Συνεχης ενημερωση
ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ
Με την επίτευξη θετικής πορείας στις πωλήσεις στην Ελληνική αγορά και τη διατήρηση σημαντικής λειτουργικής κερδοφορίας έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2011 για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις στην Ελλάδα παρουσίασαν αύξηση 0,6%, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιουργήθηκαν στο κανάλι του φαρμακείου από τις απεργίες που πραγματοποιήθηκαν στο πρώτο δίμηνο του έτους. Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 2,2εκατ.ευρώ.
Αναλυτικότερα, ο Όμιλος, στο σύνολο των δραστηριοτήτων του, πέτυχε πωλήσεις ύψους 10,3εκατ.ευρώ στο Α τρίμηνο του 2011. Για ορθή σύγκριση πωλήσεων με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010, πρέπει να γίνει αναφορά στην αλλαγή του τρόπου ενοποίησης της δραστηριότητας του Ομίλου στην Αμερική, αποτέλεσμα της λήξης ουσιαστικά της μεταβατικής περιόδου που προβλεπόταν στην συμφωνία με την Johnson & Johnson και την έναρξη της επίσημης περιόδου χρήσης του σήματος KORRES στην εν λόγω αγορά. Εάν λοιπόν εξαιρεθεί η επίδραση της μεταβατικής περιόδου που αφορούσε την αγορά της Αμερικής από τον κύκλο εργασιών του πρώτου τρίμηνου του 2010, προκειμένου να είναι συγκρίσιμος με το πρώτο τρίμηνο του 2011, η μείωση των ενοποιημένων πωλήσεων είναι 4,7% (εάν δεν υπολογιστεί η συγκεκριμένη παράμετρος, η σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα-συνολικές πωλήσεις 12,2 εκατ. ευρώ -δεν είναι ακριβής).
Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 2,2εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011 από 2,9εκατ ευρώ το αντίστοιχοι τρίμηνο του 2010, λόγω του αρχικού εσόδου ύψους 0,9εκατ.ευρώ που αναγνώρισε ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ το πρώτο τρίμηνο του 2010 έναντι του δικαιώματος που έχει παραχωρήσει σε εταιρείες της Johnson & Johnson για την πώληση και διανομή των προϊόντων του στη Νότια Αμερική. Στα πλαίσια της σχετικής συμφωνίας, θα αποδίδονται δικαιώματα που θα ενσωματωθούν στα κέρδη του Ομίλου από το δεύτερο τρίμηνο του 2011, που θα αρχίσει η δραστηριότητα της Johnson & Johnson.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 0,5εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011 από 1,5εκατ.ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010, αποτέλεσμα της παραπάνω επίδρασης που αναγνωρίστηκε στο Α τρίμηνο του 2010 καθώς και των αυξημένων αποσβέσεων λόγω των επενδύσεων στις οποίες έχει προβεί ο Όμιλος στα προηγούμενα έτη και των αυξημένων χρηματοοικονομικών εξόδων.
Το πρώτο τρίμηνο του 2011, παρά τις σημαντικές πιέσεις που δέχθηκε η αγορά του φαρμακείου-βασικού καναλιού διανομής για τα προϊόντα του στην Ελλάδα, ο Όμιλος κατάφερε να πετύχει ανάπτυξη στην συγκεκριμένη αγορά, μέσα από τις ακόλουθες ενέργειες:
-διατήρηση διαφήμισης (τηλεοπτική & έντυπη) σε στρατηγικές κατηγορίες όπως Πρόσωπο & Βαφές
-προσθήκη νέων στάντς στα φαρμακεία, ανανεώνοντας περαιτέρω την παρουσία της μάρκας στο εν λόγω κανάλι
-σημαντικές προωθητικές ενέργειες στα φαρμακεία (το κύριο κανάλι διανομής)
-λανσάρισμα νέων κωδικών σε υπάρχουσες κατηγορίες, όπως τα νέα χρώματα στη σειρά των βερνικιών
-τοποθέτηση νέας ολοκληρωμένης σειράς αντηλιακής προστασίας
Με την προϋπόθεση ότι δεν θα επαναληφθούν αντίστοιχα γεγονότα το δεύτερο τρίμηνο του 2011, η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι η θετική επίδραση των παραπάνω ενεργειών θα είναι εμφανής στο δεύτερο τρίμηνο του 2011, επηρεάζοντας συνολικά το πρώτο εξάμηνο του 2011.
