Συνεχης ενημερωση
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχονται στις ελεγμένες Ενοποιημένες και Εταιρικές Οικονομικές Καταστάσεις για την χρήση 2010 (1.01.2010-31.12.2010) , η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό τα ακόλουθα: Σύμφωνα με την από 4/5/2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Χρηματιστηρίου Αθηνών οι μετοχές της εταιρείας εντάχθηκαν στην κατηγορία «επιτήρησης" βάσει του άρθρου 3.1.2.5 του κανονισμού του Χ.Α. επειδή οι λογιστικές ζημιές του Ομίλου κατά την προηγούμενη χρήση που έληξε την 31.12.2009 ήταν μεγαλύτερες του 30% της καθαρής θέσης του.
ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 97.626.180 ΕΥΡΩ
Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών που ολοκληρώθηκε εντός του Δεκεμβρίου του 2010 καλύφθηκε πλήρως με συνολικό ποσό εσόδων από την αύξηση 97,626 χιλ. €. Με το ποσό αυτό ο Όμιλος αποπλήρωσε συνολικές δανειακές υποχρεώσεις ποσού € 67,636 χιλ. και εντός της τρέχουσας χρήσης ο Όμιλος προέβη σε αναδιάρθρωση του τραπεζικού του δανεισμού, με αποτέλεσμα το 96% των μακροπρόθεσμων τραπεζικών υποχρεώσεων να είναι πληρωτέες πέραν της πενταετίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κατά την χρήση του 2010 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 56.445 χιλ ευρώ έναντι πωλήσεων 39.379 χιλ ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και συγκριτικά αυξήθηκαν κατά 43,34 % κυρίως λόγω των εσόδων από την μίσθωση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και του ΚΟΛΟΣΣΟΣ στο εξωτερικό, των εσόδων από ναύλους των πλοίων ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ τα οποία δεν εκτελούσαν δρομολόγια το πρώτο πεντάμηνο του 2009 και των εσόδων από την δραστηριοποίηση πλοίων του Ομίλου σε νέες γραμμές στην Αδριατική κατά το 2ο εξάμηνο του 2010.
Το αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία € 14.254 χιλ. έναντι κερδών € 1.546 χιλ.
Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους της χρήσης ανήλθαν σε ζημία ποσού € 43.366 χιλ έναντι ζημίας ποσού € 20.464 χιλ την προηγούμενη χρήση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντική αρνητική επίδραση στα έσοδα και στην ρευστότητα του Ομίλου είχαν:
Η πρωτοφανής οικονομική ύφεση στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, η οποία επηρέασε σημαντικά την κίνηση τόσο του επιβατικού κοινού, όσο και της εμπορικής κίνησης των φορτηγών
Η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά
Η σημαντική αύξηση του κόστους των καυσίμων ( περίπου 40,0% )
Ο αθέμιτος ανταγωνισμός τιμών
Οι κρατήσεις υπέρ τρίτων στην τιμή του εισιτηρίου
Η αύξηση του Φ.Π.Α. (περίπου 21%)
Η καθυστέρηση δρομολόγησης των RO-RO πλοίων της εταιρείας, λόγω μη διάθεσης λιμανιών
Η χρονική υστέρηση της πληρωμής των συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας εν σχέση με τον χρόνο εκτέλεσής τους.
Οι πωλήσεις της Εταιρείας κατά την χρήση 2010 ανήλθαν σε 44.837 χιλ. ευρώ έναντι πωλήσεων 38.187 χιλ ευρώ στην αντίστοιχη προηγούμενη χρήση του 2009 και συγκριτικά εμφανίζονται αυξημένες κατά 17,41 %, το δε αντίστοιχο λειτουργικό μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία € 11.304 χιλ. έναντι κερδών € 2.068 χιλ., .
