Συνεχης ενημερωση
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχονται στην εξαμηνιαία οικονομική έκθεση για την περίοδο που έληξε την 30 Ιουνίου 2011 , η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό τα ακόλουθα:
Σύμφωνα με την από 4/5/2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Χρηματιστηρίου Αθηνών οι μετοχές της εταιρείας εντάχθηκαν στην κατηγορία «επιτήρησης» βάσει του άρθρου 3.1.2.5 του κανονισμού του Χ.Α. επειδή οι λογιστικές ζημιές του Ομίλου κατά την χρήση που έληξε την 31.12.2009 ήταν μεγαλύτερες του 30% της καθαρής θέσης του.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΜΙΛΟΥ
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 36.121,87 χιλ ευρώ έναντι πωλήσεων 20.894,24 χιλ ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και συγκριτικά αυξήθηκαν κατά 72,88 % κυρίως λόγω των εσόδων από τα πλοία που δραστηριοποιήθηκαν στις γραμμές της Ανδριατικής και της αύξησης των εσόδων των ιδιόκτητων και μισθωμένων πλοίων που δραστηριοποιήθηκαν στις γραμμές του εσωτερικού.
Το αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία € 19.582,50 χιλ. ευρώ έναντι ζημιάς € 2.428,19 την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα αποτελέσματα (ζημίες) πριν και μετά από φόρους της περιόδου ανήλθαν σε ζημία ποσού € 27.129,96 χιλ ευρώ έναντι ζημίας ποσού € 13.204,58 χιλ ευρώ την προηγούμενη περίοδο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Οι πωλήσεις της Εταιρείας ανήλθαν σε 29.854,13 χιλ ευρώ έναντι πωλήσεων 16.068,92 χιλ ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και συγκριτικά αυξήθηκαν κατά 85,79 %
Το αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία € 15.932,00 χιλ. ευρώ έναντι ζημιάς € 807,93 την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα αποτελέσματα (ζημίες) πριν και μετά από φόρους της περιόδου ανήλθαν σε ζημία ποσού € 21.812,27 χιλ ευρώ έναντι ζημίας ποσού € 9.454,55 χιλ ευρώ την προηγούμενη περίοδο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντική αρνητική επίδραση στα έσοδα και στην ρευστότητα του Ομίλου είχαν:
-Η πρωτοφανής οικονομική ύφεση στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, η οποία επηρέασε σημαντικά την κίνηση τόσο του επιβατικού κοινού, όσο και της εμπορικής κίνησης των φορτηγών
-Η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά
-Η σημαντική αύξηση του κόστους των καυσίμων
-Ο αθέμιτος ανταγωνισμός τιμών
-Οι κρατήσεις υπέρ τρίτων στην τιμή του εισιτηρίου
-Η αύξηση του Φ.Π.Α.
-Η χρονική υστέρηση της πληρωμής των συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας εν σχέση με τον χρόνο εκτέλεσης τους.
ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 97.626.180 ΕΥΡΩ
Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών που ολοκληρώθηκε εντός του Δεκεμβρίου του 2010 καλύφθηκε πλήρως με συνολικό ποσό εσόδων από την αύξηση 97,626 χιλ. €. Με το ποσό αυτό ο Όμιλος αποπλήρωσε σημαντικές δανειακές υποχρεώσεις και προέβη σε αναδιάρθρωση του τραπεζικού του δανεισμού, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος των μακροπρόθεσμων τραπεζικών υποχρεώσεων να είναι πληρωτέες πέραν της πενταετίας.
ΣΤΟΛΟΣ ΝΕΛ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο στόλος της NEL GROUP αποτελείται από τα ιδιόκτητα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, από τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ καθώς και από το πλοίο TRADER πλοίο μεταφοράς γενικού φορτίου/εμπορευματοκιβωτίων.
Επιπλέον, η εταιρεία με τη μορφή εφοπλισμού, ενέταξε στο στόλο της τα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία EUROPEAN EXPRESS, AQUA JEWEL, AQUA MARIA, AQUA SPIRIT, OLYMPUS (πρώην ROPAX II), AQUA HERCULES (πρώην ROPAX I) και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ, τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΛΚΥΟΝH, ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ καθώς και επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη μεταφορά εμπορευμάτων με τα RO-RO πλοία ΜΥΚΟΝΟΣ, ΙΠΠΟΤΗΣ και ΚΟΛΟΣΣΟΣ.
