Συνεχης ενημερωση
Στο ευαίσθητο σημερινό οικονομικό περιβάλλον πέραν των επιπτώσεων της κρίσης χρέους της Ελλάδας προστέθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2011 και η καθυστέρηση έναρξης του μέτρου της απόσυρσης με αποτέλεσμα να παγώσει στη κυριολεξία η αγορά για τους πρώτους δυόμισι μήνες καταγράφοντας νέο αρνητικό ρεκόρ και επηρεάζοντας με τον πλέον δυσμενή τρόπο το σύνολο της αγοράς.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το πρώτο τρίμηνο του 2011 ανήλθαν σε 25.267 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 57,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Η SUZUKI το πρώτο τρίμηνο του 2011 πραγματοποίησε 756 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 3,0% και την κατατάσσουν στην 11η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το πρώτο τρίμηνο του 2011 ανήλθαν σε 9.081 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 22,3% σε σχέση με τις ταξινομήσεις του πρώτου τριμήνου του 2010. Η SUZUKI πραγματοποίησε 296 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 3,3% και την κατατάσσουν στην 7η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών. Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο τρίμηνο του 2011 ανήλθαν σε € 55,3 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 44,6% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 99,8 εκατ. του πρώτου τριμήνου του 2010. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2011 ανήλθαν σε € 47,4 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 45,2% σε σχέση με τις πωλήσεις των 86,5 εκατ. του πρώτου τριμήνου του 2010.
Τα μικτά κέρδη του πρώτου τριμήνου του 2011 ανήλθαν σε € 12,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 5,7 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2010 που ανήλθαν σε € 21,7 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 13,8 εκατ. για την Εταιρεία, παρουσιάζοντας μείωση κατά 41,0% για τον Όμιλο και κατά 58,6% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του πρώτου τριμήνου του 2011 ανήλθαν σε € 8,4 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 6,2 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση του Ομίλου συνεχίζοντας τη προσπάθεια μείωσης των εξόδων, επέτυχε μείωση των συνολικών εξόδων σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 6,9 εκατ. Έτσι τα συνολικά έξοδα του Ομίλου την 31.03.2011 ανήλθαν σε € 18,3 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 27,4% σε σχέση με τα € 25,2 εκατ. την 31.03.2010.
Με δεδομένη τη σημαντικότητα των ταμειακών διαθεσίμων ακόμη και στο ιδιαίτερα επιβαρημένο οικονομικά πρώτο τρίμηνο του 2011 οι Ταμειακές Ροές από Λειτουργικές Δραστηριότητες σε επίπεδο Ομίλου εμφανίζονται θετικές παρουσιάζοντας βελτίωση κατά €12,3 εκατ. και ανήλθαν σε € 10,8 εκατ. σχέση με τις αντίστοιχες του πρώτου τριμήνου του 2010 όπου εμφανίζονταν αρνητικές κατά € 1,5 εκατ.
Η Διοίκηση του Ομίλου συνεχίζει τις προσπάθειες τόσο προς τη κατεύθυνση της βελτίωσης του μεριδίου αγορά και του επιπέδου των πωλήσεων όλων των εταιρειών του Ομίλου όσο και της περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (62)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (15)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