Τα αποτελέσματα (ζημίες) μετά από φόρους της χρήσης του 2010 ανήλθαν σε ζημία ποσού € 36.726 χιλ έναντι ζημίας ποσού € 15.015 χιλ την προηγούμενη χρήση.
ΣΤΟΛΟΣ ΝΕΛ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το 2010 ο στόλος της NEL GROUP αποτελείτο από τα ιδιόκτητα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ, το οποίο πουλήθηκε τον Ιούνιο του 2010, καθώς και από τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι, ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ.
Επιπλέον, η εταιρεία με τη μορφή εφοπλισμού, ενέταξε στο στόλο της τα επιβατηγά/οχηματαγωγά συμβατικά πλοία EUROPEAN EXPRESS, AQUA JEWEL, AQUA MARIA, ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ARBERIA, OLYMPUS (πρώην ROPAX II), ROPAX I και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ, τα επιβατηγά/οχηματαγωγά ταχύπλοα πλοία ΑΛΚΥΟΝH, ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΞΠΡΕΣ και SPEED RUNNER II καθώς και επέκτεινε τις δραστηριότητές της στη μεταφορά εμπορευμάτων με τα RO-RO πλοία ΜΥΚΟΝΟΣ, ΙΠΠΟΤΗΣ και ΚΟΛΟΣΣΟΣ.
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου δραστηριοποιείταιστις παρακάτω γραμμές εσωτερικού:
Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη
Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ικαρία
Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ικαρία
Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα
Σύρος - Κύθνος - Κέα - Λαύριο
Σύρος - Πάρος - Νάξος - Ιος - Σίκινος - Φολέγανδρος - Κίμωλος - Μήλος
Σύρος - Πάρος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος
Σύρος - Τήνος - ʼνδρος
Σύρος - Πάρος - Νάξος - Δονούσα - Αιγιάλη - Κατάπολα - Κουφονήσι -
Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξος - Πάρος - Σύρος
Σύρος - Πάρος - Νάξος - Φολέγανδρος - Σίκινος - Ίος - Θηρασιά - Θήρα - Ανάφη
Λαύριο - Ψαρά - Μεστά Χίου
Βόλο - Σποράδες
Περιηγητικές πλόες από Κρήτη προς Σαντορίνη
Πειραιάς - Άνδρος - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Ικαρία με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Πειραιάς - Κάλυμνος - Κως - Ρόδος - Ικαρία με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Πειραιάς - Κως - Ρόδος με Φορτηγό Οχηματαγωγό πλοίο
Επίσης δραστηριοποιείται με επιβατηγά/οχηματαγωγά και φορτηγά / οχηματαγωγά σε γραμμές εξωτερικού (Αδριατική):
Κόρινθο - Ανκόνα
Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα - Μπάρι
-
16:40 Reuters για δάνεια σε ελβετικό φράγκο: "Θέμα ημερών" οι ανακοινώσεις - Κούρεμα 15-50% βάσει εισοδηματικών κριτηρίων
-
16:30 Τραμπ κατά BBC: Αγωγή-μαμούθ 10 δισ. δολαρίων
-
16:28 Κ. Χατζηδάκης: Το "κενό χρηματοδότησης" που παρουσιάζουν κάποιοι για την μετά το Ταμείο Ανάκαμψης περίοδο δεν ισχύει
-
16:06 Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
16:01 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025
-
15:56 Υστέρηση στις μεταρρυθμίσεις της Έκθεσης Πισσαρίδη για το κράτος και τον ανταγωνισμό
-
15:47 ΗΠΑ: Σημαντική άνοδος της ανεργίας στο 4,6% τον Νοέμβριο
-
15:44 Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
15:40 Προϋπολογισμός 2026- Δ. Νατσιός: Η ερήμωση της υπαίθρου συνιστά εθνική απειλή
-
15:35 Δίκη Χρυσής Αυγής: "Η δολοφονία Φύσσα ήταν εκτέλεση, επιτέλεση ενός έργου"
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (80)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (42)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (25)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (14)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (13)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (7)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