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου δραστηριοποιείται στις παρακάτω γραμμές εσωτερικού:
•Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη
•Θεσσαλονίκη - Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος
•Καβάλα - Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ικαρία
•Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος – Καβάλα
•Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο
•Σύρος - Πάρος - Νάξος - Ιος - Σίκινος - Φολέγανδρος - Κίμωλος - Μήλος
•Σύρος - Πάρος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος
•Σύρος - Τήνος - Ανδρος
•Σύρος - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Κατάπολα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος - Πάρος - Σύρος
•Σύρος - Πάρος - Νάξος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη
•Λαύριο – Ψαρά – Μεστά Χίου
•Βόλο – Σποράδες
•Θεσσαλονίκη – Σποράδες
•Αγιο Κωνσταντίνο – Σποράδες
•Πειραιάς – Ανδρος - Σύρος – Τήνος - Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Ικαρία με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
•Πειραιάς - Κάλυμνος– Κως – Ρόδος – Ικαρία με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
•Πειραιάς – Κως – Ρόδος με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Επίσης δραστηριοποιείται με επιβατηγά/οχηματαγωγά και φορτηγά / οχηματαγωγά σε γραμμές εξωτερικού (Αδριατική και Τουρκία):
•Κόρινθο – Ανκόνα
•Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα – Μπάρι
•Ζάκυνθο – Κεφαλλονιά – Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα – Μπρίντιζι
•Μπάρι – Δυρράχιο
•Μυτιλήνη – Δικελί
•Μυτιλήνη – Αϊβαλί
-
12:22 Θ.Τρύφων: Η στρατηγική αξία της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας για την οικονομία - Επενδυτικό πλάνο 1,8 δισ. ευρώ έως και το 2028
-
12:18 Μ. Κατρίνης: Οι εξαγγελίες Μητσοτάκη δεν δίνουν λύση στα προβλήματα των πολιτών
-
12:08 Ρωσία μετά τις απειλές Τραμπ: Οι κυρώσεις ποτέ δεν θα μας αναγκάσουν να αλλάξουμε πορεία
-
12:04 Αδ. Γεωργιάδης: Από το 2026 θα ενταχθούν στην κατηγορία για βαρέα και ανθυγιεινά οι νοσηλευτές
-
12:02 Η DKG Development ολοκλήρωσε έργα ανακατασκευής στο Δημαρχείο Μοσχάτου-Ταύρου
-
11:58 Γερμανικά ΜΜΕ: Η Ελλάδα θέλει να μειώσει φόρους - Είναι πλέον από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της ΕΕ
-
11:50 Καλάβρυτα: Συνελήφθη ηγούμενος μονής που προσπάθησε να πουλήσει 17 βυζαντινές εικόνες
-
11:50 ΕΚΤ: Τέλος οι μειώσεις επιτοκίων; Πέντε ερωτήματα που απασχολούν τις αγορές εν όψει της συνεδρίασης της Πέμπτης
-
11:36 Το Πεντάγωνο εγκαταλείπει την φιλοδοξία ανάσχεσης της Κίνας
-
11:36 Ιαπωνία: Πρώην ΥΠΕΞ ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του μετά την παραίτηση του Σιγκέρου Ισίμπα
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες
-
Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό
-
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις από 1/1/2026 - Πώς καταργείται η προσωπική διαφορά (πίνακας)
-
Και πάλι όλοι μαζί
-
Κερδοφορία και ανάπτυξη σε νέα ρεκόρ
-
Πόσο μειώνεται ο φόρος στα ενοίκια - Η νέα κλίμακα
-
Το φορολογικό σύστημα ακυρώνει την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης
-
Ο χρυσός στον δρόμο για τα 4.250 δολάρια με περαιτέρω ράλι 20%
-
Τα φλαμίνγκο της Ουκρανίας απειλούν την ενδοχώρα της Ρωσίας
-
Μια πολύ καλή αρχή για το Δημογραφικό (49)
-
Και πάλι όλοι μαζί (11)
-
Η απάντηση των δικηγόρων στις οικονομικές εξαγγελίες της ΔΕΘ: "Ημίμετρα για την φορολογική επιδρομή στον δικηγορικό κλάδο" (8)
-
Πόσο αυξάνονται οι μισθοί για μισθωτούς και οικογένειες λόγω της νέας φορολογικής κλίμακας - Πίνακες (7)
-
ΔΕΘ 2025: Μπορεί να αναστραφεί η κυβερνητική φθορά; (7)
-
Πόσο μειώνεται ο φόρος στα ενοίκια - Η νέα κλίμακα (5)
-
Τρομοκρατική επίθεση στην Ιερουσαλήμ: Πέντε νεκροί και πολλοί τραυματίες - Παλαιστίνιοι οι δράστες (4)
-
Live η εξειδίκευση των μέτρων της ΔΕΘ - Κ. Πιερρακάκης: Μεταρρύθμιση για δημογραφικό και μεσαία τάξη - Κατάργηση προσωπικής διαφοράς και φοροελαφρύνσεις (4)
-
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις από 1/1/2026 - Πώς καταργείται η προσωπική διαφορά (πίνακας) (4)
-
Όλα για την πολιτική... (4)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
