42,2% και κατήλθαν σε 19,0 εκατ. ευρώ από 33,0 εκατ. ευρώ.
Εντυπωσιακή αύξηση 191,3% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και μετά από δικαιώματα μειοψηφίας που ανήλθαν σε 6,7 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ του περυσθιινού εξαμήνου.
Η μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου (EBITDA) αποδίδεται στη μεγάλη αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά περίπου 50% έναντι του περυσινού α΄ εξαμήνου που επιβάρυνε τα ενοποιημένα αποτελέσματα κατά περίπου 10,5 εκατ. ευρώ.
Στα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2006 περιλαμβάνονται τα κέρδη 13,0 εκατ. ευρώ από την πώληση πλοίων, καθώς και τα κέρδη ύψους Ευρώ 7,1 εκατ. από την πώληση μετοχών της Hellenic Seaways και άλλων χρεογράφων.
Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2006 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2005 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Ιουνίου 2006, καθαρή θέση των Μετόχων της Εταιρίας Ευρώ 324,6 εκατ. (Ευρώ 389,1 εκατ.την 31η Δεκεμβρίου 2005), Ταμειακά Διαθέσιμα Ευρώ 193,0 εκατ. (Ευρώ 84,4 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2005) και Πάγια Στοιχεία αξίας Ευρώ 742,3 εκατ. (Ευρώ 1.146,9 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2005).
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βαλτική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με οκτώ πλοία Superfast, επτά πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).
Τον Μάρτιο 2006, ο Ομιλος Blue Star επώλησε το επιβατηγό catamaran Seajet 2 και τον Απρίλιο 2006 ο στόλος της Attica Group μειώθηκε κατά τρία πλοία Superfast που δραστηριοποιούντο στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας στη Βαλτική θάλασσα.
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 188.183 επιβάτες (μείωση 8,9%), 43.705 φορτηγά οχήματα (μείωση 16,8%) και 35.904 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 12,2%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες με μερίδιο αγοράς 24,5% και μερίδια 19,2% στα φορτηγά οχήματα και 22,0% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ εξάμηνο του 2006.
Η μείωση του μεταφορικού έργου των πλοίων Superfast στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας, οφείλεται κυρίως στη μείωση των ταξιδιών της Superfast Ferries κατά 9,3% στις γραμμές αυτές.
Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με δύο πλοία κατά το α΄ εξάμηνο του 2006. Το μεταφορικό έργο των πλοίων Blue Star 1 και Blue Horizon το α΄ εξάμηνο 2006 ανήλθε σε 92.825 επιβάτες (αύξηση 0,8% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2005), 10.856 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 10,1%) και 21.174 φορτηγά οχήματα (αύξηση 26,0%).
Στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας ο Όμιλος Attica δραστηριοποιήθηκε στο α΄ εξάμηνο 2006 με δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo) και μέχρι την πώλησή τους στην AS Tallink Grupp τον Απρίλιο 2006 με τρία πλοία Superfast (Superfast VII, Superfast VIII, Superfast IX).
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 τα δρομολόγια των πλοίων μειώθηκαν κατά 14% έναντι του α΄ εξαμήνου 2005. Το μεταφορικό έργο των πλοίων ανήλθε σε 37.930 επιβάτες (μείωση 52%), 11.231 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 52%) και 30.267 φορτηγά οχήματα (μείωση 21%).
Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X, έναντι δύο πλοίων (Superfast IX και Superfast X) το αντίστοιχο α΄ εξάμηνο του 2005.
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 τα δρομολόγια μειώθηκαν κατά 42,2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2005. Το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 49.233 επιβάτες (μείωση 37,4% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2005), 15.702 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 19,7%) και 14.480 φορτηγά οχήματα (μείωση 21,8%).
