15:13 10/09
ΟΛΘ: Αποχωρεί ο γενικός οικονομικός διευθυντής Σπύρος Στάμου
ΟΛΘ: Αποχωρεί ο γενικός οικονομικός διευθυντής Σπύρος Στάμου
Αυξημένα κατά 47,94% εμφανίζονται τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών εξόδων και αποσβέσεων (ΕBITDA) της «F.G. EUROPE A.E.» για το α΄ εξάμηνο, διαμορφωμένα σε 3,7 εκατ. ευρώ έναντι 2,5 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2005, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Τα κέρδη τα προ φόρων εμφανίζονται αυξημένα κατά 128,41%, ανερχόμενα σε 3,17 εκατ. ευρώ έναντι 1,39 εκατ. ευρώ του α΄εξαμήνου του 2005. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου μετά από φόρους στο εξάμηνο διαμορφώθηκαν σε 2,15 εκατ. ευρώ έναντι 0,81 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 165%.
Βελτιωμένες κατά 9% ήταν και οι πωλήσεις του α΄ εξαμήνου που ανήλθαν σε 79,6 εκ. ευρώ έναντι 73,0 εκ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.
Σαφής είναι και η αύξηση του συντελεστή μικτού κέρδους (Σ.Μ.Κ.), ο οποίος διαμορφώθηκε σε 12,62% έναντι 9,65% του αντίστοιχου διαστήματος της προηγούμενης χρήσης. Η αύξηση του Σ.Μ.Κ. αποδίδεται στην αλλαγή της σύνθεσης των πωλήσεων.
Η εταιρεία επισημαίνει πως η αύξηση κατά 54,46% στις πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών (κλιματιστικά – λευκές συσκευές – consumer electronics), που συνολικά ανήλθαν σε 33,33 εκ. ευρώ έναντι 21,58 εκ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2005 και η μείωση των πωλήσεων της κινητής τηλεφωνίας (από 51,2 εκ. ευρώ το 2005 σε 45,6 εκ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2006).
Ειδικότερα, οι πωλήσεις κλιματιστικών ανήλθαν σε 25,9 εκατ. ευρώ έναντι 18,6 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2005 σημειώνοντας αύξηση 39,25% και προστέθηκαν νέες πωλήσεις του τομέα των consumer electronics (Sharp) οι οποίες ανήλθαν σε 3,8 εκατ. ευρώ.
Oι Λοιπές πωλήσεις αφορούν κατά κύριο λόγο έσοδα από την παραγωγή ενέργειας, τομέας στον οποίο δραστηριοποιείται η θυγατρική εταιρία Υδροηλεκτρική Αχαΐας Α.Ε. και ανήλθαν σε 0,67 εκ. ευρώ έναντι 0,22 εκ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2005.
Η εταιρεία αποδίδει την αύξηση κατά 34,36% στα γενικά έξοδα της περιόδου:
• στην αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για την προβολή των προϊόντων Sharp αλλά και των κλιματιστικών Fujitsu και General, η οποία ανήλθε σε 1,64 εκατ. Ευρώ έναντι 0,43 εκατ. Ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2005.
Τέλος, η εταιρεία αναμένει βελτίωση στις πωλήσεις των Consumer Electronics της SHARP το επόμενο διάστημα, λόγω της έντονης διαφημιστικής καμπάνιας και της συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης σε τηλεοράσεις LCD.