Στην Αμερική, ο Όμιλος στα πλαίσια της συμφωνίας που έχει συνάψει με την Johnson&Johnson για την παροχή της άδειας διανομής των προϊόντων του (Βόρεια και Λατινική Αμερική), ολοκλήρωσε επιτυχώς τη μεταβατική περίοδο που εμπεριείχε τις προσπάθειες υποστήριξης της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα για την Βόρεια Αμερική και την ομαλή μετάβαση της τεχνογνωσίας της και στις δυο περιοχές. Έτσι από το δεύτερο τρίμηνο του 2011, τη διανομή για τις συγκεκριμένες αγορές, θα αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι θυγατρικές εταιρείες τηςJohnson & Johnson.Στην Ευρώπη, ο Όμιλος, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον στις στρατηγικές αγορές Γερμανία και Ισπανία, συνέχισε να ενδυναμώνει την παρουσία του στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία .
Για περισσότερες πληροφορίες: Αθηνά Λαγού / Υπεύθυνη Επενδυτικών Σχέσεων & Εξυπηρέτησης Μετόχων Τ: 213 018 8905 Ε:athina.lagou@korres.com
-
08:09 Μελέτη ΕΤΕ: Τα νησιά χρειάζονται μεγαλύτερες επενδύσεις για να διαχειριστούν τον όγκο των τουριστών
-
08:00 Έρχονται μειώσεις φόρων για τις επιχειρήσεις – Ποια μέτρα βρίσκονται στο τραπέζι
-
07:59 ΗΠΑ: Νέα αεροπορική επιδρομή σε ταχύπλοο στον ανατολικό Ειρηνικό - 4 νεκροί "ναρκωτρομοκράτες"
-
07:55 "Ο χειρότερος πρόεδρος στην ιστορία των ΗΠΑ": Μειωτικοί χαρακτηρισμοί κάτω απ’ το πορτρέτο του Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο
-
07:55 ΗΠΑ: Εγκρίθηκε η οριστική άρση των κυρώσεων κατά της Συρίας
-
07:51 ΗΠΑ: Ανάπτυξη της πολεμικής αεροπορίας στον Ισημερινό στο πλαίσιο επιχείρησης κατά της διακίνησης ναρκωτικών
-
07:48 Νέες συνομιλίες ΗΠΑ-Ρωσίας στο Μαϊάμι το σαββατοκύριακο για την επίτευξη ειρηνευτικής συμφωνίας
-
07:46 Διάγγελμα Τραμπ: Έρχεται οικονομικό "μπουμ" που δεν ξαναείδε ποτέ ο κόσμος- Κληρονόμησα ένα χάος, τώρα το διορθώνω
-
07:45 Επιδρομή της Ουκρανίας πλήττει πλοίο σε λιμάνι της Ρωσίας - Τουλάχιστον 3 νεκροί
-
07:43 ΗΠΑ: "Πράσινο φως" σε πωλήσεις όπλων αξίας 11 δισ. δολαρίων στην Ταϊβάν
-
EBITDA €60+ εκατ., κεφαλαιοποίηση €155 εκατ. — Η εξίσωση δεν βγαίνει
-
Σε ποιον ανήκει ο Μάνος Χατζηδάκις
-
Η ευρωπαϊκή ακροδεξιά έπαθε "πρόεδρο Εδεσσαϊκού"!
-
Προϋπολογισμός 2026, ευκαιρία ή παγίδα;
-
Διάγγελμα Τραμπ: Έρχεται οικονομικό "μπουμ" που δεν ξαναείδε ποτέ ο κόσμος- Κληρονόμησα ένα χάος, τώρα το διορθώνω
-
Mere: Η αθόρυβη επέκταση των ρωσικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα
-
Να μην πετάμε τη σκούφια μας...
-
Συμβάσεις έργου ή εξαρτημένη εργασία; Ασφαλιστικές υποχρεώσεις, τηλεργασία και πρακτικές συνέπειες για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα
-
Τα στοιχεία ενός ισχυρού λογότυπου
-
Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Οι επιδόσεις, οι προκλήσεις και η επόμενη μέρα της ελληνικής οικονομίας
-
Προϋπολογισμός 2026, ευκαιρία ή παγίδα; (11)
-
Η ευρωπαϊκή ακροδεξιά έπαθε "πρόεδρο Εδεσσαϊκού"! (3)
-
EBITDA €60+ εκατ., κεφαλαιοποίηση €155 εκατ. — Η εξίσωση δεν βγαίνει (2)
-
Σε ποιον ανήκει ο Μάνος Χατζηδάκις (2)
-
Περισσότερα δεδομένα, χαμηλότερο κόστος: Τι δείχνει μελέτη της ΕΕΤΤ για την κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα (1)
-
Να μην πετάμε τη σκούφια μας... (1)
-
Mere: Η αθόρυβη επέκταση των ρωσικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα (1)
-
Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Οι επιδόσεις, οι προκλήσεις και η επόμενη μέρα της ελληνικής οικονομίας (1)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