-
10:13 Στην Αθήνα ο Αμερικανός "τσάρος" της ενέργειας Μπέργκαμ - Στο επίκεντρο το LNG
-
10:03 Copernicus: Ο Αύγουστος του 2025 ήταν ο τρίτος θερμότερος στα χρονικά
-
10:01 ΗΠΑ: Ο Τραμπ καταδικάζει τον φόνο Ουκρανής πρόσφυγα σε τρένο, αποστέλλοντας μήνυμα κατά της εγκληματικότητας
-
10:00 ABN Amro: Η ολλανδική κυβέρνηση μειώνει το μέριδιό της στην τράπεζα
-
09:56 ΣΤΑΣΥ: Προσαγωγή 5 ατόμων - Εντοπίστηκαν από drone του Μετρό
-
09:54 Real Estate Crowdfunding: Η νέα εποχή επενδύσεων στην αγορά ακινήτων
-
09:36 Υπόθεση Έπσταϊν: Στη δημοσιότητα η φερόμενη επιστολή Τραμπ και το "βιβλίο γενεθλίων"
-
09:26 Το νέο κεντρώο κοστούμι του Αλέξη Τσίπρα και ο "πατριωτισμός"
-
09:19 Επιτετραμμένος πρεσβείας ΗΠΑ: "Πραγματικά σημαντικός παίκτης" η Ελλάδα - Χωρίς τον ηγετικό της ρόλο, ο Κάθετος Διάδρομος δεν θα ήταν εφικτός
-
09:13 Ισραήλ: Ο Μπεν Γκβιρ απορρίπτει διαταγή της δικαιοσύνης να τρέφονται καλύτερα οι Παλαιστίνιοι κρατούμενοι - "Δεν θα κάνουμε ευκολότερη τη ζωή των εχθρών μας" λέει ο Νετανιάχου
-
Ονειρικές αποδόσεις με μερίσματα από τον ΔΑΑ
-
Η σιωπηλή φορολογική επανάσταση της Ιταλίας
-
Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός"
-
Νηνεμία πριν από την καταιγίδα
-
Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ
-
Πόσο θα αυξηθεί ο κατώτατος μισθός το 2026 - Όλα τα σενάρια
-
Φθηνότερη η συνδρομητική τηλεόραση από τη νέα χρονιά
-
Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ στα Νέα Στύρα Ευβοίας - Ιδιαίτερα αισθητός στην Αττική
-
Creta Farms: Σώθηκε ο τζίρος αλλά οι ζημιές εκτινάχθηκαν στο 1 εκατ. - Πού ποντάρει
-
Τα οικονομικά των δικαστών: Ζητούν 20% αύξηση μισθού και μηνιαίο επίδομα στέγασης 1.000 ευρώ όταν υπηρετούν εκτός μονίμου κατοικίας
-
Πώς σπάζουν ολιγοπώλια και καρτέλ (25)
-
Ακίνητα και Ενοίκια, μετά τη ΔΕΘ: "Δεν αρμενίζουμε στραβά, στραβός είναι ο γυαλός" (6)
-
Το νέο κεντρώο κοστούμι του Αλέξη Τσίπρα και ο "πατριωτισμός" (5)
-
Τα οικονομικά των δικαστών: Ζητούν 20% αύξηση μισθού και μηνιαίο επίδομα στέγασης 1.000 ευρώ όταν υπηρετούν εκτός μονίμου κατοικίας (4)
-
Ώρα αποτίμησης για την παρουσία του Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ - Το Μαξίμου μετράει τον αντίκτυπο των μέτρων (3)
-
Creta Farms: Σώθηκε ο τζίρος αλλά οι ζημιές εκτινάχθηκαν στο 1 εκατ. - Πού ποντάρει (3)
-
Φθηνότερη η συνδρομητική τηλεόραση από τη νέα χρονιά (3)
-
Η Γαλλία σε κρίση: Ο Μακρόν ξεμένει από λύσεις και οι αγορές παρακολουθούν (2)
-
Ισραήλ: Ο Μπεν Γκβιρ απορρίπτει διαταγή της δικαιοσύνης να τρέφονται καλύτερα οι Παλαιστίνιοι κρατούμενοι - "Δεν θα κάνουμε ευκολότερη τη ζωή των εχθρών μας" λέει ο Νετανιάχου (1)
-
Κάλεσμα Σι στην ΕΕ για εμβάθυνση της συνεργασίας με την Κίνα - "Ολοένα και πιο περίπλοκη η παγκόσμια κατάσταση" (1)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
