Συνεχης ενημερωση
Σημαντική αύξηση εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου της Attica Group στο πρώτο εξάμηνο του 2006, παρά τη μείωση των εσόδων.
Ειδικότερα, εντυπωσιακή αύξηση 191,3% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και μετά από δικαιώματα μειοψηφίας της Attica Group που ανήλθαν σε 6,7 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ του περυσινού εξαμήνου.
Μειωμένος κατά 8,4% εμφανίστηκε ο ενοποιημένες κύκλος εργασιών της Attica Group, διαμορφούμενος στα 151,1 εκατ. ευρώ από 165,0 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Τα κέρδη προ τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) εμφάνισαν πτώση 42,2% και κατήλθαν σε 19,0 εκατ. ευρώ από 33,0 εκατ. ευρώ.
Εντυπωσιακή αύξηση 191,3% εμφάνισαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και μετά από δικαιώματα μειοψηφίας που ανήλθαν σε 6,7 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ του περυσθιινού εξαμήνου.
Η μείωση της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου (EBITDA) αποδίδεται στη μεγάλη αύξηση της τιμής των καυσίμων κατά περίπου 50% έναντι του περυσινού α΄ εξαμήνου που επιβάρυνε τα ενοποιημένα αποτελέσματα κατά περίπου 10,5 εκατ. ευρώ.
Στα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2006 περιλαμβάνονται τα κέρδη 13,0 εκατ. ευρώ από την πώληση πλοίων, καθώς και τα κέρδη ύψους Ευρώ 7,1 εκατ. από την πώληση μετοχών της Hellenic Seaways και άλλων χρεογράφων.
Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ εξαμήνου 2006 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2005 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Ιουνίου 2006, καθαρή θέση των Μετόχων της Εταιρίας Ευρώ 324,6 εκατ. (Ευρώ 389,1 εκατ.την 31η Δεκεμβρίου 2005), Ταμειακά Διαθέσιμα Ευρώ 193,0 εκατ. (Ευρώ 84,4 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2005) και Πάγια Στοιχεία αξίας Ευρώ 742,3 εκατ. (Ευρώ 1.146,9 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2005).
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βαλτική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με οκτώ πλοία Superfast, επτά πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).
Τον Μάρτιο 2006, ο Ομιλος Blue Star επώλησε το επιβατηγό catamaran Seajet 2 και τον Απρίλιο 2006 ο στόλος της Attica Group μειώθηκε κατά τρία πλοία Superfast που δραστηριοποιούντο στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας στη Βαλτική θάλασσα.
Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 188.183 επιβάτες (μείωση 8,9%), 43.705 φορτηγά οχήματα (μείωση 16,8%) και 35.904 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 12,2%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες με μερίδιο αγοράς 24,5% και μερίδια 19,2% στα φορτηγά οχήματα και 22,0% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ εξάμηνο του 2006.
Η μείωση του μεταφορικού έργου των πλοίων Superfast στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας, οφείλεται κυρίως στη μείωση των ταξιδιών της Superfast Ferries κατά 9,3% στις γραμμές αυτές.
Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με δύο πλοία κατά το α΄ εξάμηνο του 2006. Το μεταφορικό έργο των πλοίων Blue Star 1 και Blue Horizon το α΄ εξάμηνο 2006 ανήλθε σε 92.825 επιβάτες (αύξηση 0,8% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2005), 10.856 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 10,1%) και 21.174 φορτηγά οχήματα (αύξηση 26,0%).
Στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας ο Όμιλος Attica δραστηριοποιήθηκε στο α΄ εξάμηνο 2006 με δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo) και μέχρι την πώλησή τους στην AS Tallink Grupp τον Απρίλιο 2006 με τρία πλοία Superfast (Superfast VII, Superfast VIII, Superfast IX).
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 τα δρομολόγια των πλοίων μειώθηκαν κατά 14% έναντι του α΄ εξαμήνου 2005. Το μεταφορικό έργο των πλοίων ανήλθε σε 37.930 επιβάτες (μείωση 52%), 11.231 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 52%) και 30.267 φορτηγά οχήματα (μείωση 21%).
Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X, έναντι δύο πλοίων (Superfast IX και Superfast X) το αντίστοιχο α΄ εξάμηνο του 2005.
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2006 τα δρομολόγια μειώθηκαν κατά 42,2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2005. Το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 49.233 επιβάτες (μείωση 37,4% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2005), 15.702 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 19,7%) και 14.480 φορτηγά οχήματα (μείωση 21,8%).
-
20:24 Βόρεια Μακεδονία: Σκάνδαλο με τις κοινοτικές επιδοτήσεις για τον αγροτικό τομέα - Πέντε συλλήψεις
-
20:14 Formula 1: O Τότο Βολφ πουλάει μέρος του ποσοστού του στη Mercedes έναντι 6 δισ. δολαρίων
-
20:10 Ιράν: Δηλώνει ότι εξάρθρωσε "δίκτυο κατασκοπείας" των ισραηλινών και αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών
-
20:05 Αμερικανός πολίτης ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος
-
20:01 Περισσότερα δάνεια, γενναιόδωρα μερίσματα και συμπληρωματική εξαγορά οι στόχοι της Τράπεζας Κύπρου
-
20:00 Μήπως… αρχίζει και σκάει η φούσκα της ΑΙ; Τι βλέπουν οι μεγάλοι επενδυτικοί οίκοι για τη νέα μανία που θυμίζει την dotcom
-
19:57 EXAE: Η αιτιολογημένη γνώμη του ΔΣ για την αναθεωρημένη Δημόσια Πρόταση της Euronext
-
19:56 Ουκρανία: Επτά κατηγορούμενοι στο σκάνδαλο διαφθοράς ύψους $100 εκατ. - Μεταξύ τους και πρώην συνεργάτης του Ζελένσκι
-
19:48 Περισσότερα από 100.000 νοικοκυριά εντάσσονται στο Πρόγραμμα "Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα"
-
19:46 Ευρωαγορές: Κλείσιμο με κέρδη και αισιοδοξία
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε
-
Πώς μια επίσκεψη στο Ευρωκοινοβούλιο ανατινάζει τις σχέσεις ΕΕ - Κίνας
-
Τα γαλάζια σου γράμματα…
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ
-
Ποιοι συνταξιούχοι θα πάρουν το βοήθημα των 250 ευρώ – Τα κριτήρια
-
Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για τις εγκαταστάσεις της MLS Πληροφορική – Η άνοδος και η πτώση
-
"Τινάζει τη μπάνκα στον αέρα" ο Ορμπάν υπό τον φόβο εκλογικής ήττας - Αυξάνει το έλλειμμα, φορολογεί τις τράπεζες
-
Αν η οπλοκατοχή του απλού πολίτη καταργηθεί, τότε όπλα θα έχουν μόνο οι εγκληματίες (149)
-
Τα γαλάζια σου γράμματα… (55)
-
Το υπόβαθρο του ιστορικού ανταγωνισμού της Γερμανίας προς την Ελλάδα (32)
-
Δημοσκόπηση Interview: Στο 29,2% η ΝΔ - "Πρασινίζουν" Κρήτη, Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα και Ήπειρος (31)
-
Δεν βάζει μόνο το Βέλγιο "μπλόκο" στην κατάσχεση των ρωσικών assets - Τα υπόλοιπα εμπόδια εντός ΕΕ (9)
-
Ρεύμα από πυρηνικά στην Ελλάδα: Τζίρος 2,4 δισ. ευρώ και 8.000 νέες θέσεις εργασίας από σταθμό 1GW (9)
-
Τι προμερίσματα δίνουν οι τράπεζες και πότε (8)
-
COVID: Σαφέστερη εικόνα των μακροχρόνιων επιπτώσεων (8)
-
Πόσο έχουν φτάσει οι οφειλές του Δημοσίου προς ιδιώτες - Τα πιο πρόσφατα στοιχεία (7)
-
Ν. Καραχάλιος για κόμμα Καρυστιανού: "Ήταν έτοιμο, θα κάναμε ανακοινώσεις στις 24 Ιουλίου στα Χανιά" (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